הכפר הירוק: רשת יוליה משיקה מסכה חדשה לפנים

ברשת יוליה מנצלים את חג האילנות בשביל לכסות את הפרצוף שלנו בתמציות אקליפטוס, אורן וספירולינה, ויש לזה גם שם: היער הירוק

טיפול פנים היער הירוק ברשת יוליה. צילום: יח"צ
טיפול פנים היער הירוק ברשת יוליה. צילום: יח"צ
9 בפברואר 2017

תמציות עצי אורן ואקליפטוס, עלי מנטה, ספירולינה ואצות לבנות המתוגברות בוויטמינים ובחומצות צמחיות. זה לא מתכון לשייק בריאות, אלא מתכון לעור פנים בריא וחלק על פי רשת יוליה. בתזמון מושלם עם חג האילנות חונכים ברשת מכוני הטיפוח את היער הירוק – טיפול פנים המבוסס על חומרים טבעיים. הרכיבים מחולקים לבעלי אפקט מצנן (מנטה, אקליפטוס, אורן) ולבעלי אפקט מחמם (ספירולינה, אצות לבנות), כך הוסבר לנו.

טיפול פנים ברשת יוליה. לפנק לפנק לפנק. צילום: יח"צ
טיפול פנים ברשת יוליה. לפנק לפנק לפנק. צילום: יח"צ

השילוב בין החומרים גורם לזירוז ולשיפור קצב חילוף החומרים, זרימת הדם ופתיחת הנקבוביות, וכתוצאה מכך ממקסם את יכולתו של עור הפנים לספוג לחות ואלמנטים מזינים אחרים.

הטיפול נמשך כשעה ומתחיל מניקוי פנים עמוק בעזרת סבון על בסיס צמחי ופילינג להשלמת הטיהור הראשוני. לאחר מכן עוברים לניקוי יסודי יותר באמצעות מכשיר בשם סקראבר – מעין תער קטנטן המסיר תאים מתים ושומן. בשלב הבא מפציעות שתי מסכות שונות המבוססות על צמחים, ויטמינים ומינרלים. המסכרות מוחדרות לעור תוך עיסוי קל ומוסרות כעבור עשר דקות, אז מגיע תורן של טיפות מולטי ויטמין, ובהדרן מצטרפים כמובן סרום וקרם לחות. כל זה מוביל בסופו של דבר לעור פנים רענן, בריא, חלק ומוצק – הבטחה שמתקיימת במלואה, אגב. בקיצור, יופי של דרך להתמזג עם הטבע בתוך העיר, ובלי להרוס את הפרנץ'.

טיפול היער הירוק, 360 ש"ח, בסניפי רשת יוליה, לפרטים נוספים: yullia.com

טיפול פנים ברשת יוליה. צילום: יח"צ
טיפול פנים ברשת יוליה. צילום: יח"צ