פופקורן גדול, בבקשה: הסרטים הכי מדוברים שעולים בחודשים הקרובים

סרט האנימציה החדש של ווס אנדרסון, קומדיה מטורפת של יוצר "ויפ" ופרקים נוספים בסדרות "פארק היורה", "הנוקמים" ואנתולוגיית "מלחמת הכוכבים". כל מה ששווה בקולנוע

27 במרץ 2018

בהוליווד מחממים מנועים לקראת הקיץ, והחודשים הקרובים מלאים בסרטים מעניינים, כולל הסרט הכי מוגזם ביקום הקולנועי של מארוול עד כה, ריהאנה בגרסה נשית לסדרת סרטי "אושן" וסרט אימה ישראלי מסקרן. תפנו את הלו"ז כי יש כאן לא מעט דברים שלא תרצו לפספס.

120 פעימות בדקה

תאריך: 19.4

זוכה פרס חבר השופטים בפסטיבל קאן ונציג צרפת לאוסקר משחזר את מאבקם של אקטיביסטים בפריז בתחילת שנות ה־90 של המאה שעברה, הדורשים מהממשלה ומחברות התרופות להתגייס למאבק באיידס. הבמאי־תסריטאי רובן קמפילו ביסס את הסרט על חוויותיו כחבר פעיל באקט אפ.

עוד כתבות מעניינות:
דמויות ישראליות בהוליווד: מי עשה את זה הכי טוב?
"העולם שאחרי: הכחדה": למה הוליווד לא מצליחה לעשות מד"ב?
"הסופרנוס" חוזרת: כל מה שצריך לדעת על הפריקוול החדש

אי הכלבים

תאריך: 19.4

ביפן העתידית ילד יוצא לחפש את כלבו באי שאליו הוגלו כל הכלבים. ווס אנדרסון זכה בפרס הבימוי בפסטיבל ברלין על הסרט שנוצר באנימציית סטופ מושן ולוהק בקולותיהם של הכוכבים סקרלט ג'והנסון, בריאן קרנסטון, פרנסס מקדורמנד, ביל מאריי ואדוארד נורטון.

סטאלין מת!

תאריך: 19.4

ארמנדו יאנוצ'י, המתמחה בסאטירות פוליטיות ("ויפ"), יצר קומדיה מטורפת על ימיו האחרונים של הדיקטטור הסובייטי והכאוס שנוצר כשכמה גברים נאבקים על כיסאו לאחר מותו, בהם הבן ואסילי (רופרט פרנד), הגנרל זוקוב (ג'ייסון אייזקס) והפוליטיקאי ניקיטה חרושצ'וב (סטיב בושמי). המבקרים משתפכים.

משפחה

תאריך: 26.4

סרטי אימה ישראליים הם עדיין לא חזון נפוץ, אם כי בשנים האחרונות החלו לנבוט כאן ניצני ז'אנר מדממים. סרטה של רוני קידר מציג דיוקן מחורפן ושחור משחור של משפחה דרך עיניה של הבת הצלמת (קידר). אלי דנקר ויבגניה דודינה הם ההורים האיומים.

הנוקמים: מלחמת האינסוף

תאריך: 26.4

אחרי שפנו זה נגד זה ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", הנוקמים שבים ומאחדים כוחות כנגד נבל אימתני מכוכב אחר המדבר בקולו של ג'וש ברולין. לראשונה מצטרפים אליהם גם דוקטור סטריינג' (בנדיקט קמברבץ') והחבר'ה מ"שומרי הגלקסיה". האחים רוסו (סרטי קפטן אמריקה) ביימו את הסרט שעל פי הפרסומים כולל כ־64 דמויות ראשיות.

משום מקום

תאריך: 3.5

פאטי אקין ("עם הראש בקיר") הוא במאי אהוב במחוזותינו. סרטו האחרון, שזכה בגלובוס הזהב לסרט הזר הטוב ביותר, מספר על אישה שמאבדת את בעלה ובנה בפיגוע טרור בהמבורג ויוצאת לחפש נקמה. דיאן קרוגר זכתה בפרס השחקנית הטובה בפסטיבל קאן.

ואז הגיעה טלי

תאריך: 10.5

מקנזי דיוויס, שהותירה רושם אדיר בסדרה "קוד שרוף", מגלמת אומנת צעירה המפתחת יחסים מיוחדים עם האם החד הורית שרליז ת'רון. התסריטאית דיאבלו קודי והבמאי ג'ייסון רייטמן ("ג'ונו", "תקועה") שבים לשתף פעולה בקומדיה שזכתה לשבחי הביקורת.

יום נפלא

תאריך: 10.5

חואקין פניקס מגלם חייל משוחרר עם הפרעת דחק פוסט טראומטית הנשכר לשחרר את בתו של סנטור ניו יורקי מרשת סחר בבני אדם וחושף קונספירציה. המותחן של לין רמזי ("חייבים לדבר על קווין") גרף את פרסי התסריט והמשחק בפסטיבל קאן 2017.

דדפול 2

תאריך: 17.5

"דדפול", סרט גיבור על עם תקציב מצומצם (יחסית) ודירוג R, התייחד בהומור חצוף ואגרסיבי. גם סרט ההמשך משווק כקומדיה, אבל עם תקציב הרבה יותר גדול ועם במאי חדש – הפעלולן דיוויד ליץ', שביים את "פצצה אטומית", החליף את טים מילר שפרש עקב חילוקי דעות עם הכוכב ריאן ריינולדס.

סולו: סיפור מלחמת הכוכבים

תאריך: 24.5

אלדן ארנרייך (בתספורת איומה) הוא האן סולו הצעיר בסרט השני באנתולוגיית "מלחמת הכוכבים". על התסריט חתום לורנס קסדן שהשתתף בכתיבת הסדרה המקורית, רון האוורד ביים, ואת הקאסט מתגברים וודי הרלסון (בפאה מזעזעת) ואמיליה קלארק. אז אולי זה יהיה מוצלח יותר מ"רוג אחת".

עולם היורה: נפילת הממלכה

תאריך: 7.6

הר הגעש על האי מתעורר לחיים וצריך להציל את הדינוזאורים. ג'יי.איי באיונה, שהתמודד עם צונאמי ב"הבלתי אפשרי", נשכר לביים את סרט ההמשך לריבוט של סדרת הסרטים משנות ה־90. כריס פראט וברייס דאלאס האוורד ממשיכים, וג'ף גולדבלום מהסרט המקורי מתארח בתפקיד קטן.

אושן 8

תאריך: 14.6

לדני אושן מהסרטים ההם יש אחות (סנדרה בולוק) והיא מתכננת שוד בנשף השנתי של מוזיאון המטרופוליטן. לצורך כך היא מקבצת את קייט בלנשט, אן האתאוויי, אוליביה מאן, ריהאנה ועוד כמה מגניבות. גארי רוס ("משחקי הרעב") כתב וביים, ויש בסיס לקוות שזה יהיה מוצלח יותר מ"מכסחות השדים".