"האח הגדול VIP": יש חמישיית גמר – ופייבוריט ברור של ההפקה

עכשיו הקרב הוא בין אסף, עדי, שי חי, נטלי ובן זיני, אך רק באחד מהם הצלחנו להתאהב. "האח הגדול VIP" פרק 14

משדר ההדחה האחרון לפני הגמר (מתוך "האח הגדול VIP")
משדר ההדחה האחרון לפני הגמר (מתוך "האח הגדול VIP")
28 בפברואר 2019

המונח VIP קיבל פרשנות מקלה במיוחד העונה, אבל על זה עוד יכולנו להתגבר. הבעיה הייתה, כמובן, האנשים המשעממים, המחסור ברומנים והאובר דוז הממוחזר של שי חי. פלא ש"האח הגדול" בקושי שרדה את החודש וחצי האלה?

גמר "האח הגדול VIP": כל העדכונים בזמן אמת

אם היינו צריכים הוכחה סופית לזה שאנחנו לא סתם הייטרים, היא הגיעה אתמול (רביעי) בפרק ההדחה הכפולה והדרמטית. ובכן, דרמה לא הייתה שם. מה שקרה הוא פשוט המשך טבעי וצפוי של רשימת ההדחה, אותה המשיכו אתמול ויקי ואורלי.

בפרקים הקודמים של "האח הגדול VIP":
רגע לפני הגמר, נטלי בשיאה
נקודת השבירה הראשונה של עדי
נרי מודחת ושי חי נלחץ

תחילה עשה רושם שוויקי עתידה לכבוש את הגמר: היא ישירה, אותנטית, לא מתפשרת. בחירתה לשתף בסיפור חייה המורכב הייתה מעוררת השראה בזמנים בהם המונח "השראה" מצוי באינפלציה. מה שהרס לה לא היה הוויכוחים בהם השתתפה, אלא שמשהו באינטראקציה עם הדיירים פשוט לא היה מספיק עמוק. למשל, לאחר התנפלותו האחרונה של שי חי (חברה הקרוב) על נטלי, ויקי פשוט השתיקה את העניין ב"עזבו, הכל טוב". יש לא ללבות ריבים, ויש סתם להתעלם מהמציאות, ובחירתה של ויקי באופציה השנייה היא שגרמה לה להפסיד.

וישנה אורלי, הדיירת הכי לא קונבנציונלית בבית. היא לא אוהבת חברה גדולה של אנשים, לא אוהבת ריח של סיגריות או טיגון חביתות ובאופן כללי חיה בעולם משלה. אורלי נכנסה עם הטייטל של א' מבית הנשיא – והצליחה לקלף אותו מעליה ולהתמודד עם כל מי שחשב להתייחס אליה כאל אות. הבחירה לחשוף את סיפורה, ובעיקר את ההשלכות שחווה הקורבן הרבה לאחר שהסיפור נגמר, הפכה את הליהוק שלה למשמעותי. העובדה שהיא לא חששה לעמוד מול דיירים או לא להיות חביבת הקהל הייתה רק בונוס. "חייתי בחושך, מתכסה מאחורי אות", הסבירה בריאיון הפרידה למה החליטה להשתתף בתכנית. זה כמעט הספיק לה כדי שתגיע לגמר.

הדחתן של השתיים הותירה אותנו עם חמישיית הגמר: אסף, עדי, שי חי, נטלי ובן זיני (כי לכו תתחרו בקהל מעריצים אדוק של בני נוער). אפשר לעשות חישובים עד מחר, אבל כבר ברור לגמרי מי הפייבוריט של ההפקה. אתמול זה היה שקוף מתמיד: במשימת "אחים שכאלה", בה הדיירים ראיינו אחד את השני, קיבלנו ריאיון מושקע וארוך של עדי עם אסף. לא שיש תלונות, כן? אסף הוכיח את עצמו כאדם היחיד בבית שראוי לנצח. גם אם בהתחלה הקופצנות, שמחת החיים והרצון שיהיה טוב לכולם גם על חשבונו נראו מחושבים, עם התקדמות העונה הבנו שזה פשוט מי שהוא.

עדי, הדייר הכי בולט בבית, הוא גם הדמות העגולה ביותר בו – הדוש הלאומי התרכך לאט לאט וחשף צדדים נוספים באישיותו, ובעיקר היה הגורם הדומיננטי ביותר שהוביל להתפתחויות משמעותיות. אמש הוא התייחס לבחירתו של סנסאי שי חי לבודד עצמו כליל שבוע לקראת הגמר. זה לא שהחבר'ה דחו אותו, הסביר. מבחינתו, מדובר בלא יותר מאשר טקטיקה מחושבת, להציג עצמו כסוליסט.

בפועל, מדובר באחת הקבוצות המחבקות והמקבלות בתולדות התוכנית, כך שלשי חי תמיד היה ונותר מקום בה. בחירתו להרחיק את עצמו ממנה התבטאה אמש גם במיקום בו התיישב על הספה בשידור ההדחה: בערך שני קילומטרים מכולם. לכל הצגה יש קהל, העיקר שהגענו לקו הסיום.

לא נגענו

"מפה הוא צריך ללכת להבימה" (עדי מתרשם מיכולות המשחק של שי חי)

"אני קצת יותר קרוב ממך לשלמות" (עדי מצטנע בפני נטלי)

"אתה אותנטי לחלוטין" (אורלי לשי חי. באמת לא נגענו)

"המנגל המדבר" (קמין, אסף, קמין)

עתידות

פרומואים באורך הגלות לעונת "הישרדות VIP" הקרבה אשר יישזרו במשדר הגמר. הכינו את הכרבולית.

← "האח הגדול VIP", רביעי ב-21:00 ושבת ב-21:15, רשת 13

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד