בית האוכל הראשון בשוק בשרונה נחשף – ביירן מרקט

הבראסרי הבווארי ביירן מרחוב פרישמן בתל אביב, פותח סניף נוסף בשם ביירן מרקט בשוק של שרונה. ביירן מרקט גם יהיה הסנונית הראשונה במתחם השוק של המושבה שרונה

26 בפברואר 2015

מילקי בברלין זה למאותגרים קולינרית, כי בתכל'ס העיר הזאת יודעת להציע את כל הטרנדים הכי חמים של עולם האוכל בביצוע אקסטרים. מהצד המסורתי והבסיסי של המטבח הברלינאי תמצאו אוכל רחוב מהסוג הממכר: שרבבו את השפתיים ושחררו לאוויר באיטיות את המילה וורסט ואתם מקבלים נקניקיות כמו שרק הגרמנים יודעים להכין.

זה בדיוק מה שמתכננים לנו השותפים שמאחורי הבראסרי הבווארי ביירן מרחוב פרישמן. בעקבות ההצלחה של הבראסרי הם החליטו לפתוח מקום המתמחה באוכל רחוב גרמני, ממש מול הכניסה הראשית לשוק של שרונה. הביירקן מרקט גם יהיה בית האוכל הראשון שייפתח בשוק.

Bayern. צילום: בן יוסטר
Bayern. צילום: בן יוסטר

בעוד מספר שבועות, כשהשוק יהיה פתוח לקהל הרחב, תגיעו לכאן בשביל קאריוורסט קלאסי ברוטב קארי אדום (29 ש"ח), בראטוורסט קלאסית (28 ש"ח), סוגים נוספים של נקניקיות – עוף, חזיר, נקניקיית ציידים עם עגל ואווז ונקניקית עגל ואמנטל, כולן מיוצרות ביצור בוטיק במתכונים אקסקלוסיביים במיוחד עבור הדוכן (28־40 ש"ח לנקניקיה עם לחמנייה, נקניקייה לילדים ב- 15 ש"ח).

עוד בדוכן: שניצל (52 ש"ח) וצ'יפס בגרסה רגילה או ספייסית (17 ש"ח). ברם, אפילו הצ'יפס כנראה לא יתאים לטבעונים בגלל שהוא יטוגן בשומן מהחי. כל התקרובת הזאת בתוספת בירה מהחבית, ואתם עוד עלולים להאמין שהחיים הם אוקטוברפאסט.

Bayren Market, מתחם שרונה מרקט, 050-6916185, כל יום 10:00־24:00