"2025" פרק 5: סוף סוף מסתמנת היררכיה, אבל למה זה עדיין לא עובד?

סיגל מסתמנת כסוג של עדי לאון, אבל הרגע המעניין היחיד היה הריב בין סמי ודומיניק. כל קונפליקט נפתר תוך עשר דקות, איפה הקרביים השפוכים על הרצפה? "2025" פרק 5

סיגל תמם, מתוך "2025" (צילום: ערן לוי)
סיגל תמם, מתוך "2025" (צילום: ערן לוי)
20 בפברואר 2019

למרות שזה עדיין השלב שבו כולם רוצים להיראות נחמדים כדי לקבל עוד כסף מתוק, סוף סוף מסתמנת היררכיה – עם בריתות לא רשמיות, חיכוכים והכל. בשני הפרקים הקודמים של "2025" התגלתה סיגל כסוג של עדי לאון (נכון, נכון, אסור להשוות, אבל לגמרי חובה), כלומר המנהיגה הקולנית של הבית, זו שממצבת את עצמה בתור דמות דומיננטית בתקווה שהקהל יאהב אותה. ומה עם הדיירים? ובכן, גילינו שזה לא משנה: בתחילת הפרק הוטל עליהם מס, וכל דייר היה צריך לבחור למי הוא מוריד עשרה אחוזים מהכסף שצבר. כאן נזרעו זרעי המחלוקת שהובילו לוויכוח בסוף הפרק, בין סמי לדומיניק, שקיבלו קנס של 30% בלי לדעת כמובן מי בחר למסות אותם.

בפינת הביזאר הופיע ג'ו, המתמודד הכי חלש בתכנית בינתיים, שאפשר לקוות שישאר בעיר כמה שיותר, כי הוא מספק רגעים מפא"יניקים למכביר. הפעם הוא בחר להזמין ארוחת שף לו ולדומיניק, למרות שהוא נמצא במקום האחרון ובדיוק קיבל קנס של 20%. הסיבה? אלוהים ישמור, אין לי מושג, כנראה שחשב שיקנה את אהבת הצופים אם יראה נדיבות, ערך שנעלם מזמן מהטלוויזיה. כאמור, מפא"יניק.

עוד כתבות מעניינות:
"2025" פרק 2: הפורפליי הכי משעמם בטלוויזיה
"אחת שיודעת" עשויה לחזור לעונה חדשה: כל הפרטים
10 שאלות לתחליטו מהלראות בנטפליקס

אחרי הפרק השני נכתב כאן על ההזדמנויות שפוספסו ליצור מתח בעיר. כנראה שזו מחלת ילדות שעדיין קיימת, או שהציפיות שלי מהפורמט פשוט לא נכונות ומדובר בשוק חופשי לחלוטין כמעט בלי חסמים והגבלים של ההפקה. הפעם היה מדובר בחנות הפופ־אפ הזמנית, שהייתה פתוחה יומיים בלבד והכילה פרטים אישיים ורגישים של דיירי העיר. הציפייה כי הדיירים יילחמו עד המוות בשביל תמונה של המשפחה או מזכרת סנטימנטלית התבדו מהר מאוד: כולם היו חמודים, קנו לעצמם תמונות ועזרו למי שידו לא משגת לרכוש חפצים. זה יצר סצנה חמודה לאללה בה דומיניק קנה לג'ו תמונה של הבנים כתודה על ארוחת הערב, אבל חבר'ה, זו לא תכנית דייטים, כן? כל קונפליקט אפשרי נפתר תוך עשר דקות, איפה הקרביים השפוכים על הרצפה?

נקודת השיא העיקרית וכמעט היחידה הייתה הריב בין סמי לדומיניק. בפרק בו סיגל לא נראתה לשנייה על המסך נפתחה חזית בין השניים, וכנראה שאף אחד מהם לא יודע סביב מה. ננסה לפרק את זה: סמי ליכלך על דומיניק יותר מפעם אחת בגלל ההנחה שהוא צבוע, כלומר עושה מה שאפשר כדי להיראות נחמד יותר בעיניי הצופים. דומיניק, בתמורה, אה… עשה מה שהוא יכול כדי להיראות נחמד בעיניי הצופים, כלומר התחנן לאיש הכחול הקריפי שבקיר שיופיע, רק כדי לשפוך בפניו את הלב. האיש הכחול המפחיד הופיע, ודומיניק שפך את הלב. אוקיי, יש מצב שסמי צדק. מפה לשם הם הלכו לדיון סוער בבית העירייה שנגמר בהסכם שלום זמני ובהעלאת המניות של שניהם בעיניי הצופים. בקיצור, כשכשו בכלב.

הפרק נחתם בהודעה של המנחים ארז וקורין לדיירים: הראשון – הדינמיקה בינינו עדיין מביכה. השני – לפני ההדחה כל דייר יוכל להעביר סכום כסף שייבחר לכל דייר אחר במטרה להציל אותו. כרגע הבריתות יחסית צמודות בטבלה, כך שאין סכנה שנראה את סיגל הבונקרית נותנת חצי מההון שלה כדי להציל חברה, אבל בעתיד בטוח יהיה מעניין. גם בעיר, כמו בחיים האמיתיים, כדאי לשמור על חברים עשירים.

← "2025", קשת 12, ראשון, רביעי וחמישי 21:15

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד