גמר "האח הגדול": ישראל הוא המנצח הגדול של העונה

ישראל אוגלבו הוא המנצח ב"אח הגדול", שסיימה הערב עונה ארוכה במיוחד. הדמעות, הנשיקה לשוגה ומה יעשה עם המיליון? כל מה שקרה הערב בגמר "האח הגדול"

ישראל הוא המנצח ב"אח הגדול"
ישראל הוא המנצח ב"אח הגדול"
1 בספטמבר 2018

"האח הגדול" סיימה הערב (שבת) עונה במשדר גמר חגיגי, ותודה לאל שהביאנו עד הלום. אחרי ארבעה חודשים בבית, הדייר האחרון שיצא וכיבה את האור הוא ישראל, שעדיין לא נרגע מהמעמד המרגש. מריה יצאה ראשונה, אחריה מירב, אביבית ואליאב. הנה כל מה שקרה הערב בגמר "האח הגדול".

ישראל הוא המנצח ב"אח הגדול"
ישראל הוא המנצח ב"אח הגדול"

23:49 – ריאיון הסיכום עם ישראל הגיע סוף סוף. הוא עדיין לא נרגע מהניצחון, והמנחים (קובי מחט ויעל בר זוהר, שהגיעו משומקום לצורך המעמד המחייב) ציינו שזאת הפעם הראשונה שהוא לא הסתיר את הדמעות. עוברים לפריים מביך מהמסעדה שבה הוא עובד, שם החברים מרימים לו. רגע, לירן חולצה אפורה נמצא מאחורה! האיש גאון.

"התגעגעתי למגי מאד", אמר ישראל בריאיון. "התאהבתי בה חזק בבית. היא הייתה בשבילי הכל, עדיין. ידענו להקשיב אחד לשני ולייעץ אחד לשני. אני מאד אוהב אותה". ומה יעשה עם הפרס? "אני רוצה בית, כל החיים שלי חיפשתי בית". אנחנו איתך, ישראל.

23:32 – אחרי ששפך ליטרים של דמעות בחדר האח, ישראל מכבה את האור בבית ויוצא אל הקהל. הדבר הראשון שהוא עושה, כמובן, זה להדביק למגי את הנשיקה של הלייף.

ישראל הוא המנצח ב"אח הגדול"
ישראל הוא המנצח ב"אח הגדול"

23:22 – ישראל הוא המנצח הגדול של העונה. את הדרך בבית התחיל הוא התחיל כדמות שחצנית, אך מאז הדחתה של שוגה הוא קילף מעצמו עוד ועוד שכבות, נחשף ונפתח בפני הדיירים. וזה עבד.

אליאב, פייבוריט לזכייה מהרגע הראשון (שגם היה הדייר הראשון שנכנס לבית), התהדר בלב מזהב, בתמימות שובת לב, במטבעות לשון ג'קי מנחם סטייל – ונותר כזה לאורך כל הדרך. בעונות הקודמות זה אולי היה מספיק, אבל ישראל פשוט היה מעניין יותר. ראיון ההדחה של אליאב היה בדיוק כמוהו – מתוק אך משעמם ושטוח.

23:19 – ההצבעה נסגרה.

כתבות שעניינו אתכם בזמן הפרסומות:
חידון "האח הגדול" – קרה או לא קרה?
"האח הגדול": איזה דייר אתם?
בואו להיזכר בעונה של "האח הגדול"

23:14 – אליאב וישראל יצאו לחצר וגילו שהם מקבלים הופעה פרטית של עומר אדם, ששר את הלהיט הטחון "שני משוגעים". אמור היה לצאת מרגש אבל זה סופר אוקוורד. תודה רבה, התרגשות, כיפים – ועומר בורח משם כאילו זאת הבמה המרכזית ביום העצמאות.

23:12 – ההצבעה עומדת להיסגר עוד כמה דקות, ועד עכשיו הצביעו כשמונה מיליון צופים (לפחות לדברי המנחים).

22:57 – הקליפ של ישראל הוא האנטיתזה המושלמת לקליפ הסיכום של אליאב. סיפור החיים הקשה שלו קיבל הרבה זמן מסך ותכלס יצא מרגש. ישראל הוא דמות עגולה ומורכבת, לא קלה לעיכול כמו אליאב, לטוב ולרע – האם זה יספיק לקהל?

22:52 – מתחילים עם "חיים שכאלה" עבור שני הפיינליסטים. הקליפ של אליאב יצא הכי מחמיא בעולם, ובצדק – אך בו זמנית ממתג אותו כדמות שטוחה להחריד.

22:37 – המודחת השלישית היא אביבית – שיוצאת מהבית בחיוך, חיבוקים וצרחות "איי לאב יו". למרות שקיווינו שהיא תגיע למקום השני לפחות, זה ממש בסדר: לפני הכניסה לבית אביבית לא הייתה פליטת הריאליטי הכי אהודה, אך היא יוצאת ממנו עם תדמית משודרגת ועם אהדת הקהל. איך זה קרה? בקרב שבין דיבורים למעשים – למרות שזה לא נראה ככה בזמן אמת – המעשים של אביבית ניצחו בענק. וכן, יכול להיות שגם הביף עם סימה נתן לה בוסט של נקודות טובות אצל הצופים. הקטע הזה אגב דווקא נעדר מסרטון הפרידה. משפט שנאמר באמת בריאיון: "לטוסיק יש נשמה משלו". ומה הדבר הראשון שתעשה כשתצא מהבית? תכין לאבא ספגטי עם טונה כמובן. אפשר מתכון?

22:20 – שלישיית הגמר יושבת באיזון מושלם של מן-ספרדינג ושיכול רגליים. אביבית מסבירה את השמלה שמונחת לה על הרגליים – שמלת המזל שלבשה בהדחות קודמות. ולמה היא לא לובשת אותה עכשיו? "די, הקהל יחשוב שאין לי בגדים בבית". כשאת צודקת את צודקת. פרסומות – ומיד הדחה שלישית להערב.

22:05 – המודחת השנייה מבית האח הגדול היא מירב, אחרי דרך רצופה ב"חיים שלי", "פיפי" ו"קרקס מדראנו". אם היה צדק בעולם, היא לא הייתה מצליחה לפלס את דרכה לגמר – כנראה שהחזקים שורדים, אבל גם להם יש גבול.

את הצפייה בסרטון הגמר שלה התחילה מירב בחיוך, אבל די מהר נפלו פניה כשקלטה איך היא נראית באמת. בריאיון היא אמרה: "הייתי אני לאורך כל הדרך… מה שהרגיש לי באותו הרגע – עשיתי, וזה מה שיצא". נשמה, רואים. כשנשאלה על אביבית אמרה שהיא לא מצטערת על כלום. "כרגע אני מאד מחבבת את אביבית. מה שקרה היה מתוך סיר לחץ. לא ניסיתי ליצור מחנות. התנצלתי בפני מי שהייתי צריכה להתנצל והכל בסדר". אם אתם שואלים אותה, היחיד שאתם צריכים להצביע לו הוא ישראל.

21:56 – סרטון רגעי ההומור של העונה רק פתח לנו את התיאבון לסרטון רגעי השפל והריבים. ורצוי שהשני יגיע מהר, לפני שמישהו יקבל את הרושם המוטעה שהייתה כאן עונה שמחה ומבודחת. מיד הדחה נוספת.

21:34 – בערך 10 דקות לתוך משדר הגמר כבר יש מודחת ראשונה: מריה. זה היה די צפוי והיא בעצמה הודתה בפרק הקודם שהופתעה ששרדה את ההדחות עד עכשיו, בהתחשב בעובדה שהיה לה קשה ליצור אינטרקציות בבית. בסרטון הסיכום שלה נכנסו הרומן הרגשי עם רועי, ערכי חברות מפוקפקים, התהליך שעברה בבית (ממנו קיוותה כנראה לא לצאת לעולם). בריאיון הסיכום היא אמרה שיצאה הרבה יותר חזקה מהבית, ולראיה – היא "מסוגלת לשבת כאן בלי להתעלף".

21:23 – הדיירים המודחים והפורשים של העונה נכנסו לאולפן "האח הגדול". תפסו לנו את העין: מגי שלא החזיקה יד ללירון (כמו שעשו שאר צמדי הדיירים לשעבר) והתיישבה רחוק ממנו, ותומר שהתלבש כמו פי ווי הרמן. חוץ מהם: אורלי כמובן הגיעה מנומרת, מגי הסתפרה לכבוד האיחוד עם שוג ולירז נכנסה עם גלימה.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד