צאו מהבית: 3 ספוטים חדשים ולוהטים לשבת בהם בחוץ

עם אייל שני בפארק המסילה, על חוף הים עם כוסית יין (מפלסטיק מתכלה) ופלטת גבינות או בנחלה עם כוסית יין (נוספת) ומאפים - כמה מקומות חדשים ונכונים לשבת בהם בחוץ

בראבו - קיוסק א וין (צילום: חיים יוסף)
בראבו - קיוסק א וין (צילום: חיים יוסף)

החום מתחיל לעלות, הקיץ ממש מעבר לפינה (יש שיגידו שכבר כאן), וזה הזמן המושלם לתפוס מקום טוב לשבת בו על כוסית יין או קפה, עם נשנוש או בלי. בדיוק לשם כך קיבצנו עבורכם שלושה מקומות חדשים ולוהטים שכאילו הוקמו רק לשם כך. בבקשה.

1. רומנו בפארק המסילה

החבורה של אייל שני תמיד נמצאת עם יד על הדופק (ועל הפיתה), וכך קורה גם עכשיו עם פתיחת דוכן הקפה החדש בפארק המסילה המרהיב, לא רחוק מבית רומנו. לצד הקפה תוכלו לנשנש מאפים שחורגים מהסטנדרט עם פלוט עבה במילויים שונים כגון שרימפס קריסטל ושמנת של פעם וסאק דה קוק – תרנגולת צלויה עם עשבים ירוקים ואיולי. גם קרואסונים ועוגות מוצעים שם, כמו גם משקאות קרים וקוקטיילים. לאסוף משהו לדרך ולתפוס מקום בדשא.
קפה רומנו, פארק המסילה, ראשון-שבת 07:30-18:00

אייל שני בטבע. צילום: אריאל עפרון
אייל שני בטבע. צילום: אריאל עפרון

2. בראבו: קיוסק היין החדש בחוף גאולה

גם בקבוצת We like you too (קפה נורדיניו) יש מנהג לדעת היכן להיות, וכך קורה גם הפעם עם קיוסק היין החדש שלהם בחוף גאולה. המקום מציע תפריט יין של כ-30 לייבלים במחיר 88-188 שקל לבקבוק ובכוסות בין 28-32 שקל, סנגריות קרות ושלל ערבובים נוספים בכוסות פלסטיק מתכלות. גם תפריט האוכל מדויק ומותאם עם מאפים שונים, פלטות גבינות ושרקוטרי, נקניקייה בלחמנייה ודגים כבושים. כל מה שצריך לצד היין. בנוסף יופיעו במקום הרכבים מוזיקליים, כשהראשונה עם פתיחת המקום היתה אקו המעולה.

בראבו – קיוסק א וין, חוף גאולה (בצמוד למסעדת גזוז), ראשון-חמישי 17:00-חצות, שישי-שבת 12:00-חצות (שעות פתיחה בהרצה)
בראבו קיוסק א וין (צילום: חיים יוסף)
בראבו קיוסק א וין (צילום: חיים יוסף)

3. יין בכרם (אבל בעצם בנחלה)

חנות היין הקטנה והסימפטית עברה באחרונה מרחוב רמב"ם ליד השוק לנחלת בנימין פינת גרוזנברג. היא מציעה מגוון רחב ומעניין של יינות מהארץ ומהעולם, אך חשוב יותר: היא השתדרגה עם כמה שולחנות וכיסאות מחוץ למקום באזור שעובר עכשיו רנסנס אמיתי, בקיצור: רק בואו לראות. לצד היין תוכלו ליהנות מנשנושים שונים, דוגמת מאפים של מאפיית 'עמיתה' הפופולרית. כל מה שצריך לבילוי ספונטני בשעת אחר צהריים יפה.
יין בכרם, נחלת בנימין 29, 10:00-23:00

"יין בכרם". כבר לא בכרם, אבל לגמרי הרבה יותר שווה. צילום: מערכת טיים אאוט
"יין בכרם". כבר לא בכרם, אבל לגמרי הרבה יותר שווה. צילום: מערכת טיים אאוט