זה כל הכלב: כלבים חמודים בריבועים קטנים

חיפשנו את הכלבים המוצלחים ביותר באינסטגרם, ומצאנו עולם שלם מלא בתחפושות, ספרים, חולצות ולוחות שנה. על הדרך מצאנו גם את המתוק המושלם לקפה של הבוקר: תשעת הכלבים הכי מפורסמים, הכי פוטוגנים והכי חמודים ברשת

כשהכלב שולט בבית
כשהכלב שולט בבית
26 באוקטובר 2015

1. Mensweardog

בוֹדי, הכלב שמכתיב את האופנה העכשווית, חי בניו יורק כמו כל אושיה לוהטת ומבלה את זמנו בין רחרוח ישבנים של כלבים אחרים, ערבי התרמה וצילומי קמפיין. לפרוטוקול נציין שאנחנו לא תומכים בתחפושות לכלבים, אבל אין ספק שבודי, כלב מסוג שיבַּה אִינוּ, מחזיק אאוטפיטים לא פחות טוב מדוגמני אדם. חוץ מזה באפריל 2015 יצא ספר בכריכה קשה ובו צילומי אפנה בכיכובו.
Deal with it:

View this post on Instagram

#Mensweardog #SteveMcQueen #Persol

A post shared by Menswear Dog (@mensweardog) on

בודי באחת ההפסקות שלו:

View this post on Instagram

Weekend Feels

A post shared by Menswear Dog (@mensweardog) on

ככה זה כשכוכבים…

2. this wild idea

מאדי נולדה וגדלה בצפון קרולינה, ארה"ב. היא אומצה על ידי צלם הטבע תירון האמפרי. השילוב בין כלב פוינטר מדהים לבין צלם מוכשר הוליד סדרת תמונות יוצאת דופן. מאדי ותירון מטיילים יחד בכל העולם ובעדינות השמורה לכישרונות גדולים תירון לוכד את מאדי ברגעים וזוויות שהעין שלנו לא מורגלת אליהם. כמו אשת עולם גדול אמיתית, מאדי לוקחת חלק בפעילות פילנטרופית, היא ותירון מתעדים סיפורים של כלבים שניצלו לאורך ארה"ב בכדי לעורר מודעות לאימוץ כלבים. בין היתר, בשעות הפנאי, מאדי גם מדגמנת לקמפיינים שונים שתירון מצלם. בין לקוחותיה חברות גדולות ומוכרות כמו מרצדס, פורד, ריי-באן ועוד.
כלבה אקוסטית

View this post on Instagram

New album drops soon y'all

A post shared by Theron Humphrey (@thiswildidea) on

אפילו האמבטיה יפה (ולא נציין את החסות הברורה בצילום)
http://instagram.com/p/xcLQhctmff
מאדי ותירון במקסיקו

View this post on Instagram

Worst camp spot we could find #BeanTheFJ60

A post shared by Theron Humphrey (@thiswildidea) on

3. marutaro

מארוטארו הוא ככל הנראה הכלב המפורסם ביותר ברשת. הוא מגיע אלינו ישירות מטיוואן, שם הוא מבלה את זמנו בתערוכות, כנסים, שווקים וחנויות ספרים, בהם נמכרים המוצרים שלו! מארוטארו כל כך מפורסם שיש לו דפי מעריצים בפייסבוק ולעיתים קרובות מזהים אותו ברחוב ומבקשים להצטלם עמו. באינסטגרם תמצאו אלפי תמונות חמודות, אבל נוטות לחזור על עצמן, של מאורוטארו בפוזות כלביות שונות.

[tobutton text="%22%u05D4%u05E6%u05D8%u05E8%u05E4%u05D5%20%u05DC%u05DE%u05D5%u05E2%u05D3%u05D5%u05DF%20%u05D5%u05E7%u05D1%u05DC%u05D5%20%u05DE%u05EA%u05E0%u05D4%22" link="%22https%3A//segmanta.com/s/517/%3Fr%3Dta%22" theme="red1" target="_blank" track="true" ]
חיוך של כלב:
http://instagram.com/p/yT3iKyQ3oU
גוש חמידות:

איפה אני?

4. andrewknapp

מומו, כלב מסוג בורדר-קולי, כל כך מפורסם שיש לו ספר תמונות שיצא בהוצאת הניו-יורק טיימס. הספר נקרא ""find momo וכשמו כן הוא, הקוראים מחפשים את מומו בתמונות מדהימות של נופים אורבניים או תמונות טבע. מומו אף מחזיק באתר משלו, שם נמכרים על בסיס יומיומי הדפסים במהדורות מוגבלות של התמונות שלו. אנדרו נאפ, הבעלים של מומו, הוא צלם שמוציא את המיטב מהכלב היפיפה שלו. התמונות של מומו מגוונות, החל מתמונות תקריבים ועד לתמונות נוף מרהיבות, בהן מומו הוא רק כתם שחור לבן בנוף צבעוני.
פתית שלג מעולם לא נראה טוב יותר.

View this post on Instagram

❄️ #emojisinthewild

A post shared by Andrew Knapp (@andrewknapp) on

מצאו את מומו!

ועוד אחת חמודה:

View this post on Instagram

A ladybug kissed Momo on the nose. ????????

A post shared by Andrew Knapp (@andrewknapp) on

5. tunameltsmyheart

שכחו מכל הכלבים שראיתם עד עכשיו, טונה הוא ללא ספק הציון ברוך של הכלבים. הוא אומץ על ידי קורטני (צעירה בלונדינית מאל-איי) ושנה לאחר מכן, כשהעלתה את התמונות שלו לאינסטגרם, הוא נעשה לאליל שהוא. טונה הוא שיבוש של הכלאה גנטית של צ'יוואווה, ולכן הלסתות הקדמיות שלו בולטות במיוחד, התוצאה היא כלב זעיר ומכוער שכובש את הלב ברגע. אל תטעו לחשוב שטונה לא מרוויח בוכטות בגלל המראה שלו. אם מצא חן בעיניכם היצור הקטן, תוכלו לרכוש תמונות טונה, לוח שנה טונה וספר טונה.
טונה מככב לצד התמונה שלו על שער מגזין חיות מפורסם:
http://instagram.com/p/tD-GDnjNk7
תמונה מקריפה של טונה וקורטני:

טונה לצד איורי מעריצים:
http://instagram.com/p/xpgY7mDNvl

6. Mommasgonecity

ג'סיקה שיבא, אם לארבעה מניו יורק, מצאה את הנוסחה המנצחת. גורים + תינוקות = מעל לחצי מיליון עוקבים. תוסיפו לזה שנ"צים משותפים ותקבלו את הספר שלה,naptime with Theo and Beau. בו, הכלב המשפחתי, מתועד כמו ילד חמישי במגוון תמונות של פעילויות יומיומיות של המשפחה האמריקאית המושלמת. בו ישן עם הילדים, משחק איתם בחדר, חוגג עמם ימי הולדת ונוסע לטיולים. מבחינתנו דרושות רק תמונות השנ"צים המשותפים כדי לספק אושר מזוקק.
תיאו ובו ישנים:

View this post on Instagram

Dramatic Nappers #theoandbeau

A post shared by Jessica Shyba (@mommasgonecity) on

תיאו ובו ישנים 2:

View this post on Instagram

Yin & Yang #theoandbeau

A post shared by Jessica Shyba (@mommasgonecity) on

תיאו, בו ואחותם הקטנה ישנים:
http://instagram.com/p/xXaXmRQS_H

7. buddyboowaggytails

בודי ובו הם שני כלבים מסוג פומרניאן. הם נראים כמו בובות ורוב הסיכויים שאם תלחצו עליהם הם גם יצפצפו. יש להם מעל לחצי מיליון עוקבים באינסטגרם ומעל לשבעה עשר מיליון (!!!) ליקיים בפייסבוק, יותר מפאר טסי העמוד הרשמי! האינסטגרם של השניים מלווה אותם לאורך פעילויות היומיום שלהם עם תחפושות זוגיות ותספורות מגוחכות. התמונות השוות יותר, לטעמנו, הן אלה שמראות את האינטראקציות בין השניים.
בו ובודי בתחפושת נוראית של גיבורי על:

בו ובודי במבט אל השקיעה:

בו ובודי בסתם תמונה חמודה:

View this post on Instagram

we are the monsters ON your bed!

A post shared by Buddy Boo Blue Benny Bean (@buddyboowaggytails) on

8. jermzlee

נורם, כלב מסוג פג, הוא הכלב של ג'רמי. הוא נראה בדיוק כמו כל פג אחר, אבל מוציא מג'רמי, הבעלים שלו וצלם במקצועו, את שיא היכולות המקצועיות שלו. נורם מטייל עם ג'רמי בעולם ומצטלם במגוון מיוחד של תמונות נוף או פנים בקומפוזיציות יוצאות דופן ומלאות הומור. אם לא מספיק כלב פג חמוד, תמונות מיוחדות ונופים עוצרי נשימה אז פה ושם גם תמצאו תמונות של ג'רמי עצמו, שנראה לא רע בכלל.

נורם ואקססורי:

View this post on Instagram

????? Halloween costume idea (2/4) @beggin #partner

A post shared by Jeremy Veach (@jeremyveach) on

נורם וג'רמי:
http://instagram.com/p/wwHzmOCg25
נורם ובית עקום:
http://instagram.com/p/w2V9imCg50

9. emwng

מה שהתחיל כאינסטרגם עבור קוקו, כלב אסקימו אמריקאי, הפך עם הזמן לאינסטגרם משותף לקוקו ולצ'יבס. אמילי, נערה צעירה מסיינט לואיס עם חולשה לגורים, מתעדת את הרגעים שלה עם הכלבים באופן הכי יפה שראינו. פסיפס התמונות הלבנות שלה יוצר תחושה שמסתכלים על תמונה אחת גדולה. בכל תמונה מושקעת מחשבה, החיתוכים מעניינים, הצבעוניות אדירה והכלבים מקסימים. תזכרו את המילים שלנו, צ'יבס וקוקו הם ללא ספק הדבר הבא בדוגיווד (הבנתם? זה כמו הוליווד).
חיתוכים מיוחדים:

View this post on Instagram

Fri-yay!

A post shared by emily wang (@emwng) on

יש את זה ביותר חמוד?

כן, הנה!
http://instagram.com/p/xCDs8PDZl0

[tobutton text="%22%u05DC%u05DB%u05DC%20%u05D4%u05DB%u05EA%u05D1%u05D5%u05EA%20-%20%u05D4%u05D7%u05EA%u05D5%u05DC%20%u05D5%u05D4%u05DB%u05DC%u05D1%22" link="%22http%3A//timeout.co.il/%25D7%2594%25D7%2597%25D7%25AA%25D7%2595%25D7%259C-%25D7%2595%25D7%2594%25D7%259B%25D7%259C%25D7%2591/page/1%22" theme="blue1" target="_blank" track="true" ]