"האח הגדול" פרק 5: הדחה מיותרת וסצנות בחדר הכביסה

הדמות הכי צבעונית בבית הודחה ואנחנו נשארנו עם שאריות רומן שהתקרר, הלוחשת לרווקות ממשיכה לבחוש ומה עובר על חמוצל'ה? כל הדברים החשובים שקרו ב"האח הגדול" פרק 5

סמואל ואינה עושים שיגועים (מתוך "האח הגדול")
סמואל ואינה עושים שיגועים (מתוך "האח הגדול")
17 במאי 2018

חשבנו שאנחנו מכירים את העולם, שאנחנו יודעים להבחין בין טוב לרע, בין מותר לאסור. אבל אז הגיעה ההדחה הראשונה של העונה והוכיחה לנו שאנחנו לא יודעים כלום על שום דבר. מה לא היה לה, לאינה היקרה? גוף לוהט בביקיני? צ'ק. רומן סוער עם גבר חסון ומסתורי? צ'ק. יצר דרמתי טבוע? צ'ק. טון דיבור היסטרי? צ'ק. אווירה של פאן בנשמה? צ'ק. מה עוד אתם רוצים, למען השם? והאם מעכשיו נצטרך לבנות על שיחות עומק עם מריה?

לא עזר לה כלום, לאינה. האקס רועי החליט להסיר את שמה מרשימת ההדחה (באמת תודה רבה לך), בן הזוג הנוכחי לא היסס לומר עליה שאין לה עומק או אינטלקטואל מאוד גבוה – והמופע של אינה הפך למופע פרידה.

אינה, לא! (מתוך "האח הגדול")
אינה, לא! (מתוך "האח הגדול")

עוד כתבות מעניינות:
"האח הגדול" פרק 4: שיעור דוחה באמנות הפיתוי
"האח הגדול" פרק 3: למה צריך שואב אבקה?
הסוד של "משחקי השף" מסתתר מאחורי הגבריות

אינה היא לא היחידה שעזבה השבוע; גם טאי החליט שנמאס לו ולמרות ששרד את הכלא, מבית האח הגדול הוא החליט לפרסס תוך פחות משבוע (לאחר שחש לא בטוב, פונה לטיפול והחליט שלא לשוב). הדיירים היו מופתעים, ואנחנו הופתענו עוד יותר שרשת לא ראו בכך הזדמנות לוותר על ההדחה השבועית.

בחיפושינו אחר משהו יציב להיתלות בו, נתקלנו בשאריות הרומן בין תמי וישראל, שגם הן כבר התקררו. אחרי שגילינו שהשניים ישנו יחד, הרומן הזה ירד לטמיון באופן רשמי כשישראל יזם את שיחת "יחסינו לאן" הידועה לשמצה (רמז: לשומקום. את שמת בווייז באר שבע, הוא בכלל בכיוון של פרדס חנה כרכור).

ישראל ותמי בשיחת יחסינו-לשומקום (מתוך "האח הגדול")
ישראל ותמי בשיחת יחסינו-לשומקום (מתוך "האח הגדול")

אציל הנפש הסביר לתמי שקשה לו עם כל העיניים שמביטות בהם מסביב, שכן ידוע כי ל"אח הגדול" נכנסים הטיפוסים המכונסים ביותר. לאחר מכן הוא הציע לה בעידון אופציה ב' של יחסים ממדרגה שנייה (להלן: "את רוצה לשחק? אני יודע לשחק"), ובסוף ניקז את אישיותו אל סשן האשמה עצמית ("אני דפוק, כן אני דפוק") והסביר שהוא לא רוצה להתהפך עליה עוד חודש ודואג לנפשה הרכה. נסה לחבק את מגי ומריה, בובות החרסינה כהגדרתך, זה בטח יקל על התסמינים.

תמי שבורת הלב אספה את עצמה וניגשה לדבר עם סימה, המנטורית לענייני זוגיות. אנחנו מהמרים שמחוץ לבית היא מנהלת עמוד פייסבוק נוסח "רוצה לגרום לו להתאהב בך ולהרגיש כמו מלכה?" (היי, אמרנו לכן כבר אלף פעם לא לסמוך על מנטוריות ששולפות פיג'מה מנומרת!).

הלוחשת לרווקות. סימה בפעולה (מתוך "האח הגדול")
הלוחשת לרווקות. סימה בפעולה (מתוך "האח הגדול")

בין לבין, לירז החליטה להתהדר בפרצוף חמוץ ומיד הרוויחה את הכינוי "חמוצל'ה". עם או בלי קשר, סמואל התחיל לפלרטט איתה באופן אפלטוני, והיא נמסה לכדי שלולית. אך אל דאגה – מיד תגיע המנקה אינה, שממש לא מבסוטה מהקרבה בין בן הזוג החדש לנמסיס החדשה. כמו שאפשר היה לצפות, השניים הבלתי אפלטונים ליבנו את הדברים בצורה בריאה – להלן, בלב המטבח ומול כולם (אורלי נשמה, לא מנומס לבהות. זה לא קולנוע עדן פה).

הרומן האפלטוני בין סמואל ולירז (מתוך "האח הגדול")
הרומן האפלטוני בין סמואל ולירז (מתוך "האח הגדול")

"את חושבת שיש לי כוח לכל הסרטים האלה", סינן סמואל ועשה סצנה (שזה קצת כמו טלוויזיה בתוך טלוויזיה). הוא נעלם לפינה משלו, ומיד צצה הלוחשת לרווקות, סימה, שדירבנה את אינה ללכת אליו. הסצנה מסתיימת בנשיקה רטובה שסמואל מדביק לה בחדר הכביסה.

הרומן הפחות אפלטוני בין סמואל ואינה (מתוך "האח הגדול")
הרומן הפחות אפלטוני בין סמואל ואינה (מתוך "האח הגדול")

מה עוד? מלכת הכיתה מריה מגלה לתדהמתה שהיא מועמדת להדחה ומגי מכרכרת סביבה כמו סגנית טובה. מגי מציעה לה להיפתח, מריה מודיעה לה בכאב שניסתה. לא ברור עם מי, אבל שיהיה. ישראל ורועי מצטרפים לסשן הניחומים של מריה הקדושה, ומשם ממשיך ישראל, שמתגלה כמחבק סדרתי, לנחם את מירב (מה שנקרא, תמי מי?).

אנחנו כבר בפרק החמישי ובבית עדיין משוטטים דיירים שטרם גילו סימני אישיות – כמו לירון ורועי. אחרי שלקחו לנו את האישיות הצבעונית של אינה, אנחנו צופים צרות צרורות. הלוואי שנטעה.

לא נגענו

"אני אוהב להיות חופשי" (טאי שרד את הכלא, אך לא את בית האח הגדול)

"בשעה כזאת אני רגילה לאכול חמין, מאמי" (אורלי כרגיל מתמקדת בעיקר)

"את אישה, אל תתכופפי יותר מדי, יפול לך הכתר" (סימה מציגה את הסלוגן לקורס הקואצ'ינג שלה)

"אנחנו לא יכולים להגיד לה את זה בביטחון כי זה לא כנה" (ישראל מבקש ממגי שתרגיע, כי יש מצב שמריה תלך הביתה)

"כאילו בלק אאוט מהמילה שמח" (אורלי, ברור)

התחזית

רומן אפלטוני בין סמואל ולירז. יופי, חמודים, מרוצים שהדחתם את אינה?

אינה בחוץ (מתוך "האח הגדול")
אינה בחוץ (מתוך "האח הגדול")

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד