"האח הגדול VIP" פרק 7: האם נרי תודח בקרוב?

על אף שאת רוב גועל הנפש סיפק הפעם שי חי, נרי מתקרבת לקצה גבול הסיבולת של הקהל (כולל קוראיה החפצים בשלומה) עם יציאות בהמיות שנמאס לשמוע. "האח הגדול VIP" פרק 7

אסף מוחל לנרי ׁ(מתוך "האח הגדול VIP")
אסף מוחל לנרי ׁ(מתוך "האח הגדול VIP")
3 בפברואר 2019

האח הגדול יכול למכור לנו עד מחר משימות עאלק מעצימות סטייל "ביזארו סיפורה של שפחה" – אתמול (שבת) לדוגמא הגברים נדרשו לשרת את הנשים – אבל זה לא שווה כלום אם הוא מתעלם מהמילים הקשות שהטיח שי חי באורלי.

הנה מקבץ מהשרוול: "מחר תתעוררי למציאות חדשה, אני מבטיח לך", "שטן", "אישה מטורפת", "מהרגע שאת פותחת את העיניים, אני אישית אדאג לזה שכל שנייה בבית הזה תהיה מלווה בייסורים". ואם זה לא מספיק, אז האח הגדול נתן לדייר האוויל זמן מסך להכות על חטא, שאותו ניצל כדי להודות ששוב התפלקה לו הערה בניחוח אלים.

סיפורה של שפחה (מתוך "האח הגדול VIP")
סיפורה של שפחה (מתוך "האח הגדול VIP")

בפרקים הקודמים של "האח הגדול VIP":
שי חי חזר ויש לו חיילים חדשים
שי חי קיבל כאפת מציאות, והיא בדרך לפרצוף של עדי
מה גרם לנרי ליבנה להישבר אחרי שבוע בלבד?

רשת אולי בנתה עליו, אבל הגיע הזמן להכיר בעובדה שמדובר בדייר משעמם וחסר זכות קיום בבית. הרגעים היחידים שבהם שי חי מצדיק את הליהוק שלו הם כשהוא מתפרץ ומטיל אימה בבית. גם כשהוא מסביר כי מעולם לא היו לו חברים והוא לא יודע איך להתנהג בבית זה נשמע מזויף. אין ערך למילים האלה, זה פליט ריאליטי שבא לתת עבודה.

אבל הוא לא היה היחיד שהפגין אתמול התנהגות מכוערת ודוחה. קשה לומר את זה, אבל נגמר לנו הקרדיט שאפשר לתת לנרי. סגנון הדיבור שלה דוחה, היא מתגזענת על אורלי ומכנה אותה "קורבן" והיא אף פעם לא מביעה חרטה או מתנצלת. אתמול, אחרי שאסף העמיד אותה להדחה, היא החליטה לחלוק איתו את דעתה עליו. "אני רוצה להגיד לו שהוא טינופת קטנה", פיזרה פרומו אלגנטי ברחבי הבית.

אסף, הטרף הקל בבית, אמנם ביקש ממנה לנהל שיחה פרטית, אך נרי התעקשה לקיימה בשולחן האוכל. היא מטיחה בו שאין לו עמוד שדרה, שהוא אדם מתעתע, שמיליוני בנות יתאהבו בו אך יגלו ש"בפנים יש משהו לגמרי ריק", שהוא משמש ככלבלב שעשועים בבית וכי התנהגותו תשרת אותו רק אם ימצא מיליונרית זקנה.

לאורך השיחה אסף הפגין איפוק והסביר כי למרות שהוא מכבד את נרי, הוא פשוט הכי פחות מחובר אליה מבין שאר הדיירים. בסוף זה נגמר עם חיבוק ממנו אליה. אולי זה חוסר היכולת להתמודד עם עימותים, אבל בואנה, הילד של הבית דווקא בוגר. קשה לאסף לראות אי צדק מהצד (כמו העליהום על אורלי), יש לו יכולת הכלה מדהימה והוא מוחל על כבודו. שלא תטעו, הוא מודע להכל, ובזכות כל אלה הוא מתחיל להיראות כפייבוריט המוביל לזכייה. בהמשך, אגב, נרי הסתובבה בבית, הכריזה כי השלימה עם "איך קוראים להוא" והחמיאה לעצמה על גדלות הרוח. סאגת ההדחה הסתיימה עם חסינות לוויקי ונרי, וההצבעה עברה לקהל שבחר בוויקי.

בתוך כל הבלאגן הזה אורלי ביקשה לעזוב את הבית, אבל האח, שלא מוכן לעזיבה המונית כמו בעונה הקודמת, ביקש ממנה לקחת כמה שעות ולחשוב על זה. למרות הפתיל הקצר שלה, אורלי מתמודדת די טוב עם המצב בבית ולא חוששת מעימותים. בסוף היא החליטה להישאר על אף התיוג של הדיירת הלא אהובה, וזה לפחות ראוי לציון.

לא נגענו

"בחירה מוזרה של מגש" (אורי מתייחס לרפסודה בה ויקי בחרה להגיש את כוס התה שנשפכה על נרי)

"אפשר לקרוא לגבירה שלי?" (אביבה מחפשת את עדי)

"אורלי סתם נבלה" (נרי לא אוהבת ללכת סחור־סחור)

"אחרי התשובה שלה, הייתי שולח לה זר כזה של קוצים" (עדי מייעץ ללירן, שחיזר בשעתו אחר נטלי עם זר פרחים)

עתידות

הישאם יפגין סימני חיונית בבית.

← "האח הגדול VIP", רביעי ב-21:00 ושבת ב-21:15, רשת 13

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד