מוצ"ש עם תעודה: פסטיבל דוקאביב גליל מגיע לערב בתדר

סרטים תחת כיפת השמיים זאת הבחירה שלנו. תדר (צילום: אריאל עפרון)
סרטים תחת כיפת השמיים זאת הבחירה שלנו. תדר (צילום: אריאל עפרון)

המהדורה הגלילית של פסטיבל דוקאביב נפתחה היום בגרסת אונליין מיוחדת, ותגיע במוצ"ש פיזית לתדר לטובת ערב מבטיח של דוקו ישראלי מעולה ומרתון סרטי דוקו קצרים ממכללת ספיר, והכניסה כרגיל חינם. תרבות חינם! אין תירוצים!

22 בנובמבר 2023

העיר מתעוררת לאיטה מתוך הסיוט, נפתחת מחדש בניסיון לקיים שגרה, אבל הכל מתניע לאט ובזהירות. מעט מאוד ארועי תרבות גדולים נערכים בעיר, גם אם הנחיות פיקוד העורף יכולות לאפשר אותם, כי לא כל אירוע מתאים כעת ולמעט מאוד אנשים יש מצב רוח לאירועים. ולכן כל אירוע שמתרחש בכל זאת ונותן אות חיים מעולמות התרבות הוא שמחה גדולה. ואם זה קורה במוצ"ש בתדר – אז זה כמעט אוטומטית שמח עוד יותר.

דוקאביב גליל מעלות תרשיחא – מהדורת אונליין מיוחדת ????סרטים חדשים בבכורה לצד סרטים אהובים מהפסטיבל, לצפייה ביתית לאורך…

Posted by ‎Docaviv דוקאביב‎ on Tuesday, November 21, 2023

במוצ"ש הקרוב (25.11), החל מהשעה 18:00, יארח התדר את פסטיבל דוקאביב גליל, שהיה אמור להיערך בימים אלה במעלות תרשיחא אך עבר למהדורת אונליין חירומית עקב המצב הביטחוני, שנפתחה ממש היום ותמשיך עד מוצ"ש (רוצו לראות את הדוקו על סינדי לאופר!). הפסטיבל הוא אחיו הקטן של פסטיבל דוקאביב הנערך בתל אביב מדי פסח כבר 25 שנה, ובגרסתו הצפונית הוא מתמקד בדרך כלל ביוצרים מקומיים ובפריפריה בכלל, כשגם השנה היה אמור מגוון רחב של סרטים מהאזור, מהארץ ומהעולם (וכאן מכירת הכרטיסים למהדורת האונליין של הפסטיבל).

ההשתלטות על מתחם התדר בבית רומנו תכלול מרתון מחווה בן 8 סרטים, פרי יצירתם של סטודנטים ממכללת ספיר הנמצאת בנגב הצפוני, סמוך לשדרות – שנפגעה קשות כשאיבדה אנשי צוות וסטודנטים רבים ב-7 באוקטובר, וב-22:00 ברחבה המרכזית יוקרן הסרט הדוקומנטרי המעולה "סוף עונת האהבה" של הבמאי שי גל (שגם ינכח במקום) שתיעד את הפרידה של הוריו אחרי 55 שנות נישואין. בנוסף יציע התדר את הפיצה שלו, את הבר שלו, ואת דנה קסלר על המוזיקה. נשמע לנו כמו עוד מוצ"ש שבו הכל מרגיש כמעט נורמלי ובכל זאת כל כך לא.
>> פסטיבל דוקאביב גליל X תדר, שבת 25.11 18:00, דרך יפו 7. הכניסה חופשית. פרטים נוספים כאן