הדבר המטריד שכולם פספסו בקליפ החדש של סטטיק ובן אל

קצת אחרי שהתכנסנו שמחים סביב הקליפ של "גומיגם", עטפה אותנו תחושת בלבול שהתחלפה בהבנה כואבת: סטטיק ובן אל לא חולקים אף פריים משותף. האם יש סיבה לדאגה?

מתוך "גומיגם"
מתוך "גומיגם"
7 באוגוסט 2018

נפלה עטרת ראשינו או שסוף הקיץ הפך אותנו למשוגעים סופית? תגידו לנו אתם. כמו כל אזרח במדינת ישראל, גם אנחנו התקבצנו סביב מדורת השבט (קרי המחשב עם המסך הכי גדול במערכת טיים אאוט) וצפינו בקליפ לשיר החדש של סטטיק ובן אל, "גומיגם", טובים ושמחי לבב.

בתום 2:42 דקות של צבעים, ביטים, ריקודים וקליפ מושקע ביותר (בכיכובו של מי שיכול היה להיות בנו של עידן, מדריך הנוער מ"מבצע סבתא"), התחושה היתה טובה, אבל משהו היה חסר. מספר רגעים של בלבול התחלפו בהבנה כואבת וחד משמעית של טעם הלוואי שהרגשנו בלבנו: אין בקליפ אפילו פריים אחד משותף של סטט בוי ובן אל. לייק, וואט דה פאק?

סטטיק (מתוך הקליפ של "גומיגם")
סטטיק (מתוך הקליפ של "גומיגם")

עוד כתבות מעניינות:
החדש של סטטיק ובן אל דומה מדי ללהיט אחר
"נמסטה" של סטטיק ובן אל כולל מסר חתרני
מאחורי הקלעים של נתוני המכירות והצפיות של הזמרים הישראלים

בשלב הזה התחלנו להילחץ, הרצנו לאחור את הקליפ, חשבנו שלא ראינו טוב. תבינו, ההורים שלנו גרושים, מרקורי בנסיגה, עוד שנייה מתחילה תקופת החגים המלחיצה והדבר האחרון שאנחנו צריכים על הראש זה בעיות בין סטטיק לבן אל. לא בא בחשבון.

בהתחלה חשבנו, אוקיי, מדובר בהחלטה של הבמאי – סטטיק הוא גומיגם, בן אל הוא שוקובו, וכל אחד מצטלם בעולם שמתאים לו עם רקע שמאפיין את דמותו השלגונית. האופציה הזאת הגיונית לסיטואציה בה קן לואץ' היה במאי הקליפ, ולפי שעה מתברר כי הוא לא, מה שמוריד את האופציה הזאת מן הפרק.

בשלב הזה ניתוחי המבע הקולנועי שלנו הופסקו באיבם על ידי העלאת אופציה נוספת – התנגשות לו"ז של השניים, מה שאילץ אותם לצלם בנפרד. אבל אז חשבנו, הם פאקינג צמד שמופיע ופועל ביחד – מכאן שהלו"ז שלהם זהה לחלוטין. וגם אם הוא לא, השנה היא 2018, יש הולוגרמות. אם כי הימצאותם של השניים במדינה פיצפונת כמו ישראל בהחלט מייתר את הצורך להשתמש בכאלה.

הספקולציה השלישית שעולה היא רצונם של הצמד לבדל את עצמם כשתי פרסונות נפרדות, בעודם מתכוננים להשקת הקריירה שלהם מעבר לים. כלומר, הנחת יסודות לקריירה עצמאית לכל אחד, בניגוד למיתוג כצמד שלא יכול לזוז או ליצור האחד בלי השני. מצד שני, אפילו דסטניז צ'יילד צילמו קליפים עם שלושתן ביחד, למרות שביונסה.

בזמן שאנחנו מתייסרים ממחשבות ואוכלים סרטים, אנחנו לא מעזים לחשוב על הנורא מכל – שהוא ריב בין הצמד וסירוב שלהם להימצא יחדיו באותו החדר. מצב כזה לא יתקבל אצלנו לא בתיאוריה, לא במציאות, ולא בעולם מקביל. אם סטט בוי ובן אל כבר לא – אזי אנחנו כבר לא יודעים כלום על החיים במדינה הזאת. העם מפולג, הלחות משתוללת, הדרוזים בכיכר, האחיות בשביתה ועכשיו גם סטטיק ובן אל? אבא, אל תעמיד אותנו בניסיון הזה, במחילה.

לאחר שהתקשרנו למד"א, סליחה, כלומר ליח"צ של הצמד והעלנו את הסוגיה המורכבת, קיבלנו את התגובה הלקונית: "חחחח עניין של תסריט". אז עשינו את הדבר ההגיוני היחיד: ירדנו למכולת והטבענו את היגון בשוקובו. וגם בגומיגם.

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד