אריאנה גרנדה מואשמת שהעתיקה את הסינגל החדש מאמנים אחרים

בסוף השבוע שברה אריאנה גרנדה שיאי השמעות עם הסינגל החדש מהאלבום שבדרך, אך גם חטפה ביקורות: פרינסס נוקיה, סולג'ה בוי ו-2 צ'יינס, מגובים במעריציהם, טענו כי העתיקה מהם חלקים מהשיר. האזינו

אריאנה גרנדה בקליפ של "Seven rings"
אריאנה גרנדה בקליפ של "Seven rings"

השיר החדש של אריאנה גרנדה, “ringsי7”, יצא בסוף השבוע וכבר הפך ללהיט עם 41 מיליון צפיות ביוטיוב ומיליוני האזנות נוספות בספוטיפיי, אך הוא משך לכיוונה אש גם מכיוונים פחות מחמיאים. מעריצים רבים הבחינו בדימיון גדול בינו לבין שירים אחרים, ושלושה אמנים מצאו דרכים יצירתיות להגיב לנושא.

אחת מהם היא פרינסס נוקיה, שהעלתה לטוויטר סרטון של עצמה מאזינה ל“ringsי7” ואז קוטעת אותו עם “Mine” שלה מ-2016. בסרטון היא אומרת: "זה נשמע לכם מוכר? כי לי זה נשמע ממש מוכר… זה לא השיר הקטן שכתבתי על נשים חומות והשיער שלהן? הממ… sounds about white". הנסיכה ריטווטה ציוץ שמציע כי האלבום החדש של גרנדה, שעתיד לצאת בקרוב, מורכב מהעתקות של זרימה, תיבות ומילים משירים שלה.

עוד כתבות מעניינות:
למה מיילי סיירוס ואריאנה גרנדה מסרבות להילחם?
האם קניה ווסט מקים כנסייה בביתו?
האלבומים הכי מסקרנים שייצאו ב-2019

מי שעוד הרגיש מרומה הוא סולג'ה בוי, שמעריציו הפנו את תשומת לבו לכך שהסינגל החדש של גרנדה מזכיר את הלהיט של הראפר מ-2010, “Pretty Boy Swag”. ביום שישי האחרון הוא שיתף באינסטגרם השוואה בין השירים, לשיפוטכם:

https://www.instagram.com/p/BsywGAVA0pw/

הראפר 2 צ'יינס הצטרף למעגל המאשימים עם “Spend It” מ-2011, שהתיבות בפזמון שלו חולקים דימיון מופלא לפזמון של גרנדה. מעריציו של הראפר גם עמדו על הדימיון בין הטראפ האוס הוורוד שלו מ-2017 – בית אמיתי באטלנטה שניתן היה לבקר בו והיה חלק מקידום אלבום, ושגם הציע בדיקות HIV חינמיות – לבין הבית הוורוד שנראה בקליפ החדש של גרנדה.

הנה השיר שלו: