Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

לעוס כמו מסטיק: אור שפיץ תגיש קינוחי בזוקה מוגזמים בקפה גרג

ורוד מאוד. השת"פ של אור שפיץ וקפה גרג. (צילום: שי תמיר)
ורוד מאוד. השת"פ של אור שפיץ וקפה גרג. (צילום: שי תמיר)

הסיגליות סגולות, הוורדים הם ורודים - וכנראה שבזוקה ואור שפיץ רק צבע אחד מכירים. אז הם חברו לקפה גרג בשת"פ מסחרי, ויצרו קינוחים ורודים לזמן מוגבל ובלעדי. יש וופל בלגי ורוד וגם מוס בזוקה וניל, מתוק אינסטגרמי ברמה שקשה להכיל. פתאום נפל העיפרון וזהו סוף הזיכרון

4 במרץ 2025

איך יודעים שבא פורים? מפלס הסוכר במדינה עולה, וצריכת הממתקים שוברת שיאים. ברשת קפה גרג ממנפים את חודש אדר הסוכרי עם חנופה לקינוחים אינסטגרמיים דרך שת"פ עם מותג המסטיקים הוותיק והאהוב בזוקה (למרות שבגיל 21 לא הגענו לירח. התביעה בדרך) ועם הקונדטורית ואושיית הרשת אור שפיץ, שסוחטת את הצבע ורוד יותר מהזמרת פינק. והתוצאה? שלושה קינוחים בצבע ורוד עז וטעם בזוקה שאי אפשר לטעות בו, שאם אנחנו לא טועים בהערכה – ואנחנו בדרך כלל לא טועים – יגרמו לתורי ענק מול הדלת.

>>המקום הכי ירוק בדיזנגוף: קוזינה ורדה היא מסעדה שיש לה קהילה

ראשון יעלה ויבוא קינוח כיפת מוס ורודה – שכבות מוס בזוקה ומוס וניל עם דקואז אגוזים ובסיס פריך שוקולד מוגש על קרם שוקולד לבן, וכל היופי הזה ללא אף טיפת גלוטן (48 ש"ח). קינוח וופל בלגי ורוד כמובן משווה ומעלה בוופל בלגי עם קרם שוקולד לבן, קצפת ורודה בטעם בזוקה וכדור גלידה וניל. ואם כל זה לא מספיק, תוכלו לבקש ולקבל בצד גם מרשמלו בצבע ורוד (52 ש"ח). אחרון חביב, מתוק וורוד כדבעי, הוא משקה בזוקה ורוד מושחת – אייס וניל בטעם בזוקה עם קרם שוקולד לבן וקצפת, שילוב של כל החלומות הכי מופרעים שלנו במילקשייק (36 ש"ח).

השת"פ של אור שפיץ וקפה גרג. (צילום: דוד מויאל)
השת"פ של אור שפיץ וקפה גרג. (צילום: דוד מויאל)

הקינוחים החדשים, שמושקים במהדורה מוגבלת, לא עושים את החיים לורודים: כדי לטעום מהם צריך למהר, שכן הפופ אפ יסתיים בסוף החודש. שפיץ עצמה, שלפני מספר חודשים סגרה את הפטיסרי הוורוד שלה שפעל ברחוב בוגרשוב, אומרת כי היא שמחה וגאה בשיתוף הפעולה. "השותפות המעניינת מביאה לצרכן הישראלי טעמים חדשים ומיוחדים עם גישה חדשנית המשלבת את טעם הבזוקה המוכר והאהוב, עולמות הקפה, הממתקים והצבע הוורוד, שכל כך מזוהה איתי", ואז המשיכה במשפט המעליב "שיתוף הפעולה בין שלושת המותגים הוא טוויסט חדשני שמביא סינרגיה לשוק הישראלי". אוי לא, האינסטגרם התחיל לדבר במונחים של הייטק. הלך על כולנו.
קפה גרג, קניון TLV ודיזינגוף סנטר, שני (10.3) עד שני (31.3)

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!