פתוח בתשעה באב: אלה המסעדות הבולטות שעובדות כרגיל הערב

יפו תל אביב (צילום: ירון ברנר)
יפו תל אביב (צילום: ירון ברנר)

כמדי שנה בתשעה באב, מסעדות וברים רבים יהיו פתוחים כרגיל הערב ויספגו את מנת ההסתה הרגילה מקיצוני הדת. יותר טוב תאכלו משהו לפני כניסת הצום, שנאת חינם על בטן ריקה אינה מומלצת. הרשימה המעודכנת ל-2021

17 ביולי 2021

כמדי שנה עם כניסת צום תשעה באב, פוצחים בני ישראל בחיפוש אחר מקום פתוחים בתל אביב כדי לבלות בהם או כדי לגנות אותם. גם השנה חלק גדול מהמסעדות בתל אביב יישארו פתוחות בערב תשעה באב, כך שתענית, ככל הנראה, לא תיגזר עליכם הלילה.

החוק בישראל מאפשר לרשויות מקומיות לקבוע חוקי עזר עירוניים שיורו על סגירת בתי אוכל בתשעה באב, איך אינו מחייב את הרשויות לחוקק או לאכוף את סגירתם בתשעה באב, בניגוד לימי הזיכרון הלאומיים. לרשימת המסעדות שווידאנו את פתיחתן הערב:

קפה איטליה
קפה איטליה

האיטלקיות האהובות מגזינו וקפה איטליה, טייגר לילי התאילנדית, טאיזו של יובל בן נריה, מלגו ומלבר והבר ג'ונז של השף מוטי טיטמן, מסעדת שילה ובר היין החדש ג'נגו.

וגם: הרצל 16 של קבוצת r2m, פאסטל, הבסטה, יפו תל אביב של חיים כהן, בית תאילנדי וקאב קם, נאם, הברים בושוויק ולה אוטרה, מסעדת קלארו, סרפינה האיטלקייה ומאריס הטורקיה מצפון העיר, גרקו היווניה ומתחם גרינברג, משייה ואונזה מקבוצת בארכה האוס, בר 51, פר דרייר והוטל מונטיפיורי מקבוצת R2M (הקופיבר סגור).

פאסטל (צילום: אנטולי מיכאלו)
פאסטל (צילום: אנטולי מיכאלו)

ממסעדת WEISS נמסר כי "לאחר מחשבות רבות אם לפתוח או לא, החלטנו באופן חריג כן לפתוח בתשעה באב השנה. בעקבות מכת הקורונה ומכת הטילים אנחנו מעדיפים להיות פתוחים כמה שיותר". מבדיקה מדגמית וראשונית עולה כי מקומות רבים כבר מלאים, כך שאם תכננתם לצאת לבלות כדאי למהר ולבדוק איפה נשאר עדיין מקום.