"פאודה" עונה 3: כל מה שצריך לדעת

ההיסטריה הכאוטית חוזרת לעונה שלישית עם משימה חדשה. מתי היא תעלה, מה תהיה העלילה והאם יש דמויות חדשות? כל מה שצריך לדעת על "פאודה" עונה 3

"פאודה" עונה 3 (צילום: נטי לוי, באדיבות yes)
"פאודה" עונה 3 (צילום: נטי לוי, באדיבות yes)
13 בנובמבר 2019

>> מה חשבנו על פרק הבכורה של "פאודה" עונה 3? + לינק לצפייה בפרק

"פאודה" חוזרת לעונה שלישית, שכזכור פותחה עוד לפני ששודרה העונה השנייה. את ההיסטריה הכאוטית יצרו העיתונאי אבי יששכרוף והשחקן ליאור רז, והמניות שלה ממשיכות לנסוק לשמים: נטפליקס כבר קטפה את השניים שעובדים על סדרות חדשות עבורה (אחת מהן היא סדרת דרמה חדשה בפיתוח בשם "Hit and Run"). הנה כל מה שידוע על העונה השלישית (ידיעה מתעדכנת).

מתי היא תעלה?

"פאודה" תחזור ל־yes ב־26 בדצמבר, יום חמישי. היא תשודר בערוץ ACTIONיyes, כל יום חמישי בשעה 22:00 וב-VOD.

כמה פרקים יהיו?

העונה החדשה תכלול 12 פרקים, כל אחד מהם באורך 40 דקות.

האם יהיו דמויות חדשות?

כן. כרגע ידוע בוודאות כי אל הדמויות הקבועות תצטרף מארינה מקסימיליאן, שתגלם ראש דסק עזה בשב"כ. היא תצטרף לרונה־לי שמעון, עידן עמדי, איציק כהן, דורון בן־דוד, יעקב זאדה־דניאל, יוסף אבו ורדה, בועז קונפורטי ועוד. החדשות הרעות: צחי הלוי לא צפוי לחזור.

>> בואו לבדוק – מי אתם מדמויות הסדרה "פאודה"?

מה תהיה העלילה?

בעונה החדשה יחידת המסתערבים מתמודדת עם משימה חדשה: לפגוע בתשתית החמאס בגדה ולהגיע לראש הזרוע הצבאית של הארגון ברצועה. לצורך כך דורון (ליאור רז) מושתל בכפר באזור החברון, עובד כמאמן אגרוף ונקשר לצעיר פלסטיני (עלא דקה) מלא פוטנציאל להצליח בענף, שאביו הוא במקרה בכיר בחמאס שהשתחרר מהכלא אחרי 20 שנה.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"