הסנטר מתעורר: הפנינג Star Wars יגרום לכם לחכות לכתוביות הסיום

הפנינג Star Wars שיתקיים בדיזנגוף סנטר במקביל להקרנת הסרט השביעי בסדרה ישלים לכם את חוויית הצפייה. אם תתאכזבו מהסרט, לפחות תחזרו הביתה עם כמה מזכרות בחינם

מלחמת הכוכבים: הכח מתעורר (פוסטר הסרט הרשמי)
מלחמת הכוכבים: הכח מתעורר (פוסטר הסרט הרשמי)

לפני זמן רב, באולפני דיסני הרחוקים רחוקים, החליטו על הפקת הסרט השביעי בסדרת מלחמת הכוכבים –Star Wars: The Force Awakens ("הכח מתעורר"). מאז אמנם עברו כמה שנים, אבל האולפנים לא הכזיבו: ביום שישי הבא (18.12) ייצא הסרט לאקרנים בעולם. לרגל המאורע חברו להם חנות הקומיקס קומיקאזה ודיזנגוף סנטר, והפיקו הפנינג Star Wars כהלכתו.

לחרוצים שיגיעו ראשונים לקומיקאזה יחכה הפוסטר הרשמי של הסרט, שיחולק בחינם עד שייגמר. ואז מגיע החלק השווה: במקום יישבו אמנים שיציירו קריקטורות מהסרט על מה שתגישו להם – חולצה, נעליים או סתם דף נייר סטנדרטי. בנוסף, יהיו הדגמות והסברת חוקי משחק הקלפים של מלחמת הכוכבים. כן, יש דבר כזה: מדובר במשחק טקטי שבו שני שחקנים מתחרים על השליטה בכוח ובגלקסיה כולה. אל תעשו פרצוף, זה אתם התלהבתם.

בנוסף לכל אלה, משעה 11:00-14:00 יתקיימו הרצאות בנושא במתחם הסלון (קומה שלישית, בניין B – אם תצליחו למצוא), שישלימו לכם את כל מה שלא ידעתם על מלחמת הכוכבים, על היקום המורחב של מלחמת הכוכבים והכי חשוב: האם מותר לגרידו לירות קודם? המקומות בהרצאות הם על בסיס מקום פנוי, כך שכדאי להגיע מוקדם. את החלק הזה של היום יחתום חידון מלחמת הכוכבים שיוכיח סופית אם אתם ראויים לפוסטר שקיבלתם. שלדון קופר מתרגש.

הפנינג Star Wars בדיזנגוף סנטר, יום שישי (18.12), 09:00-15:00, "קומיקאזה". הכניסה חופשית