מסעדות מבפנים – מאחורי הקלעים של הפלימרקט

מסעדת הפלימרקט עורכת מפגש קולינרי מרתק במסגרת אירועי מסעדות מבפנים, שבו יחשפו השף ובעל המקום את כל מה שקורה מאחורי הקלעים של מסעדה בתל אביב

25 בפברואר 2014

במסגרת אירועי מסעדות מבפנים, המאפשרים הצצה אל מאחויר הקלעים של עולם הקולינריה והמסעדות, יתקיימו מפגשים בשני חלקים במסעדת פלימרקט בשוק הפשפשים. המפגשים ייפתחו בשיחה גלויה עם הבעלים, שי גורביץ’, בה יחשוף את כל מה שקורה מאחורי הקלעים של ניהול מסעדה בתל אביב. המפגשים ימשיכו בעבודה מעשית במטבח בהדרכה אישית וצמודה של השף יוחאי קוסינצקי.

מסעדת הפלימרקט התוססת היא למעשה ביסטרו הממוקם באחת הסמטאות השוקקות של שוק הפשפשים, עם מטבח פתוח ואווירה קוסמופוליטית וססגונית. התפריט ים-תיכוני-יפואי וכולל מבחר מנות דגים ופירות ים.

אז מה באמת קורה במטבח האחורי? מסעדת פלימרקט. צילום: תומר פלוטקין
אז מה באמת קורה במטבח האחורי? מסעדת פלימרקט. צילום: תומר פלוטקין

חלקו המעשי של המפגשים יוקדש לחידוד כישורי האלתור הקולינריים של המשתתפים, וילמדו בו בעיקר איך משחקים באוכל ומנצלים את חומר הגלם במלואו. העבודה תהיה על הפס הקר במטבח, ונשחק עם דגים נאים, ירקות, ועשבי תיבול. בסיום הסדנה, יאכלו המשתתפים את מה שהכינו, בתוספת של לחם, יין הבית, שתייה קלה וקפה למי שירצה. בסוף המפגש יבחרו המשתתפים יחד עם צוות המטבח את המנה הטובה ביותר שתיכנס לתפריט הספיישלים של המסעדה באותו ערב.

מנחים:  שף יוחאי קוסביצקי ושי גורביץ’

עלות: 170 ש"ח למשתתף

מספר משתתפים: 12

תאריך: 27/2, 17:00־19:00

נקודת מפגש: מסעדת פלימרקט, רחוב רבי יוחנן 8, שוק הפשפשים יפו, 03-6202262