עולים על התדר: שבוע שידורים נגד הדיכוי ובעד תרבות של סולידריות

מהיום ועד רביעי הבא: התדר ו"תרבות של סולידרות" בשבוע שידורים מלא הופעות, מוזיקה, אקטיביזם וחנות וירטואלית מסחררת שכל ההכנסות ממנה קודש לפעילות סלי המזון של המיזם

רדיו תדר בימים שמחים יותר (צילום: מיכאל שבדרון)
רדיו תדר בימים שמחים יותר (צילום: מיכאל שבדרון)
7 באוקטובר 2020
הנה משהו להאזין לו: היום ייפתח בתדר שבוע שידורים מיוחד של מוזיקה, הופעות, הקרנות סרטים ודיונים לטובת "תרבות של סולידריות", מהיוזמות האזרחיות החשובות של עידן הקורונה בעיר.
"תרבות של סולידריות" היא יוזמה אזרחית של עזרה הדדית שהוקמה במרץ האחרון לנוכח משבר הקורונה, ופועלת מאז כדי לספק ביטחון תזונתי וסיוע לאלו הפגיעים ביותר בינינו – קשישים, פליטים, משפחות בסיכון, עובדות תעשיית המין, אמהות חד הוריות, נכים, תשושי נפש – יהודים, ערבים, חילונים ודתיים כאחד (עם אחת המייסדות שלה, עלמה בק, שוחחנו בסוף אוגוסט).
עלמה בק מ"תרבות של סולידריות" (צילום: איליה מלניקוב)
עלמה בק מ"תרבות של סולידריות" (צילום: איליה מלניקוב)
השידורים, מדי יום בין 12:00 ל-22:00 החל מהיום ועד רביעי הבא, יכללו תקלוטים של דיג׳ייז אהובים/ות מהקהילה, הופעות קטנות בתנאי גרילה, הקרנות סרטים מקומיים ותוכניות שיח שבהן ידברו על אקטיביזם, קהילה ואכפתיות רדיקלית. בתדר מצהירים ש"נכיר מאבקים שונים, ננסה לפענח את המנגנונים שמאחורי הדיכוי, ונדבר אלטרנטיבות והזדמנויות לפעולה".
בין המשתתפים והמופיעים בלוח השידורים (הלוח המלא והשידור החי כאן): גארדן סיטי מובמנט, זואי פולנסקי, יוסי צברי, מיי לורד, סוויסה+עומר, רדיוטריפ, רד אקסס ועוד רבים מאוד. בחזית גיוס הכספים למיזם ניצבים עשרות אמניות ואמנים, עסקים וגופים שנדחסו יחדיו לגיפט-שופ וירטואלי שבו הציבור מוזמן לרכוש מה שבא לו ו-100 אחוזים מההכנסות הולכים לתמיכה ישירה בפעילות סלי המזון של "תרבות של סולידריות". כנסו כנסו ורכשו רכשו.