האם קניה ווסט מקים כנסייה בביתו?

ההפקה החדשה של קניה ווסט: מופעי יום ראשון בביתו עם מקהלת גוספל, אותם כינה "דרשת כנסייה". חמותו אמנם בעלים של כנסייה בעצמה, אך האם בכל זאת מדובר בתעלול יח"צני לקראת אלבום קונספט?

קניה ווסט. צילום: גטי אימג'ס
קניה ווסט. צילום: גטי אימג'ס

קניה ווסט איבד את היכולת שלו להפתיע, אבל איכשהו הוא ממשיך לעשות כותרות. הפעם מדובר בדיווח באתר The Christian Post לפיו ווסט התחיל לתכנן ולהפיק אירועי "Sunday Services" שיתקיימו בביתו בימי ראשון – ולא סתם השם מרפרר לתפילה ולטקס המיסה הנוצרי.

נראה שמדובר במופע שבועי ברוח דתית, שיכלול קאברים של גוספל לשירים של ווסט. הוא הזמין קולגות להשתתף לצדו, בהם קיד קאדי, 070 Shake וטוני וויליאמס. על פי פרסום בוולצ'ר, ברקע כל זה תהיה גם מקהלה שחבריה ילבשו סווטשירסט של Yeezy, הקולקציה המשותפת של ווסט עם אדידס, במקום החלוקים המסורתיים של מקהלות כנסייה. רענון המסורת ממשיך עם התאורה, שכפי שאפשר לראות בסרטון החזרה שוטפת את החלל באדום וכחול עזים.

עוד כתבות מעניינות:
האלבומים הכי מסקרנים שייצאו ב-2019
הסיבה ההזויה שבגללה קניה ווסט פרש מקואצ'לה
הפופ כבר לא בריא בנפשו, ואלו חדשות מעולות

ווסט וקים קרדשיאן כינו את המופעים טקס או דרשת כנסייה, וקרדשיאן הייתה הראשונה להציג את המיני-מופע החדש בחשבון הטוויטר החדש שלה. היא הזמינה את העוקבים שלה להיחשף לחזרות באינסטגרם שלה וחתמה: "נראה אתכם ביום ראשון הבא". כרגע לא ברור מי יוכל לצפות בהם בלייב ואין פרטים נוספים.

כל זה מעורר את השאלה: האם ווסט באמת מקים כנסייה או שמדובר במהלך שיווקי מושקע במיוחד לקראת אלבום קונספט? הרעיון הראשון לא מופרך כמו שזה נשמע: חמותו של ווסט, קריס ג'נר, היא בעלים משותפת של הכנסייה הקהילתית בקליפורניה (כמה אתרי רכילות טענו שזה בסך הכל "גן עדן למסים של הקרדשיאנס"). מי שחיזקו את ההשערה השנייה היו כמה חדי עין ברדיט ששמו לב כי ווסט הוסיף שיר חדש לקטלוג שלו תחת השם "[Unreleased song]". משפט חוזר בו הוא "יש לנו כל מה שאנחנו צריכים" (“We have everything we need").