התנסינו בשירות Go Naked ששולח מצרכים לתבשילים הביתה

טרנד ערכות הבישול עד הבית מתרחב. המיזם הדיגיטלי Go Naked יביא לכם את כל החומרים, שקולים ומדודים, להכנת אוכל בריא. שירי כץ התנסתה בערכה

מהשדה לשקית לצלחת
מהשדה לשקית לצלחת
16 בספטמבר 2015

הודעת ווטסאפ עדכנה אותי שמחכה לי שקית תלויה על ידית הדלת. כמו באיזה מוצג מוזיאלי הודקו בתוך השקית השקופה כל הפריטים החיוניים להכנה מהירה של תבשיל אלו גובי הודי וסלט עגבניות תמר. פרחי הכרובית כבר בותקו ועברו ניקוי ראשוני. נותר רק לקלוף תפוח אדמה ובצל, לחתוך ולהקפיץ בשמן שהגיע מדוד בשקיק. אחרי שחיממתי בתוך השמן תערובת תבלינים ארומטית במיוחד התחלתי לעבוד. טרחתי כחמש דקות, ואז המתנתי רבע שעה נוספת עד שתבשיל הודי מהביל סחרר את אפם של בני הבית.

מי שהביא לי את השקית עם חומרי הגלם הוא היזם אבי ליפשיץ מחברת Go Naked. הרעיון להביא ערכות עם כמות מדודה בדיוק של כל חומרי הגלם הטריים הנדרשים כדי להכין מנה מסוימת בבית לא חדש. קיימות כמה חברות בשוק שעשו את זה קודם – זה לא משנה. מה
שחדש פה הוא הניסיון לפנות לאנשים שמחפשים אוכל בריא.

הנרשמים מקבלים בכל סוף שבוע מייל עם מבחר מנות, בהתאם להנחיות של תזונאיות. בפתח הבית מוצנחים חומרי גלם לארוחה שמתאימה לאמביציות של הלקוחות. אבל כמו בהרכבת רהיט של איקאה, מי שזה בא לו בקלות לא שם לב לדקות שהוא מקדיש באגביות להכנה; מי שמתקשה ימצא את עצמו מול אוסף פריטים שלא בהכרח הופך למשהו יעיל ומוטב שיזמין פיצה. ב־Go Naked רוצים לפשט תהליכי הכנה ומבטיחים מתכונים של עד חמישה שלבים ו־25 דקות השקעה.

תמצאו מנות שנשמעות סקסיות: פסטיבל פטריות ואספרגוס על פולנטה של תירס, מוקפץ תאילנדי של אטריות שעועית, תבשיל מקסיקני קיצי של סלסת מנגו ועוד. הזמנה חד פעמית של ארוחה תעלה לכם 50 ש"ח לשקית, שתספיק לזוג, או ליחידים שרוצים לבשל ליומיים. למשפחות זה לא פרקטי. יוצא זול יותר להזמין ישירות מהחקלאי ארגז של ירקות אורגניים שזה עתה נקטפו, מאשר שקית קטנה של ירקות מהכרמל.

להזמנות באתר