מרוגלע וגלידה יוצא רוגלידה

נכנסתם לסטרס מהעלייה במשקל של החגים? האסון האמיתי עוד לפניכם: קבלו את הקינוחים המוגזמים של קרמרי דה ל'אקלר

רוגלידה. צילום: תומר לוי
רוגלידה. צילום: תומר לוי
2 באוקטובר 2017

אחרי שהביא לעיר את פחזניות האקלר הצרפתיות המאורכות הממולאות גלידה, ואחריהן את הטויסטר קיורטוש שמרים הצ'כי הממולא גלידה, חוזר תומר לוי, מקרמרי דה ל'אקלר עם הסטארט אפ החדש. הרוגלידה. הקלאסיקה הישראלית המתוקה והאהובה של כל הזמנים,  כלומר, הרולגעך, עוברים אצלו אדפטציה לעולם שכולו מוגזם לגמרי. שלא לומר היסחפות פראית.

עוד קינוחים מוגזמים לגמרי 

רוגלידה, כי לא זללנו מספיק בחגים. צילום: תומר לוי
רוגלידה, כי לא זללנו מספיק בחגים. צילום: תומר לוי

מאמי, הרוגלע התנפח

 

מאפה הרוגלע הקטן, המוכר בכל בית, התנפח וגדל למימדי ענק. אם לא די בזה, הרוגלע העצום מגיע במילוי קרם שוקולד. ברגע ההזמנה הרוגלע עובר קלייה מהירה בתנור עד קריספיות, וכשעלי הבצק מתחילים להיפרד זה מזה לוהטים, מוחדרת לתוך המאפה גלידה קרה, ומזוגגים מעליו רטבים מתוך מבחר של חמישה עשרה סוגים, בניהם: קרם קינדר, ויסקי, טופי קרים, פונדנט קוקוס, חלבה, או אוריאו קרים. (20 ש"ח, מחיר אחיד לכל מנה).

קוקילידה אוראו. צילום: תומר לוי
קוקילידה אוראו. צילום: תומר לוי

קוקילידה אוראו, מקרון מרשמלו

אם השכלול של האימא הגדולה של כל המאפים המקומיים, הרוגלע, לא עושה לכם קרייב, ינסו בקרמרי דה ל'אקלר לפתות אתכם בסנדביץ' קוקולידה מסוג חדש העשוי מעוגיית אוריאו אמריקאית בגודל מפלצתי (בדומה למה שקרה פה לאלפחורס הדרום אמריקאית, כשהפכה לאייספחורס). צמד עוגיות האוריאו ממולאות בגלידת וניל, ובתוך הגלידה חבויות עוגיות אוריאו קטנות נוספות (20 ש"ח לכל אחד מהקינוחים במקום). ואם לא די בכל ההמצאות מרחיקות הלכת האלה, נוספו לליין הקוקילידות: קוקילידה בראוניז פקאן סיני, קוקילידה בראוניז  וקראנץ' קורנפלקס שוקו, קוקילידה בראוניז ותלתלי שוקולד דובל'ה האגדי, ועוגיית מקרון צרפתית בטעם מרשמלו. (כאמור, 20 ₪ כל קינוח).

בראוניס תלתלי שוקוציפס. צילום: תומר לוי
בראוניס תלתלי שוקוציפס. צילום: תומר לוי

 

תומר לוי, שהקים והגהה את הקרמרי דה ל'אקלר, רואה ברוגלידה רגיעון לתקופת החגים הסוערת, ולכן בחר להשיק את הקינוח המאוד מוגזם הזה ממש ביום שלישי, לפני החג. אם נכנסתם לסטרס בגלל שאתם אוכלים יותר מידי בחג, קבלו משהו מתוק היסטרי בטירוף שיכניס אתכם למוד הנכון. מי שחשב לחמוק מהעיר כדי להתנזר מהעניין הזה, רק שידע שלאחרונה נפתח סניף גם בדליית אל כרמל, ובדרך לשלושה סניפים נוספים בפריסה ארצית.       

CREMERIE DE L'ECLAIR