זוטראפוליס: החולצות המאוירות שישדרגו לכם את הקיום

החולצות של בר זוטרא הן פנינה של אושר עבור כל המכורות לחולצות טי פשוטות עם איורים מהממים. זאת ועוד - העיצובים היפים שלה מגיעים גם על גלויות. אנחנו כבר באובסס קיצון

החולצות של בר זוטרא
החולצות של בר זוטרא
31 באוקטובר 2018

גמלאי צה"ל עם הכיתוב SEXY על החולצה, ילדים עם חולצות של הראמונז וסתם אנשים עם סתם מילים – נראה שכמעט לאף אחד היום לא אכפת מה כתוב לו על החולצה כל עוד יש שם כמה אותיות. מזל שהאמנית/מאיירת/מעצבת בר זוטרא החלה להדפיס את הציורים שלה על טי שירטס, אחרת כבר היה אפשר להתעלף.

החולצות של בר זוטרא
החולצות של בר זוטרא
בר זוטרא
בר זוטרא

זוטרא, שסיימה את לימודיה במגמה לתקשורת חזותית בבצלאל לפני שנה, מציירת הכל – החל מחיות, דרך צמחים ועד לסתם חפצים – באופן שגורם להם להיראות כיפיים גם אם הם סתם כיסא. את אלה היא מדפיסה על טי שירטס במהדורות קטנות מאוד, מה שלדבריה מאפשר לציורים שלה "להתאוורר". את החולצות, שמחירן נע בין 80 ל־100 ש"ח, ניתן להזמין כעת דרך חשבון האינסטגרם של זוטרא: barrzut@, או לרכוש בסטודיו לב ברחוב מרחביה 16. מי שפחות מתחבר לטקסטיל יכול לרכוש פרינטים של הציורים של זוטרא באותם המקומות ממש.

החולצות של בר זוטרא
החולצות של בר זוטרא
איורים שלבר זוטרא
איורים שלבר זוטרא
איור של בר זוטרא
איור של בר זוטרא

"כתב היד והסגנון האישי שנובע ממנו מאוד חשובים לי", אומרת זוטרא, "את כל ציוריי אני יוצרת באופן ידני. נוסף ליצירות מקור יש לי משיכה גדולה לדפוס בכל מיני טכניקות. הטי שירטס מבחינתי הן פלטפורמה מושלמת לציורים שלי, כי פשוט כיף לי לראות חברים וזרים שמתחברים לדימויים ובוחרים להתהלך ברחוב איתם. כרגע יש מבחר די התחלתי, ואני מתכוונת שהאוסף יישאר יחסית מצומצם – כל כמה חודשים להכין טי שירט עם דימוי שיתחשק לי לראות על הסביבה".