"האח הגדול" פרק 6: הכישלון המביך של ההפקה

בבית האח קיוו אמש ליצור סיר לחץ מבעבע, אבל משימת החלל שרקחו שם התרסקה בקלילות על אדמת האדישות. כל הדברים החשובים שקרו ב"האח הגדול" פרק 6

משימת החלל שהתרסקה (מתוך "האח הגדול")
משימת החלל שהתרסקה (מתוך "האח הגדול")
21 במאי 2018

מכירים את זה שאתם עוקבים באדיקות אחר הוראות מתכון – קוצצים, גורדים, בוזקים וטועמים – אבל התבשיל שיצא הוא אחר לחלוטין מזה שקיוויתם לו? זאת בדיוק הקלחת שקיבלנו אמש ב"אח הגדול". בהפקה כיוונו לסיר לחץ מבעבע ומעורר אגרסיות, אבל בפועל קיבלנו בן מארי מעודן ודיירים מנומנמים. יוסטון, יש לנו בעיה – משימת החלל התרסקה לחלוטין.

המשימות בפרק נראות כאילו הן לקוחות ממבחן קבוצתי במרכז הערכה (הרכיבו בית, סללו כביש), אולם הן למעשה מבקשות להתסיס ולהוסיף שמן למדורה. הדיירים נדרשו להכריע בסוגיות שונות באופן דמוקרטי ולקבוע את סמלי המושבה הישראלית שיקימו בחלל – האם לאפשר לחללית לטוס בשבת? עומר אדם או שלמה ארצי? בית"ר או הפועל?

עוד כתבות מעניינות:
"האח הגדול" פרק 5: ההדחה המיותרת בהיסטוריה
"האח הגדול" פרק 4: שיעור דוחה באמנות הפיתוי
הסוד של "משחקי השף" מסתתר מאחורי הגבריות

משימת החלל שהתרסקה (מתוך "האח הגדול")
משימת החלל שהתרסקה (מתוך "האח הגדול")

שמס חוטפת עצבים מהמשימה. אולי זה הרמדאן שברקע, אבל נכון לעכשיו שמס, שהסתמנה כמי שתגולל דיוני עומק וקירוב לבבות, מתקשה לתמרן בבית. "כדי שייכנס האור צריך שיהיה הסדק הזה פה", היא מסננת בפני האחות הגדולה, אך בפועל היא לא באמת מקיימת דיונים ולא ממש מחפשת סדקים. שמס נשארת באזור הנוחות לצד הדיירים שאליהם היא מתחברת, ומתקשה לנהל שיחות מול מי שמחזיקים בעמדות מנוגדות לשלה. התסכול מאי ההתאמה לציפיות שלה מוציא ממנה סגנון נוזף שעלול רק להרחיק את הדיון מלעודד אותו, והלוואי שנטעה.

משימת החלל שהתרסקה (מתוך "האח הגדול")
משימת החלל שהתרסקה (מתוך "האח הגדול")

הלאה. נראה כי לדיירים לקח זמן רב להתאושש מהדחתה של אינה (שתי שניות וחצי) ואפילו סמואל, להלן האקס, אסף את השברים מהר יותר משאספנו פריטים שווים לפני הקופה בביקור האחרון בפריימרק. ההדחה הזו שוב מתבררת כמיותרת, ונותר לקוות שנגלת הדיירים החדשים המסורתית שצפויה להיכנס בהמשך תציל אותנו מהשיממון הנוכחי.

ואם כבר סמואל, אז הרומן האפלטוני בינו לבין לירז ירד למחתרת. בשיחה שניהלה עם מריה ומגי, תהתה מריה במתיקות אין קץ וחוסר טאקט משווע אם הבדלי החיטוב בין השניים הם שגרמו ללירז להתייחס לאופציה הזו כלא רלוונטית. לא קול בכלל.

לירז, מריה ומגי מקשקשות על סמואל (מתוך "האח הגדול")
לירז, מריה ומגי מקשקשות על סמואל (מתוך "האח הגדול")
אילן מדגים למריה איך חותכים סלט. אמיתי, היא ביקשה (מתוך "האח הגדול")
אילן מדגים למריה איך חותכים סלט. אמיתי, היא ביקשה (מתוך "האח הגדול")

עוד בפרק: ריב על ניוטרל בין מירב לבין לירון וסימה. מירב מטיחה בפניהם שהם אנשים מרצים, סימה בתגובה מדברת על עצמה בגוף שלישי ומכריזה שאת סימה אי אפשר להשפיל, ולירון נעלב כליל בגין ההשוואה לסמרטוט. חמש דקות אחר כך לירון ומירב ילבנו את העניינים ויכריזו שהם BFF, הוא אוהב אותה והיא אותו, והיא רק רצתה לבחון את החברות. העיקר שמירב מרוצה.

לירון ומירב. לזה אתם קוראים ריב? (מתוך "האח הגדול")
לירון ומירב. לזה אתם קוראים ריב? (מתוך "האח הגדול")

אפרופו סימה, לפי הפרומו לפרק הבא נראה שהיא סימנה את תמי כנמסיס מושבעת. אנחנו מהמרים על פיצוץ מכוער ממש בקרוב.

ומילה על תוכן שיווקי (שזו דרכה של רשת לזמבר אותנו על כך שאנחנו מעבירים פרסומות בשלט): משימת ויסות הטמפרטורה בחללית (בחסות אחת מחברות המזגנים המובילות) פשוט מצוצה מהאצבע, גם ביחס לסטנדרט של האח. הלו, קוראים לזה לכוון את השלט של המזגן, לפחות תעשו כאילו השקעתם בנו.

מועדים להדחה השבוע: אורלי, לירון, לירז, סימה, תמי. בימים הקרובים מגי, שנבחרה לראש הבית (שזה טוב, כי כך נזכרנו בעצם קיומה) – צפויה להחליט בעצמה על דייר נוסף שיועמד להדחה. רק אל תיגעו לנו באורלי!

לא נגענו

"אני בחיים לא הייתי בחלל, את יכולה להגיד לי מה עושים?" (מירב עדיין מחכה למייל)

"וקולה זירו לכבוד שבת קודש" (אורלי יודעת מה חשוב בחיים האלה)

"עשית מזה קרקס מדראנו" (ולאן בדיוק חשבת שהגעת סימה, לווסט אנד?)

"אני אומרת 'מי סימס לי יא ראבי', זה מוזר" (מירב מפגינה אמונה עצמית)

"כובע טמבל, מתאים" (שמס מפרגנת לליאור על הבחירה האופנתית)

"אולי יעשו מסיבה או חפלה, חכי" (אורלי לא מאבדת תקווה)

התחזית

הקלחת הפוליטית תבעבע לכדי ריב פוליטי היסטרי בין שמס לבין סימה.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד