אמסטרדם: המדריך העירוני למי שמיצה את הקופי שופס

לא רק אופניים, אנה פרנק וקופי שופס - אמסטרדם מלאה בחנויות יד שנייה, ברים מגניבים, בוטיקים לוהטים ובתי קפה מושלמים לתייר העירוני. המדריך המלא לטייל העילאי והמתנשא

אמסטרדם. צילום: שאטרסטוק
אמסטרדם. צילום: שאטרסטוק
26 בפברואר 2018

אופניים, קופי שופס ואנה פרנק: השילוש המקודש של אמסטרדם נחמד ויפה אבל מה יעשה המבקר העירוני שבא לו לגוון מבלי להיתקל בהמוני תיירים במקומות המוכרים? כתבתנו חזרה מביקור באמסטרדם עם רשימת המקומות החמים לעצור בהם, שמומלצים במיוחד למבקר האורבני, הצעיר ויש שיאמרו ההיפסטרי.

טסים לאמסטרדם? חפשו כאן מלונות מומלצים

עוד כתבות חו"ל שיעניינו אותך:
מה עושים בקרקוב? כל האטרקציות שאסור לפספס
גולאש וחברים: מסעדות בבודפשט שחייבים לבקר בהן
לא רק היפסטרים ונקניקיות: מקומות שאסור לפספס בברלין

אמסטרדם. צילום: שאטרסטוק
אמסטרדם. צילום: שאטרסטוק

Cotton Cake

בוטיק קטן ויפה בטירוף בסמטה שנושקת לשוק אלברט-קאופ. החלל הבהיר מחולק לחנות בגדים ואקססוריז בפרונט ובית קפה אורגני-בריאותי בקומת הגלריה. כל מה שתמצאו כאן – החל מהסריגים, דרך התכשיטים וכלה בעוגת הבננות ומכונת האספרסו מצטלם נהדר לאינסטוש. מניסיון.

כתובת: 1 E van der Helststraat

 

The Avocado Show

אוהבים אבוקדו? אבל ממש אוהבים אבוקדו? זה המקום בשבילכם: בית קפה שמוקדש כל כולו לפרי התאווה הירקרק, עם מנות כמו טוסט אבוקדו, קערת פוקי וגוואקאמולה, וגם פנקייק אבוקדו וסורבה אבוקדו ועד מנות הזויות ממש. הקפה, אם חששתם, נטול אבוקדו.

כתובת: Daniel Stalpertstraat 61 HS

SUKHA

חנות קונספט מרווחת, נעימה ויקרה להחריד, שהביקור בה בכל זאת מומלץ ולו רק בשביל ההנאה האסתטית. כל הפריטים המוצגים בה – בגדים, אביזרים, כלי בית, טקסטיל, ספרים ומוצרי נייר עשויים בעבודת יד מחומרים טבעיים, ועל אף המחירים הגבוהים ותועפות השיק, גם תיירים עניים זוכים ליחס מחויך ואדיב.

כתובת: Daniel Stalpertstraat 61 HS

Marbles Vintage & Design

גן עדן לחובבות הז'אנר הכולל את כל החשודים המידיים: מעילי פרווה, ז'קטים מעור, מכנסי ג'ינס מהאייטיז, סווטשרטים של קבוצות כדורגל, טי שרטים ישנים, שמלות פוליאסטר פרחוניות, מגפי פלטפורמה, סניקרס, תיקים, כובעים, חגורות, תכשיטים , משקפי שמש ענקיים וכל אותם פריטים שהופכים את החנויות האלה לכיף. המחירים? סבירים.

כתובת: Ferdinand bolstraat28

 

Café Bar De Duivel

אם היפ הופ זה הפלייבק המועדף עליכם לדרינקים, מהבר הזה לא תרצו לצאת לעולם. בנוסף, מנגנים פה מדי פעם גם R&B, סול ופאנק, והאווירה סבבית ואפילו אינטימית, והרצינות שבה מתייחסים פה להיפ ולהופ איכותי, בהחלט מצדיקים את ההייפ.

כתובת: Reguliersdwarsstraat 87 

View this post on Instagram

#Queensbridge #Hellskitchen #2013

A post shared by Daniel Eeuwens (@cafededuivel) on

FOAM

מוזיאון הצילום של אמסטרדם ממוקם בלוקיישן סופר מרכזי בעיר והוא ביקור חובה לעוסקים בתחום בפרט ולאוחזים בטלפונים ניידים בכלל. או במילים אחרות- לכולם. התערוכות מתחלפות כאן בקצב מהיר יחסית, אז מומלץ להתעדכן באתר וגם אם פספסתם תערוכה ספציפית – יש למוזיאון מגזין מהמם שניתן לרכוש אונליין או אפילו – למתקדמים – להתפנק במנוי.

כתובת: Keizersgracht 609

 

Antiekmarkt de Looier

שוק עתיקות המתקיים מדי יום (מלבד ימי שלישי) משעות הבוקר עד שעות הערב המוקדמות, במתחם המזכיר מבוך מסועף, עם מסדרונות וכוכים קטנים ומסתוריים. מיני פשפשים, עתיקות ופיצ'פקעס ישנים מוצעים כאן למכירה בטווחי מחירים משתנים, וזה ה-מקום להיתקע בו שעות כשבחוץ גשום מדי או סתם קר.

כתובת: Elandsgracht 109 

Gekaapt

שווה להרחיק טיפה (ממש טיפה) ממרכז העיר לכיוון דרום מערב לטובת חנות הקונספט המעולה הזו, המאגדת מבחר מוקפד של מותגי עיצוב הולנדיים ופריטים כמו מוצרי נייר, כלים לבית, אביזרי עיצוב, גאדג'טים, פרינטים ומוצרי משרדיים שיזכירו לכם שלהולנדים יש כישורים מרשימים גם מעבר לעיצוב ג'וינטים לתפארת.

כתובת: Kinkerstraat 320 

Volkshotel

הקומפלקס המגניב והמעוצב הכולל מלון שלושה כוכבים, בית קפה, בר, חלל עבודה משותף וחדרי ישיבות, הוא חלומו הרטוב של של כל לפטופיסט. גם אם אינכם אורחי המלון אתם מוזמנים להעביר פה שעות על גבי שעות בעבודה, בשתייה וזלילה (המחירים סבביים לחלוטין!), בנטוורקינג או סתם בבהייה, כי הכל מסביב קולי להחריד.

כתובת: Wilbautstraat 150 

 

W139

גלריה וחברת הפקה הפועלת במרכז העיר משנת 1979, שהוקמה על ידי קבוצת אמנים כאלטרנטיבה עכשווית, ניסיונית ועצמאית להיצע של המוזיאונים הגדולים, ומציגה את האמנים החדשים, המעניינים והעדכניים ביותר בסביבה.

כתובת: Warmoesstraat 139