"קמילה": הטבילה הראשונה של רועי פרייליך בעסקי הלילה

רועי פרייליך, סולן להקת נערות ריינס, עומד מאחורי בר לייט נייט שהתמקם ברחוב לינקולן בתל אביב

קמילה בר. צילום: בן קלמר
קמילה בר. צילום: בן קלמר
13 באוגוסט 2014

לפני כמה חודשים דיווחנו על הבר השכונתי החדש של אנשי התחתית, לינקולן 19, שנפתח ברחוב לינקולן המתחדש, אבל מתברר שהפרויקט החדש הזה לא ממש המריא ונגנז במהרה. במקומו, באותו חלל בדיוק, נפתח מקום חדש ומדויק יותר בשם קמילה בר, שמאחוריו עומדים אסף בריט מהתחתית, אשת חיי הלילה מילי פרקס וסולן להקת "נערות ריינס" רועי פרייליך. בשביל פרייליך זו טבילה ראשונה בתחום חיי הלילה.

מי שלא שמע על הלוקיישן לא יכול להבחין בקמילה מבחוץ. במקום חלל צר וארוך הצבוע שחור. במרכזו בר ארוך מאוד שנעים לרבוץ עליו.

"אנחנו רוצים שזה יהפוך ללייט נייט שכונתי", אומר פרייליך, "זה יכול להיות גם אחלה מקום לבוא אליו אחרי שהיית בחתול והכלב או בבוטלג. באזור הזה, שבו גם אני גר, יש הרבה דברים, אבל אין בר טוב, ובגלל זה אני מרוצה מאוד מהלוקיישן. חוץ מזה, הרבה זמן רציתי מקום שאוכל לנגן בו מה שאני אוהב, בלי לנסות לרצות אף אחד".

פרייליך מבהיר שהפלייליסט יהיה מהודק ומתחדש, וכבר אפשר להתרשם מהסאונד המעולה במקום. על הבר אפשר להזמין המבורגרים ומנות אחרות מהתפריט של התחתית במשך כל הלילה כמעט, או פיצות מפיצה רוזמרין הידידותית לטבעונים שנמצאת באותו בלוק, אבל זה רק אם באים לדרינק מוקדם. מי שזה לא מספיק לו יכול לנתר לסניף החדש של רשת החומוסיות קלבוני, שגם נפתח לאחרונה באותו בלוק ממש.

לקמילה בר