"שקרים גדולים קטנים" חוזרת לעונה שנייה: כל מה שצריך לדעת

הכוכבות שיחזרו, דמויות חדשות ובמאית חדשה: רשת HBO הכריזה על חזרתה של הדרמה האמריקאית לעונה שנייה, אז אספנו עבורכם את כל הפרטים החשובים

צוות שחקני הסדרה "שקרים גדולים קטנים". צילום: גטי אימג'ס
צוות שחקני הסדרה "שקרים גדולים קטנים". צילום: גטי אימג'ס

רשת HBO הכריזה כי "שקרים גדולים קטנים" תחזור לעונה שנייה, אך כרגע לא ברור מתי תשודר, כך דיווח מגזין "Vulture". בריאיון למגזין אמר מנהל התכניות של HBO כי יהיה "בלתי אפשרי" לשחרר אותה ב-2018, אך על פי דיווח לא רשמי, ההפקה תתחיל בין מרץ לאוגוסט 2018.

אמש שחררה HBO ממתק משובח במיוחד – והכריזה כי מריל סטריפ הצטרפה לקאסט המלכותי. סטריפ, שהשבוע קיבלה את המועמדות ה-21 שלה לאוסקר (על תפקידה הראשי ב"העיתון"), תגלם את מרי לואיס רייט, אמו של פרי רייט. על פי מקורות במגזין וראייטי, היא תקבל 800 אלף דולר לפרק.

העונה הראשונה של "שקרים גדולים קטנים" עלתה לשידור בפברואר השנה, ובמרכזה עומדות הדמויות שגילמו ניקול קידמן, ריס וויתרספון, שיילן וודלי, זואי קרביץ ועוד. הסדרה שיצר דייוויד אי. קלי ("הפרקליטים", "אלי מקביל"), הייתה מועמדת ל-16 פרסי אמי וזכתה בשמונה מהם.

הדרמה האמריקאית, המבוססת על רב המכר שכתבה ליאן מוריארטי, נפתחה במקרה רצח לא מפוענח. במרכז העלילה עומדות שלוש אמהות (קידמן, וויתרספון ו-וודלי) שלכולן ילדים הלומדים באותו גן. התפתחות סיפור הרצח נשזר בחייהן של השלוש ומשפחותיהן, ואת הסדרה מלווה אי שקט כבד.

עוד כתבות מעניינות:
הסדרות הכי שוות שעולות בחורף
22 הסדרות הכי טובות שאולי לא ראיתם
פאודה חוזרת לעונה שנייה: כל מה שצריך לדעת

הבסיס לעונה השנייה הוא נובלה נוספת שכתבה מוריארטי. תביים אותה אנדריאה ארנולד, שתחליף את הבמאי הקנדי-צרפתי ז'אן מארק ואלה שיעבור לכסא המפיק בפועל של המיני סדרה. ארנולד ביימה לאחרונה כמה פרקים בסדרות "טרנספרנט" ו"I Love Dick".

כמו בעונה הקודמת, גם העונה החדשה תכלול שבעה פרקים. על פי ההודעה הרשמית, רוב הדמויות צפויות לחזור, בהן וויתרספון וקידמן – אך מצפות לנו גם דמויות חדשות, שזהותן לא נחשפה. על פי מגזין "Vulture", מדובר בארבע דמויות חדשות.