חיים משוגעים: 7 סדרות המבוססות על סיפור אמיתי

כנראה שנגמרו כל הרעיונות המקוריים, כי כל סיפור שני שאנחנו רואים על המסך שלנו מבוסס (פחות או יותר) על אירועים שקרו גם בעולם האמיתי. קלטת הסקס מפורסמת, פיראט ג'נטלמן, קבוצת כדורסל מיתולוגית וכמובן קרוסאובר עם הטרנד העדכני האחר של התקופה, נוכלים

7 במרץ 2022

הכתבה התפרסמה במקור באתר "הספוילר", אתר הטלוויזיה החדש מבית "טיים אאוט". תראו תראו

 

פאם וטומי

אפשר לצפות ב: Hulu

הסיפור שהסעיר את הניינטיז, זה עם קלטת הסקס בין הדוגמנית/שחקנית/סמל סקס פמלה אנדרסון וכוכב הרוק בירידה טומי לי, חוזר אחרי 30 שנה לסדרה נוצצת בבימויו של קרייג גילספי (שמביא את סגנון התמהיל שהציג גם ב"אני, טוניה") ומבית ההפקה של סת' רוגן ושותפו הקבוע אוון גולדברג. רוגן גם משחק בסדרה את השיפוצניק שגנב את הקלטת מביתם של פאם וטומי, אבל מי שגונבים את ההצגה הם לילי ג'יימס וסבסטיאן סטן, שמגלמים את הצמד ההוליוודי באופן מרשים, מבדר וסקסי לא פחות מהמקור.

להמציא את אנה

אפשר לצפות ב: נטפליקס

סיפורה של אנה סורקין, או שמא אנה דולבי, או בעצם אנה ואדימובנה סורוקינה, הוא פרק מורחב של "המתחזים", רק עם פחות חיים אתגר ויותר שונדה ריימס. ששת הפרקים גוללים את הניסיון של עיתונאית אמריקאית (אנה קלמסקי, "ויפ") להבין מאיפה צצה יורשת עצר גרמנייה שנדבקת לעשירי ניו יורק ולאט לאט שותה מהם את הכסף. התשובה היא, בהתאם לתקופה, שאנה (ג'וליה גארנר, "אוזרק") היא נוכלת. מפתיע, אנחנו יודעים. 

ג'ו vs. קרול

אפשר לצפות ב: Peacock

אנחנו יודעים שגם אתם ראיתם את הדוקומנטרי "חיות רעות" בנטפליקס, כי זה היה פחות או יותר הדבר היחיד לצפות בו בימי הסגר הראשון. אבל אז גיליתם את ג'ו אקזוטיק, חובב נמרים רדנק גיי פוליאמורי וכנראה פסיכופט, ואחר כך הכרתם את קרול בסקין, הקאט ליידי האולטימטיבית. ועכשיו אפשר לראות אותם מגולמים על ידי קייט מקינון וג'ון קמרון מיטשל במיני סדרה בת 8 הפרקים שמשרטטת את סיפור היריבות העמוקה בין צמד הווירדוז שמסתיימת במתנקש. לא הכי ברור למה בכלל צריך את זה, אבל לפחות צמד השחקנים הראשיים עושים עבודה טובה בשחזור אירועים שכבר ראינו בדוקו.

Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty

אפשר לצפות ב: HBO Max

סדרות ספורט מלהיבות הן לא דבר חדש, אבל הסדרה שעוקבת אחרי עלייתה של שושלת הלוס אנג'לס לייקרס היא לא רק ספורט (סתמו, אנחנו גם מכירים את השיר). היא לפני הכל, על בידור. התקופה בה מתמקדים היא ימי השואוטיים של הלייקרס, תקופה בה הגדירו מחדש את האמריקאיות של ליגת ה-NBA, כולל משחק קצבי ומלהיב, המון סלברטיז על הקווים ומעודדות-רקדניות. עם בימאי כמו אדם מקיי ("מכונת הכסף" אבל גם "אחים חורגים") ושחקן ראשי כמו ג'ון סי ריילי ("לילות בוגי" אבל גם "אחים חורגים") ברור שמעבר לספורט, הסדרה הזו מציגה המון פאן.

Our Flag Means Death

אפשר לצפות ב: HBO Max

קומדיה שחורה שמבוססת על חייו של אריסטוקרט מהמאה ה-18 שהחליט לנטוש את אישתו וחייו השקטים כדי להפוך לשודד ים על ספינה בשם "נקמה". מה אתם עוד עושים פה? אם בכל זאת אתם צריכים עוד שכנוע, אז בסדרה ישחק קאסט קומי מעניין, כולל טאיקה וואיטיטי הנפלא ("מה שאנחנו עושים בצללים", "ת'ור: ראגנארוק") בתפקיד הפיראט הנודע "שחור זקן" ולזלי ג'ונס מ-SNL בתור קפטנית מפחידה בעלת 19 בני זוג.  

Super Pumped: The Battle for Uber

אפשר לצפות ב: Showtime

כמו שלמדנו בסרט "הרשת החברתית" וסדרות כמו "עמק הסיליקון", עולם הטק הוא כר פורה לסיפורים מרעישים של עלייתו ונפילתו, ועל זה מתבססת סדרת האנתולוגיה Super Pumped, שתתמקד בעונתה הראשונה בסיפור הצמיחה של אובר והמייסד טראוויס קלניק (בגילומו של ג'וזף גורדון לוויט). הדרמה במשרדי החברה ששברה את שוק המוניות כוללת הפיכה משרדית שהדיחה את קלניק מתפקידו, ואם זה לא מספיק אקשן עבורכם, קולו של קוונטין טרנטינו ילווה את העונה בתור המספר. העונה הבאה, אגב, תתמקד בתהפוכות בפייסבוק. 

The Dropout

אפשר לצפות ב: Hulu

עוד סיפור על נוכלת שמפילה בפח משקיעים תמימים, כשהפעם הרקע הוא עולם הביו-טק והנוכלת היא אליזבת הולמס, שאולי כבר ראיתם בסרט התיעודי "הממציאה: דם והונאה בעמק הסיליקון". הולמס הקימה בגיל 19 בלבד את חברת תראנוס, שבשיאה הוערך שוויה בכ-9 מיליארד דולר, וכבר כונתה סטיב ג'ובס של עולם הביו-טק. ואז התחילו להתגלות השקרים. אמנדה סייפריד תגלם את הולמס ותנסה לפענח את דמותה של הנערה המבטיחה שרימתה את כל העולם.

רוצים עוד המלצות טלוויזיה? בואו לאתר הטלוויזיה החדש שלנו, "הספוילר", ותראו תראו