האלווין גרוע: 10 סרטי אימה בנטפליקס שאף אחד לא הצליח לסיים

בואו ילדים, אמא רעבה. צילום מסך מתוך הסרט "Mexico Barbaro"
בואו ילדים, אמא רעבה. צילום מסך מתוך הסרט "Mexico Barbaro"

נטפליקס פרסמה את רשימת עשרת סרטי האימה שאף משתמש לא הצליח לצפות בהם עד הסוף. בין אם הם נורא מפחידים או סתם גרועים, אנחנו מריחים ערב פופקורן וחברים

לא קשה למצוא סרטי אימה טובים בנטפליקס, אבל מה עם כאלה שאף אחד לא הצליח לצפות בהם עד הסוף? נטפליקס פרסמה רשימה כזאת בדיוק עבור אלה מכם שלא יכולים לעבור את היום בלי איזה אתגר מטופש. ענקית הסטרימינג הסבירה שהם היו מפחידים מדי: בסרטים שברשימה צפו המשתמשים בלפחות 70% מאורכם, מה שמעיד על כך שהפסקת הצפייה כנראה לא נעשתה מתוך שעמום. אם תשאלו אותנו, יש מצב שחלקם סתם גרועים. כך או כך, מדובר בהזדמנות פז לכמה ערבי סרטים עם חברים (בלי להכין אותם לאווירה, כמובן).

עוד כתבות מעניינות:
10 סרטי האימה הגדולים בכל הזמנים
"טאבולה ראסה": הניסוי המגלומני בנטפליקס ירדוף אתכם
הסדרות והסרטים הכי שווים שעולים בנטפליקס החודש

קדחת הבקתה (Cabin Fever)

(2016)

מי מאיתנו לא חגג את סיום הקולג' בבקתה מבודדת בלב יער? ג'ף, קרן, פול, מרסי וברט עושים בדיוק את זה בסרט האימה האמריקאי מ-2003, שזכה לרימייק לפני שנתיים. בסרט המקורי נדבקת אחת החברות במחלה מוזרה אחרי שהחבורה נבהלה מנווד חולה שביקש עזרה, הציתה אותו והוא נפל למאגר המים הסמוך. הפעם זה קורה עם בקטריה שנוגסת בבשר החי ומקבלת את פניהם ופני הצופים אל תוך גיהנום מהסוג הדוחה.

Carnage Park

(2016)

קצת קשה להגדיר את הסרט הזה – סרט פשע שהשתבש או מותחן אימה-הישרדות, אבל זה כנראה לא משנה. הסט שמעוצב ברוח מערבון מהסבנטיז מארח את סיפורם של שני פושעים כושלים שמנסים לשדוד בנק, מסתבכים ובורחים למדבר עם בת ערובה. הם נקלעים לשטח שעליו השתלט צלף יוצא צבא פסיכוטי שסיגל לעצמו לוק מערער, והמצב מידרדר מרע ממש לגרוע ביותר.

México Bárbaro

(2014)

שמונה במאים מקסיקנים עוררו לחיים את המסורות והאגדות המקסיקניות הכי מפחידות, וארזו אותן בתוך 114 דקות מרוכזות של אימה. בתפריט: בוגימן, טרולים, רוחות, מפלצות, קורבנות אצטקים וכמובן יום המתים.

פיראנה (Piranha)

(2010)

החידוש למותחן מ-1978 הגיע אלינו לפני שמונה שנים בתלת מימד, מה שאולי רומז שאפשר לוותר עליו. גם אם לא ראיתם אף אחד מהם, את קווי העלילה אתם בטח מכירים: רעידת אדמה מעוררת אלפי דגים פרהיסטורים שאוכלים בני אדם. נהר ויקטוריה, שמארח מסיבת אביב שבה משתתפים 50 אלף צעירים, עומד להפוך לקופסת אוכל אחת גדולה.

Raw

(2016)

במקור נקראת דרמת האימה הצרפתית-בלגית הזאת "Grave", והיא יוצאת הדופן ברשימה הגברית הזאת – מי שביימה את הסרט היא ג'וליה דוקורנו. עלילת הסרט עוקבת אחרי שנתה הראשונה של סטודנטית צמחונית בבית ספר לווטרינריה, שם היא נאלצת לטעום בשר לראשונה כחלק מטקס החניכה. בהתחלה היא מתנגדת, אבל אחר כך מתחילה לפתח תאווה לבשר – בייחוד בשר אדם.

Teeth

(2007)

עד כמה תמהיל של קומדיה, אימה ופנטזיה יכול להיות מאיים? דון (ג'ס וויקסלר), מתבגרת נוצריה שמדבררת קבוצת מתנזרות בשם "ההבטחה" (אלה עם טבעות הטהרה), גדלה בבית שמרני בסמוך לכור גרעיני. השמרנות שלה לא מחזיקה מעמד זמן רב לאחר שהיא פוגשת בטובי: השניים מחזיקים מעמד זמן מה בלי לגעת אחד בשני, אך לבסוף נשברים. אבל מה שהיה אמור להיות חווייה קסומה הופך לאונס, וכשדון נלחמת בצעיר הטינופת היא מגלה שיש לה יכולת על טבעית הזויה במיוחד. תחשבו על שיניים במקום שבו ממש אסור להיכנס בכוח, או לכו לגגל "vagina dentata". או שפשוט תנסו לשרוד את הסרט הזה (2007).

לזמן את הרוע (The Conjuring)

(2013)

הסרט מבוסס על סיפור אמיתי, ויש בו עוד כמה מרכיבי קסם: משפחה שעוברת לגור בבית ישן, כלב שמסרב להיכנס לבית (ואז נמצא מת), ילדה שמוצאת כניסה למרתף, שעונים שנעצרים באותה השעה, שדים וכל הג'אז הזה. גם אם זה נשמע לכם מטופש, לא בטוח שתצליחו להגיע לכתוביות הסיום.

The Human Centipede 2: Full Sequence

(2011)

נציג האימה בשחור-לבן הגיע אלינו מהולנד, והוא הסיקוול של סרט באותו השם מ-2009. בהתחלה הוא נאסר לשידור בבריטניה בשל "תוכן מזעזע", ואושר לאחר שנחתכו ממנו יותר מ-30 קטעים. גם באוסטרליה הוא נאסר להקרנה ואושר לאחר שנעשו בו שינויים. בניו זילנד הוא מעולם לא שודר.

מרטין הוא מופרע מתבודד שגר עם אמו בפרויקט דיור עגום. הוא עובד כשומר לילה במתחם חנייה תת-קרקעי עגום לא פחות. כדי לעשות הפסקה מהמציאות שלו הוא בורח לעולם שנוצר בסרט האימה המקורי והופך את יכולות הניתוח של ד"ר הייטר המחונן לפטיש. הידע של הד"ר על הקיבה והמעיים האנושיים נותנים למרטין השראה לנסות לבצע דבר שלא יעלה על הדעת.

The Void

(2016)

שוטר מאתר איש מדמם שצולע בדרך נטושה ומבהיל אותו לבית החולים המקומי, שצוות הלילה שלו דליל במיוחד. את המבנה מקיפות דמויות בגלימות שנראות כמו כת, והאנשים שכלואים בבית החולים מאבדים את השפיות.

Jeruzalem

(2015)

והנה הנציג הישראלי שכתבו וביימו האחים דורון ויואב פז. העלילה מוצגת בקטעי וידאו כאילו-גולמיים שצולמו על ידי שרה פולמן (דניאל ג'יידלין) במצלמת הוידאו שמותקנת במשקפיים החכמים שלה (סטייל גוגל גלאס). הצילומים משלבים גם טכנולוגיה של מציאות רבודה, תכנת ניווט, סקייפ ועוד – ולכל יישום יש תפקיד בקידום העלילה.

פולמן היא צעירה יהודייה-אמריקאית ששכלה את אחיה, ושנה לאחר מותו היא מחליטה לטוס לחופשה בתל אביב עם חברתה רייצ'ל (יעל גרובגלס). בדרך הן פוגשות אנתרופולוג צעיר (יון תומרקין) שמשכנע אותן לזרום לירושלים, שם הם מכירים את עומר (תום גרציאני), בנו של בעל ההוסטל הערבי. בערב יום כיפור נשמעים פיצוצים עזים בעיר, מטוסי קרב חגים בשמים, העיר נצורה – והבריחה דרך מערות תת-קרקעיות נבלמת על ידי מתקפת שדים.

[interaction id="5a9ba07fa7bac429f83f19ef"]