אהבה כל הלילה: 12 אירועים ומסיבות שירימו לכם את הסופ"ש

תמיד יש מה לעשות. מסיבה של הורס מיט דיסקו בלונדון (צילום: טיים אאוט לונדון)
תמיד יש מה לעשות. מסיבה של הורס מיט דיסקו בלונדון (צילום: טיים אאוט לונדון)

המסיבות, ההופעות והאירועים הכי חמים של הסופ"ש, זה מה שאתם מחפשים? כי זה מה שיש לנו פה, החל מיריד וינטג' מעולה, דרך כמה די.ג'ייאים גאונים מחו"ל ועד למסיבות צפייה בגמר האירוויזיון. רק אל תגידו שאנחנו שלחנו אתכם

אנדי גרין // פיי גארדן

התחלה מושלמת לוויקנד ממתינה הערב לבאי הפיי, עם עידית פרנקל, ניב הדס ובנג'י לנפנט שמארחים את אנדי גרין, האיש שמאחורי הלייבל המשובח ורדנט. זה מתחיל בתשע בערב ולכו תדעו לאן זה יגיע. אין פרטים, אין איוונט, ולא שמעתם על זה מאיתנו.

 

רומן פלוגל // הבלוק

נסיך הטכנו, אהוב הקהל ואדם שהמונח "גאון מוזיקלי" בפירוש אינו גדול עליו מגיע לביקור פיצוי אחרי מסיבה שבוטלה בעקבות הידבקותו באומיקרון, שרק יהיה לנו בריא. יתמכו בו טל כהן ואוריה קלפטר. והפרטים, הפרטים, הם מחכים לכם כאן.

יריד וינטג' // רביעיית פלורנטין

ה-Vulvalle Market – היריד לבגדי וינטג' ויד שניה שהפך כבר למסורת דו-חודשית פלוס-מינוס – חוזר לבוקר שישי מוזהב נוסף במדרחוב רביעיית פלורנטין. יום שישי ה-13 מעולם לא היה מפחיד פחות. פרטים וכו'.

(צילום: מתוך עמוד האינסטגרם @vulvalle)
(צילום: מתוך עמוד האינסטגרם @vulvalle)

טוביאס לייב // הבלוק

ליל שבת כבר עוד מעט כאן, עוד לא התאוששתם מרומן פלוגל וכבר הבלוק מפציץ עם הלייב של טוביאס, שנחשב לאחד הלייבים המרהיבים של עולם הטכנו והולך להרים אתכם חזק וגבוה אל תוך מה שנשאר מהסופ"ש ומהמוח שלכם. דרך צלחה. פרטים וכרטיסים כאן.

 

הורס מיט דיסקו // בארבי

נסיכי הדיסקו הבריטים חוזרים לפה בשישי לביקור נוסף ולא נותרה לנו ברירה אלא להגיע ולהזיז את הישבן. היכונו לכל מה שמרים, בין אם מדובר ביציאות דיסקו איזוטריות להמנונים הגדולים. יצטרפו אליהם אנה הלטה, דוד אלימלך ועופרי גופר. לפרטים נוספים.

פושאיטהארד // ברקפסט קלאב

מהדורת אפטר של ליין המסיבות הקשוח שתתחיל בשבע בבוקר ואפילו אלוהים עצמו אינו יודע מתי תסתיים, ואם הוא יודע אז הוא שותק ורק צוחק עלינו בליבו. מובטח סט ארוך וזקור של אורון קיי, אז נראה מי יצחק אחרון אלוהים. והפרטים הקטנים.

וויקנד // ארט קלאב

12 שעות של שיכרון חושים בארט קלאב, מחצות הליל ועד חצות היום, ההדליינר הוא מאשטארה האוקראיני והוא מוקף בפראסוב, לייב של אי-בוני, עומר בר ועוד. בואו בואו.

קיריל שפובאלוב בפאג // האומן 17

ליין מסיבות הגייז הכי חם בעיר מתחמם לקראת שבוע הגאווה שיחול בחודש הבא, ובשישי הזה הוא יתחמם במחיצת קיריל שפובאלוב הקווירי והמרים מסט. פטרסבורג. גילי אייליש ואולסוונגר יחממו אף הם. ויהיה כנראה חם. יש עוד פרטים כמובן והם ממתינים לכם כאן.

אירוויזיון // OZEN

אם נודה באמת, אנחנו לא בונים הרבה על סיכוייו של מיכאל בן דוד לזכות באירוויזיון, אבל כרגיל, תומכים בו עד הסוף. ובין אם יצלח את חצי הגמר או לא, הכי חכם יהיה לראות את השידור בחברותא, על מסך גדול, עם אנשים שמבינים טיפה בדוז פואה. באוזן תוכלו לצפות בחצי גמר של היום (ה') וגם – אם תרצו – בשבת בגמר. אוהבי הפרטים ימצאו אותם כאן.

גמר האירוויזיון בלילה // לילה

כמובן שעדיף לכם לצפות בגמר האירוויזיון ביחד מאשר סתם לבד בבית. הביאו את עצמכם במוצ"ש לערב שכל כולו יורוטראש כיפי – הפעם הישר מטורינו – כמו בכל שנה. נבכה, בעיקר נצחק, נשיר בקולי קולות ונקלל את כל האנטישמיים. אוריאל יקותיאל ינחה את הערב, ובאמת שלא צריך יותר. עוד פרטים? בבקשה

ראש העיר לפאס // לבונטין 7

הביבופ ורוקסטדי של עולם הראפ, הביטים המלוכלכים של ראש העיר aka מאיור לצד הראפ החולמני והשנון של פאס בהופעת אנדרגראונד היפ הופ כמו שאנחנו אוהבים – ליטרלי מתחת לאדמה, במרתף המיתולוגי של הלבונטין. מוצ"ש דבש והזדמנות נהדרת להתמסטל מיד שניה. כרטיסים, פרטים, עניינים.

 

קוקשוק // פיי גארדן

התחלנו בפיי ולכן נסיים: התחרעות שבת קודש של הקוקשוק בפיי גארדן, החל מאחת בצהריים ועד שתתעלפו, בניצוחם של חיים ויטלי, בוסקו קוסמיקו (משה קוטנר!), חיה, מיס בוס ועוד. ואתן לא צריכות שום פרטים, בואו לפיי בשבת בצהריים, מה לא ברור יא סתומות.

\