נפתחו האודישנים ל"בואו לאכול איתי 7". ויש לנו מתכון לניצחון

רק תבואו בטוב. "בואו לאכול איתי", צילום מסך/כאן 11
רק תבואו בטוב. "בואו לאכול איתי", צילום מסך/כאן 11

כל מי שתמיד תהה מה היה מכין וכיצד היה מארח במסגרת להיט הדוקו-ריאליטי-בישול של כאן 11, יכול לנסות עכשיו את מזלו עם פתיחת האודישנים המקוונים לעונה החדשה של "בואו לאכול איתי". טיפ למשתתפים: תהיו נחמדים ותכינו אוכל מנחם

העונה השביעית של "בואו לאכול איתי" נכנסת להפקה, והדבר הראשון שעושים שם הוא להתחיל במלאכה המפרכת של ליהוק המשתתפים ובדיקת מידת חוסר ההתאמה ביניהם, כך שבסופו של תהליך יצוותו לכל סבב חמשת המתמודדים שהכי פחות יכולים להסתדר זה עם זה, ואז שי אביבי יריץ עליהם דאחקות, ואיכשהו במקום שזה יהיה ממש משפיל ואידיוטי זה יוצא חמוד וכולם רוצים להשתתף. ובכן, הנה ההזדמנות שלכם.

"בואו לאכול איתי" (צילום מסך: כאן 11)
"בואו לאכול איתי" (צילום מסך: כאן 11)

חברת ארמוזה פורמטס הכריזה אמש על פתיחת האודישנים לעונה השביעית של להיט הדוקו-ריאליטי-בישול של כאן 11, עונה שתשודר בקיץ הקרוב. בימים אלה ממש יצא לדרך השלב הראשון של האודישנים, המתקיים אונליין באמצעות טופס מקוון, ובו יש למלא פרטים, להשיב על שאלות ולהעלות וידיאו בכיכובכם. הווייב החיובי והקליל של "בואו לאכול איתי" והתדמית הכיפית שלה הפכו אותה למחשבה שחולפת גם בראשם של מי שלעולם לא היו שוקלים להשתתף בדוקו-ריאליטי: איזה אוכל היינו מגישים? איך היינו מארחים? מה היו חושבים עלינו? וגם על זה יש לנו תשובות.

נאמר זאת כך: אם אתם תל אביבים מגניבים שאומרים דברים כמו "אני פודי רציני", רוב הסיכויים שאתם יכולים אולי להשתתף בתוכנית כשק חבטות לפאנצ'ים של שי אביבי, אבל הסיכוי שתנצחו את העונה נמוך למדי. מה עושים? מנצחים את השיטה: עם תום העונה השישית של "בואו לאכול איתי" יצאנו לבחון סטטיסטית את זהות המנצחים ומעשיהם וגילינו כמה דפוסים מובהקים שיכולים לעזור לכל משתתף לפלס את דרכו לניצחון בתוכנית אפילו אם הוא שמאלני ואשכנזי. יש לנו כאן את רשימת הטיפים המלאה, אל תשכחו להודות לנו בנאום הזכייה שלכם.

בדקנו את הסטטיסטיקה: כך תנצחו ב"בואו לאכול איתי"