אחת שמלרלרת: מי את, דורית ההומואית?

דורית ההומואית (דור קישון) רוצה להיות הגוסיפ גירל של הקהילה הגאה, עם שלל עדכונים ולכלוכים על "אושיות הגייז" בפייסבוק. מה הסיפור שלה?

6 ביולי 2014

היא רק שבועיים באוויר, וכבר הצליחה לגייס מאות חברים מבלי שפייסבוק יחסמו אותה. היא רואה בתפקיד שלה שליחות קהילתית, ואומרת שאם לא הייתה קיימת מישהו היה חייב להמציא אותה. היא מגדירה עצמה כ-״מיידעת״, אבל בסופו של דבר – היא לא יותר מרכלנית. יש מצב שעוד חודש כולם ישכחו אותה, אבל נכון לעכשיו היא על המסלול הנכון בדרך לתואר ״המשחירה הרשמית״ של הגייז בתל אביב. הכירו את דורית ההומואית.

מתי דורית עלתה לאוויר?

"התחלתי את פעילותי בשירות הקהילה בתחילת חודש יוני 2014. הטראפיק המהמם התחיל להגיע כמה ימים אחרי זה, שהבנתי שאני צריכה לתייג את ההומואיות הנכונות והמקסימות שמלוות אותי מתחילת דרכי".

מאיפה הגיע הרעיון לדמות?

"הפייסבוק מוצף בדמויות, עמודים ופרופילים דומים בכל מיני נושאים של כל מיני קהילות ישראליות כאלה ואחרות. התפלאתי לגלות שאין שום דמות פייסבוקית דומה גם לקהילה ההומואית-תל אביבית הכל כך נערצת ועילאית, אז לקחתי את העניינים לידיים".

איך הקהילה מקבלת את זה?

"הקבלה שלי בקהילה נחלקת לכמה רבדים, ואני אפרט. נתחיל מהאפסות הגמורות – אלה שלא מבינות מי אני ומה אני. הן מתחילות איתי בפייסבוק, שולחות לי תמונות שלהן, מזמינות אותי לדייטים, שולחות לי בוקר טוב ולילה טוב וצהרים (בדגש על ה-י' אחת) טובים וכו'. בתור התחלה אני נהנית להשתעשע איתן ולהעביר איתן שיחות מצחיקות. אם זה עולה לשלבים אינטימיים יותר אני מנסה להסביר בעדינות ש… לא מאמי, כנראה שלא תפגשי את בראדי-גוד בקרוב".

בראדי-גוד?

"הבחור שמדגמן לדורית".

דורית ההומואית. צילום מסך

אוקיי. תמשיך.

"אח"כ יש את הממורמרות – אלה שלוקחות אותי קשה. שמקללות, כותבות מרמורים בקיר שלי, מגיבות בזעם, ובעיקר בעיקר משחירות את עצמן ל-מ-ו-ו-ת למה ידוע שאני זה ה-דבר כרגע בקהילה. לאותן הומואיות האלה כנראה אין חוש הומור, ולאלה שיש, הן סתם אכולות מקנאה שאני לא כותבת עליהן. אני מציעה לכל אלה להתקדם הלאה, ולהצטרף למהפכה שלי! וכמובן יש את הקהל התומך והמקסים שמגיב, מלייקק ושולח לי דברים עסיסיים במייל האדום. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מכן! מי יתן ותמשיכו לתת לי סיבות להשחיר אתכן גם מחר".

איזה סוגי סיפורים ״שווים סטטוס״?

"קודם כל אני מתמקדת באנשים מעניינים. אושיות גייז, ניתן לומר. 200 לייקים ומעלה לתמונת פרופיל. 150 עוקבים ומעלה. לפחות 2 תמונות לליין מצליח. לפחות 5 סלפי של תספורת חדשה מהחודש האחרון. ומינימום שבמינימום רשומה בחינמים של 5 ליינים. ולא, גברא זה לא נחשב. הסיפורים צריכים להיות כאלה שאם ההומו הסביר היה קורא אותם הוא היה אומר לעצמו "מככככפתלי?!?!" וכאלה ששאר ההומואיות האפסות המעריצות והמלייקקות שמאכילות את אותן האושיות היו אומרות "וואו גם אני רוצה להצטלם לסחוניה!".

דורית ההומואית. צילום מסך
דורית ההומואית. צילום מסך

דורית ההומואית. צילום מסך

מה החזון, לאן דורית רוצה להגיע?

"אני רוצה להיות מוקד עלייה לרגל לכל הומו (ולאסבית) בפייסבוק. כל מה שחם קורה אצלי, ואפילו יש לי ידיעות בלעדיות שרק אני מעלה ומקבלת! לפעמים אני מרגישה כאילו אני מראה לכל אותן הקשות מכל הסוגים, ואתה יודע מה? אני כבר מרגישה כאילו עשיתי איזשהו שינוי! כבר עכשיו יותר קשה לי לדלות סיפורים חדשותיים. כולן נזהרות בפוסטים ובתמונות, אני מרגישה שהטראפיק נעלם! מזל שאתה עושה לי ראיון עכשיו".

איזה סוג הודעות את מקבלת בפרטי?

"אתה לא מאמין מה הולך לי בפרטי. אני חושבת שכמעט כל אושיה וכל סלב גאה שלח לי הודעה. רובן אומרות לי כמה שאני מושלמת ומדהימה, ודקה אח"כ מבקשות פוסט. חלקן אפילו שולחות תמונות בלעדיות או חומרים למבזקים. ואני מעלה! יש כאלה שאפילו שולחות לי השחרות להומואיות אחרות שהן לא אוהבות, ומבקשות ממני להשחיר להן, מתה על זה. אבל ללא ספק, הכי בידוריות אלה החמודים שמתחילים איתי, וזו ההודעה הכי מצחיקה שקיבלתי בפייסבוק אי פעם:
הוא 12:00: (אחרי שהתעלמתי ממנו כמה ימים) "חוץ מבוקר טוב לא אשלח עוד"
הוא 15:00: "צהרים ניפלאים ומתוקים :')"
כמה צחקתי!".

היו חבר׳ה שביקשו שתסירי תכנים שעלו בעמוד?

"כן, ואני מכבדת ומסירה. הבעיה שרובן מבקשות למחוק, מקללות ומציפות אותי, וישר חוסמות! בלי אפשרות לתת לי להגיב. גם אחרי שאני מסירה אני מבקש רשות נוספת להעלות תמונות מצונזרות או חלק מתמונה, לפעמים הן מאשרות לי אבל קשה נשארת קשה… כבר קיבלתי איומים על זה שיפרצו לי לחשבון, אמרו שהתלוננו עליי במשטרה, אמרו שיודעים מי אני – בינתיים הכל פאלש!!!".

דורית ההומואית. צילום מסך

את מכירה את כל מי שאת מרכלת עליו?

"קודם כל – אני לא מרכלת, אני מיידעת! דבר שני, אני מכירה את כולן. חלק יותר טוב, חלק פחות טוב, חלק לא בטוח שמכירות אותי – אבל אני מכירה כל אחת ואחת מהאושיות המדוברות".

איפה נמצא אותך בעוד חצי שנה מהיום?

"קודם כל אני רוצה שכל מי שחסם אותי יוריד את החסימה. וכן זה כולל אותך, גברת יונתן ואנונו. כמו שכבר אמרו לי בפרטי "דורית ההומואית היא של כולם" אז קדימה – תנו לי להיות של כולם! אני רוצה להרים לכן, להשחיר לכן (כשצריך), למקד את העדר-הגאה למקורות המזון הנכונים, ליידע כשמישהו מתחתן, חוזר לחדר כושר, מצטלם לאריסה, פותח ליין חדש – כולם צריכים להישאר מעודכנים מה קורה בביצת ההומואיות! יש כאן חיים שלמים מתחת לעצים בשדרות רוטשילד, והגיע הזמן שמישהו יכתוב עליהם ויסקר אותם – ובשביל זה אני כאן. בעוד חצי שנה אני רוצה 5,000 חברות ו-2000 עוקבים ו700 לייקים לתמונת פרופיל. תודה ששאלת".

דורית ההומואית. צילום מסך

ולסיום, למה את לא נחשפת?

"אני חשופה לכל. אני דורית (שם אמיתי: דור קישון) ההומואית. לפעמים אני חושבת לשנות את השם לדורית המשחירה אבל אני כל כך במומנטום כבר שחבל לשנות מותג. דורית תישאר דורית ולא תיחשף לעולם, זה מיותר, היא מצחיקה והיא משחירה את כו-לן. אף אחד לא חסין. אני לא פותחת חשבונות ולא סוגרת עם אף אחד שהשחיר לי בפרופיל האמיתי – נשבעת, אני למעשה דמות שפועלת בכוחות עצמה. החשיפה, תהיה מיותרת".

רגע, איך דורית מגדירה את עצמה באטרפית?

"אם היה לה כינוי אז הוא היה: משחירה_עם_כיפה94. פסיבית, ניידת, שולטת, למחר, שעירה ומחפשת נערי!"