לא היינו: ביקורת על ההופעה של פיקסיז הערב

כמי שגדל על הלהקה הסבירה הזו לאביב מזרחי יש רק מילים בינוניות לומר על ההופעה שלהם אתמול בערב. חבל רק שזה קורה רק היום בערב

NEW YORK, NY - SEPTEMBER 17:  Black Francis of Pixies performs at The Bowery Ballroom on September 17, 2013 in New York City.  (Photo by Taylor Hill/Getty Images)
NEW YORK, NY - SEPTEMBER 17: Black Francis of Pixies performs at The Bowery Ballroom on September 17, 2013 in New York City. (Photo by Taylor Hill/Getty Images)
25 ביולי 2017

החום הלוהט לא מנע מאלפי מעריצים וגו', ובאופן אישי הדבר שהכי לא נתן לי מנוח בהופעה של פיקסיז אתמול בלילה היה שהיי! אני לא אוהב את השיר הזה. כי, היי, גדלתי בכפר סבא בניינטיז, ושמענו את זה כל הזמן, והיי, באמת שאין לי כוח. אז קיוויתי שלא יהיה אותו.

עוד ביקורות מזויפות:
לא היינו בבריטני ספירס
לא הלכנו לגאנז
לא הבנו את רדיוהד

נכון, זה לא שיר כזה גרוע, זה שיר סביר, אבל הרגע הזה שפרנק בלאק צועק שם בסוף וכולם שרים ביחד זה נורא בעיני, ואחר כך עם הגיטרה מן סרף פאנק קל לעיכול. ובכלל, השיר הזה כאילו מרדני בקטע עדין, כמו כל האלבום דוליטל חוץ מ-"No 13 Baby 13" (אולי).

בנוסף, יש לי בעיה כמובן עם "Here's comes your man", ועם אלה ששמים את זה כשיר חופה, ועם "Where is my mind" הסתמי שמתאים בול ל"פייט קלאב" כי על שניהם חשבתי שהם שווים משהו פעם.

קטע מוזר: דנה ברגר פעם בחרה את האלבום "סרפר רוזה" לחמשת האלבומים שהיא הייתה לוקחת לאי בודד במעריב לנוער. חשבתי שזה אומר שהיא גנובה לגמרי, ושהקיץ לא יגמר אף פעם והעולם לא יגיע למקום בו הלהקה המופרעת הזאת מופיעה פעמיים בקיסריה. ובכן, החיים הם מה שקורה כשאתה וגו'.

זמר. אילוסטרציה (צילום: Getty Images)
זמר. אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

באמצע ההופעה בערך, כשאנשים מסביבי מתנשפים ב-"Tame", הבנתי שזה לא שאני שונא את פיקסיז, אלא רק את האנשים שאוהבים אותם. הבעיה אתמול בקיסריה הייתה שהייתי מוקף בהם, ולך תבוא לבנאדם שצווח לידך ותאמר לו שזה "Whores Like a choir" לא כמו "Fire". היי! היו לך כמעט 30 שנה לקרוא את המילים של השיר הזה אבל היי! לא עשית את זה.

מה שכן, אהבתי שפיקסיז לא אמרו "ערב טוב", "שמחים להיות כאן" או "יש לכם ארץ סבבה, ערבים לרצות לקחת לכם אבל הם לא לדעת ציונים חזקים". בכל זאת – זה פיקסיז. לא מתקשרים.

גיטרה. המחשה (צילום: Shutterstock)
גיטרה. המחשה (צילום: Shutterstock)

הסאונד היה סביר, למרות שבתכלס מי שישמע (לא תרתי משמע), כולה הפיקסיז, מה יש שם? סנר, גיטרה ובס? גם אני יכול להגביר את זה. בכל מקרה, כאב לי הגב מלשבת בקיסריה והמחירים במזנון היו מוגזמים: 100 שקל לבייגלה שנשאר מההופעה של שלמה ארצי בסיבוב של ירח.

אנשים אומרים לך לפעמים על הופעות שאתה ממציא שהיית "אז אל תקנה". כן, כאילו, היי! אילו אפשרויות יש לי בקיסריה? שנייה, אני נוסע פה כמה דקות לג'פאניקה באזור התעשייה קיסריה וחוזר בדיוק להדרן של היי. היי! פאק!