רק מילה טובה: קפה קפה מורידה מחירים, אבל רק למנומסים שביניכם

רשת קפה קפה פוצחת במהלך חברתי - כלכלי ומורידה את מחירי המשקאות החמים ב - T.A בכל סניפי הרשת ל- 6 ש"ח. מה הטריק? רק תגידו "בבקשה" ו "תודה" וגם אתם תהנו מההנחה

הנחת נחמדות, שווה. רשת קפה קפה. צילום:  סטודיו קפה קפה
הנחת נחמדות, שווה. רשת קפה קפה. צילום: סטודיו קפה קפה
3 במאי 2017

 

תשכחו מהנחת סלב. מהיום אימרו "הנחת נימוס". רשת קפה קפה חושבת מחוץ לקופסה ומודיעה על מהלך חברתי כלכלי במהלכו כל לקוח אשר יאמר "תודה" או "בבקשה" בעת הזמנת הקפה שלו (T.A) ייהנה ממחיר מוזל של 6 ש"ח במקום 8 ש"ח. מטרת המהלך החברתי החדש, "מילים יפות עושות קסמים", בהשראת התנועה החברתית "פנימה", היא לעודד שיח מכובד יותר בחברה הישראלית.

נעם צימרמן, מנכ"ל קבוצת קפה קפה: "במסגרת מהלך חברתי של הורדת המחירים, חברה הרשת לתנועה 'פנימה', ששמה לה למטרה לקדם סולידריות חברתית בחברה הישראלית, ואנו משיקים יחדיו קמפיין חברתי משותף לעידוד השיח החיובי בין איש לרעהו בישראל".

שיעור בנימוסים, קפה קפה. צילום: סטודיו קפה קפה
שיעור בנימוסים, קפה קפה. צילום: סטודיו קפה קפה

התנועה הציבורית 'פנימה' הוקמה על-ידי הרמטכ"לים לשעבר רא"ל (במיל') בני גנץ ורא"ל (במיל') גבי אשכנזי, הרב שי פירון ועוד, ומטרתה לייצר שיח משותף לקידום סולידאריות חברתית וסדר יום חדש בחברה הישראלית, המושתת על זהות משותפת ואמון בין הקבוצות השונות בחברה בישראל. הרב שי פירון, ממייסדי 'פנימה' ושר החינוך לשעבר: "המהלך שמובילה הנהלת קפה קפה בהובלת רונן נימני הוא מהלך פורץ דרך שתכליתו להשפיע על השיח המורכב בישראל. אנו מקווים ששינוי השפה יוביל ליותר הקשבה, יותר הבנה, יותר הכלה. אני קורא לחברות עסקיות נוספות ללכת בעקבות קפה קפה ולתרום את חלקם לשינוי השיח בישראל".

רשת קפה קפה מונה 157 סניפים בפריסה ארצית והמהלך מתרחש כבר בימים אלו, אז רק תבחרו איפה תשתו את ההפוך הבא שלכם, ואל תשכחו לומר "תודה".