ג'יזס כרייסט: ערוץ הולמרק יפיק שני סרטי חנוכה מקוריים

המפעל הדביק בעולם לקומדיות רומנטיות כריסמס וחג המולד עובד על שני סרטים כשרים (בערך) שייצאו בשנה הבאה. האתגר האמיתי יהיה להצליח לא ללהק את אדם סנדלר

מתוך "Hitched for the Holidays"
מתוך "Hitched for the Holidays"

הולמרק, פס הייצור הוותיק והשמרני של קומדיות רומנטיות ("בנות גילמור", "ER") וסרטים המותאמים לתקופת החגים האמריקאית, הודיע כי הוא מתרחב באופן ייעודי ויהודי לכיוון חנוכה. טרקי וגרייבי הצידה – חנוכיות וסופגניות עם ריבה סטריאוטיפית היר ווי קאם.

חברת האם של הערוץ מבית NBC, קראון מדיה, הודיעה כי הערוץ מחזיק בשרוול שני סרטי חנוכה מקוריים והם נמצאים בפיתוח. לאחד מהם יקראו "Holiday Date", והוא כבר מיטגן לו בשלבי כתיבה וצפוי לצאת ב-2019. דובר החברה אמר למגזין פורבס כי שני הסרטים ישתובבו להם סביב החפיפה של כריסמס וחנוכה.

עוד כתבות מעניינות:
למה בישראל לא עושים ספיישל חגים כמו בארה"ב?
חמישה סרטים שכולם ידברו עליהם בחורף הקרוב
איך לעזאזל "חברים" זה עדיין קטע?

עכשיו כשכריסמס בפתח, ערוץ הולמרק צפוי להודיע על לא פחות מ-37 סרטי חגים חדשים. שני סרטי החנוכה שייצאו בשנה הבאה יהיו למעשה הפעם הראשונה שהולמרק שם כיפה מאז "Hitched for the Holidays" מ-2012, שעסק בשני צעירים שמעמידים פני זוג כדי להוריד מהגב את המשפחות – אחת מהן יהודייה והשנייה נוצרייה – ואז, נחשו מה, מתאהבים על אמת. למרבה האירוניה, הערוץ לא משדר בישראל מסוף 2009.

מוקדם יותר השנה אמר מנכ"ל ונשיא קראון מדיה, וויליאם ג'יי. אבוט, כי הולמרק מנסה לפתח את הרכב התוכן שלו כדי להישאר "אותנטי" באקלים התרבותי הנוכחי. "אנחנו עובדים קשה מאד כדי להתרחק מהדיאלוג ומההתנהגות הסטריאוטיפיים, בגלל שזאת פשוט לא המציאות וזה לא אותנטי", אמר למגזין גלאמור, בהתייחסו לאיפיון דמויות הנשים. באותו ריאיון הוא אפילו הצהיר כי הוא פתוח לסרטי הולמרק שבהם שתי הדמויות הראשיות לא יהיו ביחד בסוף. אכן פרוגרסיבי, ועכשיו רק נשאר להצליח לא ללהק את אדם סנדלר.

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד