מאחורי הסורגים: כך תראה עונת הפלילים של האח הגדול

לאחר שהתפרסם כי אתי אלון הוזמנה להשתתף בעונת ה-VIP באח הגדול, כולנו מחכים בשקיקה לשמוע אילו עוד פושעים הולכים להנעים לנו את הפריים טיים. כדי להקל על ההפקה הרכבנו כבר נבחרת חלומות

הגרסה המורחבת של דיירי הבית (מתוך "האח הגדול")
הגרסה המורחבת של דיירי הבית (מתוך "האח הגדול")
4 באוקטובר 2018

רק נודע לנו על ליהוקה של אהובה אלפרון לעונה החדש של האח הגדול, וכבר מתברר שההפקה ביקשה לצרף לשורותיה גם את אתי אלון, מי שגרמה לקריסתו של בנק כאשר גנבה ממנו רבע מיליארד שקלים. ללא ספק, מצא מין את מינו – פשע פלילי פוגש הפקה שהיא פשע נגד הטעם הטוב. למרבה הצער, שהותה במעצר בית תמנע מאלון להיכנס לבית האח, אך אל דאגה, יש מספיק פושעים סלבס במדינה הזאת כדי להרכיב נבחרת מנצחת גם בלעדיה. קבלו את הדיירים חסרי המורא שיכניסו לכם אקשן בריאליטי הכי נואש בטלוויזיה.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
"האקסית המטורפת" חוזרת: ראיון עם רייצ'ל בלום
אהובה אלפרון תשתתף בעונת ה-VIP של האח הגדול
העיר שלא ישנה נרדמת בשמירה

קובי פרץ – שלושה חודשים בלבד לאחר שהשתחרר מהכלא, פרץ יכנס לכלא נורא יותר, כלא המלווה בקולו של עופר שכטר. האם הוא יעמוד בהחמרת העונש?

אולמרט – לתת לאולמרט לנהל את תקציב הבית, זה צפוי. לצרף אליו את ענבל אור זה כבר מתכון לסיפור האהבה. השניים האלה הולכים לגנוב מזה במשך עונה שלמה כמו חתול ועכבר. סליחה, לא לגנוב. "להפר אמונים".

יגאל עמיר – הדייר שהולך עם הערכים שלו עד הסוף יככב בפינה "כל האמת בפרצוף ושלושה כדורים בגב". תזהרו מלהסתכסך איתו, הבחור פאקינג יודע להסית.

לריסה – אשתו של עמיר, האם והפרסונה אמנם לא תוכל לקחת חלק בעונה עצמה, אך תגיע לביקורי התייחדות עם בעלה בחדר האח.

האופנובנק- כינוי קליט כבר יש, עכשיו רק צריך להתמיד עם הגימיק של הקסדה ומובטח לנו מיד בסיום העונה קמפיין לבנק בכיכובו של השודד הכי מגניב בסביבה. הסלוגן: "כאן באמת ישמרו לכם על הכסף ;)".

חווה יערי – כי קאמבק קטן מהאייטיז תמיד מרים את האווירה.

גואל רצון – איך הוא יסתדר בבית גדוש גברים? האם יסכים להחליף את תכריכיו לתלבושת של טפיר במסגרת משימת הג'ונגל? מנהיג הכת בדימוס, גואל רצון, יטרטר את כל הבית בדרישות מופרכות ויאסור על האח הגדול לצאת מהבית. הוא יודח בפרק הראשון, אך יאלץ את ההפקה להוציא אותו בכוחות המשטרה.

אלאור עזריה – במהלך העונה, עזריה יקלוט את הקטע שלפעמים מחזירים לך פתאום מודח מהמתים. הוא כבר ידאג לעשות לו וידוא הריגה.

רעי חורב – "לא באתי לעשות חברים, כי אני סוציופת", יהיה המשפט הראשון שיצא מפי רוצחו של אסף שטיירמן, אי אז באמצע שנות התשעים. חשבתם שבחירת המנחים באח היא דבר אקראי? חכו שתשמעו את הסיפור שלו.

ענבל אור – מלבד המתוקה שמצחקקת עם אולמרט, ענבל אור תהיה זאת שתנסה להתחבב על כולם. היא תבטיח לכל אחד מהדיירים שלא תדיח אותו, תדיח ואז תוציא חמישה קלסרים עבי קרס שכביכול מתעדים את הבטחותיה אבל בעצם מלאים בציורים של לבבות.