אירועי השבוע בתל אביב יפו – 5.11-11.11

פתיחת חגיגת הסטאנד-אפ התל אביבית, הופעות רוק מגניבות ולא מעט אירועי תרבות - כל מה ששווה לעשות השבוע בתל אביב יפו

אלחנדרו. צילום: יח"צ
אלחנדרו. צילום: יח"צ
5 בנובמבר 2015

חמישי 5.11

נקמת הטרקטור

אחד מהרכבי הרוק הוותיקים והבולטים במוסיקה הישראלית, עם למעלה משני עשורים של פעילות יצירתית פורה וענפה. במופע הם מבצעים את המיטב מכל האלבומים: "משחק של דמעות", "עפיפונים", "אופניים וספר", "מסכים שטוחים", "אדון הסליחות" ועוד. המופע הוא חלק מהופעות ישראליות בלתי נשכחות שיתקיימו בתל אביב. למידע נוסף

לבונטין 7, 50 ₪ (במקום 80 ₪) למחזיקי דיגיתל

שישי 6.11

ירון ברלד ודודו ארז

מופע הסטנד-אפ המטורף של דודו ארז ("לילה בכיף", "החפרנים") וירון ברלד ("ארץ נהדרת"). המופע הוא חלק מחגיגת סטנד-אפ תל אביבית עם מיטב הקומיקאים במחירים שאסור לפספס. למידע נוסף

ירון ברלד
ירון ברלד

בית ציוני אמריקה, 55 ₪ (במקום 90 ₪) הנחה למחזיקי כרטיס דיגיתל

שבת 7.11

עונג שבת חוזר לעיר

עיריית תל אביב-יפו מחדשת את ימי עונג שבת שקיים חיים נחמן ביאליק בשנת 1926, בימי ראשיתה של העיר תל אביב-יפו, שיכללו מפגשים עם אמנים, אנשי רוח ומוסיקאים העוסקים בתרבות העברית. במסגרת אירועי עונג שבת מפתחת העיר תוכנית שתתקיים במשך חודשיים בהשראת עונג שבת של ביאליק וברוח הפלורליזם ואופייה המודרני והדינמי של העיר כיום.

מרכז פליציה בלומנטל ברחוב ביאליק 26 בתל אביב, בשעה 12:00

ניב קאופמן. צילום: מיכל אלבו
ניב קאופמן. צילום: מיכל אלבו

ראשון 8.11

הופעות של אמנים ישראלים: אריק ברמן, חמי רודנר ועוד

ברים, מועדונים ואולמות שונים מארחים את הזמרים הישראלים הטובים ביותר. להזמנת כרטיסים ולקבלת הטבת דיגיתל

שני 9.11

חנוך לוין בקאמרי

התיאטרון הקאמרי יוזם ומארח את פסטיבל הצגות חנוך לוין הבינלאומי השני במסגרת פסטיבל התיאטרון הבינלאומי השמיני של תל אביב. בפסטיבל  יוצגו 10 הצגות תיאטרון נבחרות שיוצגו עד 24 בנובמבר.

הטבת דיגיתל: 55 ₪ (במקום 200 ₪) *קוד הטבה לרכישה טלפונית בלבד לפסטיבל חנוך לוין 1579

שלישי 10.11

חגיגות הסטנד אפ בעיר

אורנה בנאי, מה קשור, שלומי קוריאט ועוד רבים מהסטנדאפיסטים המובילים מתארחים בבית ציוני אמריקה ובצוותא להופעות שיפילו אתכם מהרגליים.

להזמנת כרטיסים ולקבלת הטבת דיגיתל 

רביעי 11.11

"נפגשים": סדרת הרצאות בחינם עם אנשי תקשורת בנמל תל אביב

במהלך חודשי נובמבר ודצמבר, תתקיים סדרת הרצאות מגוונות ומעשירות בנושאי תרבות ותקשורת. את ההרצאות יעבירו אנשי עיתונות וטלוויזיה מהמובילים והמסקרנים בארץ, כגון: הזמר והשחקן יאיר ניצני, העיתונאי והתסריטאי רן שריג, הכתב המדיני אודי סגל, העיתונאית והסופרת ענת לב אדלר ועוד רבים.

ההרצאות יתקיימו אחת לשבוע, בשעה 20:00 בערב בימי רביעי, החל מתחילת חודש נובמבר, באחת מהמסעדות ובתי הקפה של נמל תל אביב ויריד המזרח.

איתי אנגל
איתי אנגל

רביעי 11.11

חגיגת תיאטרון פרינג' בתל אביב

שלושה ימים של הצגות שיגיעו מתיאטרוני הפרינג' מכל רחבי הארץ יתקיימו בתל אביב בפסטיבל ענק. בתאריכים 11-13 בנובמבר יתקיימו הצגות שונות במחירים מיוחדים אשר יגיעו מירושלים, עכו, קרית שמונה, כרכור ועוד בבתי הפרינג' בתל אביב.

אלחנדרו. צילום: יח"צ
אלחנדרו. צילום: יח"צ

רביעי 11.11

חג הסיגד ביפו

הקהל הרחב מוזמן לחג הסיגד המסורתי. בתוכנית: תהלוכת תושבים בהובלת רכב מקושט שתצא מרחבת בית הכנסת "גבורת אליהו". לאחר מכן התכנסות, כיבוד וריקודים מסורתיים.

אודיטוריום אניס, 18:00