ציפורן חודרנית

שני לקים חדשים גרמו לאצבעות שלנו ללכת במקומנו. ודווקא לא של הביוקר

26 בינואר 2014

"נו, שוין" אמרנו לעצמנו כשפגשנו לראשונה את הלק החדש של chic מסדרת the dark side of the mode – כי עם כל הכבוד, הרי מדי שני וחמישי מפציע בשוק מוצר חדש על מדף הלקים שמבטיח הרים וגבעות ומתיימר לעורר סערה בכל מחלקות הקוסמטיקה באשר הן. וכמו שקורה עם בחורים יפים מדי, כגודל הציפיות כך עומק האכזבות וברוב המקרים אנחנו נותרות עם לב שבור וציפורני פוסט־ספונג'ה שיק.

הצד האפל של הזרת. הלקים של Chic
הצד האפל של הזרת. הלקים של Chic

דווקא בשל כך, אין שמחות מאתנו לבשר שהלק השיקי מסדרת "הצד האפל" ממש אינו מתנהג כמרבית חבריו למדף והבקבוקון שדגמנו, בצבע כחול כהה קודר ואפלולי ובגימור מאט, נמשח על ציפורנינו בקלילות בזכות מברשת משובחה, כיסה אותן היטב, בלי להשאיר גושים או לייצר גבשושיות והעניק לכף היד כולה מראה חורפי ומהודר, אלגנטי ואדג'י ביותר. עוד בסדרה החורפית: שחור ובורדו, מאט ואדום, ירוק ואפור פורצלניים־מבריקים (19 ש"ח ל־17 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם).

כי כל יום הוא סילבסטר. הלקים של Orly
כי כל יום הוא סילבסטר. הלקים של Orly

די היה לנו בניסיון אחד בודד במשיחת ציפורניים ב"מגה פיקסל", הלק החדש והמנצנץ של Orly, כדי לשקוע בדכדוך על שלא היה ברשותנו בזמן ההיערכות למסיבות הסילבסטר, עת מראה מנצנץ היה צו השעה. אבל דיכדוך לחוד ומציאות לחוד, והחיים כבר לימדו אותנו שסיבות למסיבות הן רק תירוץ, ושאם יש ברשותנו לק מהמם כל יום הוא מסיבת סילבסטר, גם אם על הפרק עומדת לא יותר מהליכה למכולת. כי הרי אף אחד לא באמת מצפה שנתאפק עד שתיקרה בדרכנו איזו הילולת דיסקו כדי לעטות על עצמנו את ניצנוצי הצבע המטאליים והתלת מימדיים שמעניק ה"מגה פיקסל", המגיע בגווני ירוק מיימי, שזיף, שחור וורודים שונים (29 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם).