תגידו צ'יז: הוידויים של רופאי השיניים שלכם

הם רוכנים מעלינו, מתעסקים לנו בפה ואומרים לנו לפתוח פה גדול, אבל מה עובר להם בראש בזמן שאתם מסתכלים על התקרה? ישבנו לשיחה עם רופאי השיניים של מכבידנט ושאלנו. חשבתם שלכם יש סיפורים על רופאי השיניים שלכם? חכו עד שתקראו מה להם יש לספר עליכם

חשבתם שאתם פוחדים? תחשבו שוב. צילום: צילום מסך מהסדרה "חברים"
חשבתם שאתם פוחדים? תחשבו שוב. צילום: צילום מסך מהסדרה "חברים"
8 בינואר 2019

תוכן שיווקי

ממי את לוחצת

"יצא לי לעבוד פעם בחדר טיפולים עם שתי מיטות טיפול סמוכות עם הפרדה של דלפק ביניהן. לידי עבד רופא אחר, והרדים אישה מבוגרת לקראת הטיפול. הוא כנראה שכח לעדכן אותה שהוא הולך להזריק לה את ההרדמה, ומרוב הפתעה וכאב, במקום לאחוז במשענת הכיסא היא תפסה במבושיו של הרופא. הצרחה שנשמעה מהרופא והריצה שלו מחוץ לחדר גרמה לי לצחוק כל כך שנאלצתי להפסיק את הטיפול שלי".

אלוף העילוף

"יום אחד בתחילת דרכי המקצועית, טיפלתי בילדה שהגיעה עם אביה. האב, סגן אלוף, בעל כומתה אדומה וכנפי צניחה, הסתכל מעל כתפי על שקורה לילדתו. הגיע שלב הקידוח, והילדה היתה גיבורה לגמרי, אבל הרעש ששמעתי מאחורי היה עצום – האב התעלף. נאלצתי להפסיק את הטיפול בילדה ולטפל בו".

 

תותבות למהדרין

"בשנה השישית לקריירה שלי, לפני חג הפסח, מסרתי זוג תותבות למטופל. אחרי החג המטופל התקשר למרפאה וביקש לראות אותי בדחיפות בטענה שמשהו התקלקל בתותבות שלו. הוא הגיע אליי מבוהל והציג בפניי שני גושים מעוותים שכל קשר ביניהן לתותבות שייצרתי מקרי בהחלט. לשאלתי הסתבר שהוא זרק אותם לסיר מים רותחים – כמו את יתר הכלים בבית – כדי להכשיר אותם לקראת החג".

זה המזרק או שאתה מתרגש לראות אותי?

"כשרק התחלתי את הקריירה שלי, הייתה לי מטופלת מבוגרת שנהנתה להעיר לי תדיר על המראה שלי. הייתה מבררת אם אני פנוי, אם כבר התחתנתי, אם אני מתאמן ומה המוצא של ההורים שלי. פעם אחת, בגמר טיפול, ממש לפני שיצאה מהחדר, היא הסתובבה אליי ובתנועה מהירה פתחה לי את החלוק. הייתי בהלם. היא מצידה אמרה שתמיד תהתה אם לבשתי משהו מתחת או לא".

לילה טוב עיירה

"במרפאה שניהלתי פעם עבד רופא שנקרא לקראת סוף המשמרת שלו לייעץ לרופא אחר בחדר סמוך. הרופא המדובר היה באמצע טיפול בפציינט האחרון לאותו היום, התנצל בפניו ואמר שישוב בתוך מספר דקות. הייתה זו שעת ערב מאוחרת וההתייעצות התארכה – ומסתבר שהפציינט נרדם על כיסא הטיפולים. כשהתעורר, נוכח לדעת שעברו שעתיים, המרפאה הייתה ריקה, חשוכה ונעולה. התברר שהייעוץ ארך כל כך הרבה זמן עד כי הרופא שכח שיש מטופל בחדר הסמוך שממתין לו, ועזב את המרפאה לביתו. מזל שהפציינט הכיר את הרופא והתקשר אליו שיבוא לחלץ אותו מהמרפאה הנעולה".