שנה לכאן 11: מה קרה להבטחה ואיפה הערוץ עוקף את המתחרות?

מערכת החדשות של כאן 11 אמנם סורסה במפגיע, אך גם בקטגוריות אחרות סובל הערוץ מפורמטים צנועים, הפקות מנומסות וחוסר במנה עיקרית. אז איפה הוא דווקא מנצח? בדקנו

מה קרה כאן?
מה קרה כאן?
15 במאי 2018

אפשר להחליף לוגו, לפטר עובדים ולהגר למודיעין כדי למחות את רשמיו של ערוץ 1 עד כלות, אבל הקושי האמיתי גלום במאמץ להפסיק לחשוב כמו קברניטי השידור הציבורי ההיסטורי. שנה אחרי שעלה לאוויר, בכאן 11 עושים הכל כדי לא להיות הערוץ של "מבט" ופסטיבלי מספרי הסיפורים, בלי להכיר בכך שההיסטוריה של הערוץ כבר מוטמעת בהם כמו שבב או פרוטזה ומשבשת החלטות רבות מבלי משים. לערוץ החדש מערכת חדשות שסורסה אמנם במפגיע, אך גם בקטגוריות האחרות הערוץ סובל מחשיבה בקטן, מפורמטים צנועים מדי, מהפקות מנומסות מדי ומאינספור תוספות חמודות ללא מנה עיקרית.

יידע כל הדיוט שבטלוויזיה של ימינו "קארפול קריוקי" איננה מסעירה מספיק לפריים טיים, ואפילו לא שעשועון חכם כגון "המרדף". לתאגיד קיבצו חומר אנושי מחונן כדי ליישב את פער התדמיות שבין שידור ציבורי לטלוויזיה מסעירה ופופולרית. מגבלות השידור הציבורי – הדרישה להיות גם חד וגם מכובד ולרצות את כל גוני החברה – לא יכולות לשמש כאליבי לפשרה. כעת, אחרי ההייפ של העלייה לאוויר, השווינו את התוכניות הבולטות של הערוץ עם מתחרותיו. המסקנה: עדיין דרושה תפנית רדיקלית.

עוד כתבות מעניינות:
"זמן אמת" מקפיצה את הרמה של ערוץ כאן 11
צפינו 24 שעות רצופות בכאן 11
המהדורה האחרונה של מבט: הטלוויזיה הכי טובה שאפשר לעשות

[tmwdfpad]