שידורינו יתחדשו: כך ייראה הפריים טיים החדש של ביבי

רמי סדן, מקורבו של נתניהו, מונה לתפקיד יו"ר חדשות ערוץ 10 והפריים טיים כמו שהכרנו אותו מחשב את קיצו לאחור. ניסינו לחזות את לוח השידורים המחודש. צפו

העתיד כבר כאן. ערוץ עשר בגרסתו הבאה
העתיד כבר כאן. ערוץ עשר בגרסתו הבאה

המקור עם רביב דרוקר ונתן אשל

תכנית תחקירים שתחזיר את המצלמה הנסתרת לפריים טיים הישראלי. בהנחיית הצמד הדינאמי – חברם הקרוב של משפחת נתניהו ואויבה הגדול.
השבוע: נתן יוצא לחקור את תופעת האונס על רקע לאומי. תחנה ראשונה: אינטימה. בינתיים, רביב נשלח לחקור לאן נעלם השמאל הישראלי. בעזה. לבד.

[tmwdfpad]

המסע המופלא של אהרוני וגידי

אקטואליה ופאן. ישראל אהרוני וגידי גוב יוצאים לתור את ארץ ישראל, חמושים במצב רוח טוב וארוחת צהריים מושקעת. תוכלו לפגוש בפיקנטריה של משרדי ממשלה, ריחות בתי ספר, הקולות של שדרות וטעמם של ניצולי שואה. אחרי הכל, אף אחד לא חסין מפני ביקורת חיובית.
השבוע: יום בוועדת הכספים של הכנסת.

בייבי בום

דוקו. כך גדלים ילדי האויב להיות מחבלים: שיעורי נשק בגיל הגן, קייטנות צבאיות בגיל 16, תכנים מיליטנטים בתקשורת והסוף הבלתי נמנע: יציאה לפעולה. קריינות: בצלאל סמוטריץ'.
השבוע: כך המוסר עושה את ההבדל.

גב האומה

פאנל סאטירי בהנחיית חנוך דאום. מיטב הכותבים הסאטירים הימנים (שלושתם). הפאנל יסקור את החדשות באופן ביקורתי. כלומר, יצעק במשך 45 דקות שאולפן שישי לא מאוזן ושציפי לבני גברית.
השבוע: למה בנימין נתניהו לא מקבל מספיק זמן מסך? אורח: ביבי נתניהו.

כאן גרים בכיף

סיטקום. משפחה מאושרת מתמודדת עם שלל סיטואציות יומיומיות מוכרות ומשעשעות: הסתרה ממושכת של הבת הבכורה, אב שיוצא למסע שופינג מוגזם שמסתיים בתאונת מספרה ואם משפחה שלא מצליחה להפסיק להיתבע. בכל שבוע נפגשים בני הזוג אצל יועץ התקשורת שלהם. תסריט: אורלי לוי-אבקסיס, שמתפטרת לקראת סוף העונה לאחר שהיא מבינה כי התכנית היא בעצם על משפחת נתניהו.
השבוע: המשפחה יוצאת לבחור ריהוט גינה, אבל אז העלילה מסתבכת.

הצינור

אקטואליית רשת קלילה לפני השינה בהנחיית המנחה האהוב @בני_ציפר. כל מה שקורה בפיד שלכם מוגש בחינניות ופפיון על ידי טרול מקצועי. כלומר, כל עוד הפיד שלכם כולל רק את שרה נתניהו.
השבוע: סרטונים מצחיקים של קאיה הכלבה נושכת שגרירים, ממים על כמה שיאיר הוא סטרייט מאוד וכמובן – תחקיר רשת חשוב על כל מי שמעז ללכלך על המלכה האם.

 

אקסטרים מייקאובר

תכנית לייף סטייל בהנחיית מושיק גלאמין. בכל תכנית יגיע גלאמין למשרד ממשלתי כושל ויעצב אותו מחדש, ללא תוספת תקציב – וכך יחולל שינוי קוסמטי חסר השפעה משמעותית על חיי האזרחים.
השבוע: מושיק מתארח אצל מירי רגב במשרד התרבות והספורט ומעצב את הפלייליסט עם גוונים חזקים של שחור.

הרווק

יועצי התדמית של אורן חזן מורים לו לעזוב את חיי ההוללות, ו-22 נשים בולגריות הולכות להתחרות על ליבו. בהנחיית עמית סגל, שבכל שבוע חושף טפח נוסף באישיותו המורכבת של חזן. הכל כדי שלא תשאלו על ביביטורס.
השבוע: סולחה מרגשת בין אורן לעמית.

לה פמיליה

סיטקום טראגי. סדרה המגוללת את מאבקם של חברי ארגון האוהדים של בית"ר ירושלים. בערבים. בתפקיד אורח: הצל.
השבוע: לקט. הולכים לדפוק מכות לאוהדי הפועל.

לילה טוב עם אסף הראל

שידורים חוזרים של המונולוג האחרון. כבר לא כזה מצחיק, אה?
השבוע: שידורים חוזרים של המונולוג האחרון. כבר לא כזה מצחיק, אה?