הללויה: ביונסה רכשה כנסיה בניו אורלינס

ביונסה מתקרבת לדרגת אלילה על ידי צעד מתבקש: רכישת כנסייה. קווין בי רכשה מבנה כנסייה בן למעלה מ-100 שנים, שעמד שומם בניו אורלינס וכעת צפויה לו ריוויזיה מרגשת

ביונסה מופיעה בפסטיבל קואצ'לה 2018. צילום: גטי אימג'ס
ביונסה מופיעה בפסטיבל קואצ'לה 2018. צילום: גטי אימג'ס

אם אי פעם רציתם לקחת את ההערצה שלם לביונסה לרמה אחת למעלה ואין לכם בעיה להתנצר – נראה כי שעתכם הגיע בשיא הכוח. ביונסה ג'יזל נואלס, המוכרת בכינוי קווין בי, היא הבעלים של כנסייה ישנה הניצבת בניו אורלינס.

כן כן, מה ששמעתם. לפי אתר TMZ, הסטארית הכי גדולה בעולם בתחום הבידור רכשה כנסייה בגודל של 7,500 מ"ר בניו אורלינס. הכנסייה נבנתה בתחילת המאה הקודמת, כלומר בשנת 1900, מה שהופך אותה למבנה בעל וותק של למעלה מ- 100 שנה.

הכנסייה עומדת שוממת למדי מכיוון שרוב האוכלוסיה שנהגה לפקוד אותה הלכה לעולמה, אך המלכה בי החליטה להחזיר עטרה ליושנה ולרכוש את המבנה. ערך הכנסייה עומד על 850,000 דולר באופן רשמי, אם כי לא ברור כמה בדיוק שילמה ביונסה על הנדל"ן הנ"ל. בנוסף, הכנסייה ממוקמת באיזור בו גרה סולאנג', אחותה הצעירה של ביונסה.

ייתכן וזהו המקום לתהות מה היה קורה לו סטטיק ובן אל היו קונים בית כנסת עתיק בצפת – האם עולם הבידור היה מייחס להם חשיבות ויראה או שמא היינו מקבלים קיתונות זועמים של הדתה שמדתה? אפשר רק לתהות בכיף שלנו אבל בתכלס לדעת שהאופציה השניה היתה הופכת למציאות מיידית.

בכל מקרה, רכישת הכנסייה מגיעה אחרי הקליפ "Family Fued" מתוך האלבום החדש של ג'יי זי, שיר משותך עם ביונסה כולל הופעת אורח של בלו אייבי – כנראה רמז למעריצים על העתיד להתרחש. בנוסף, רק לפני מספר שבועות קיימה כנסייה בסן פרנסיסקו מיסה תחת הנושא "ביונסה" כחלק מעידוד העלאת על נס נשים בולטות. בין היתר, המקהלה שרה את השיר "Survivor", מה שתכלס יכול לשמש כל מיני הייטרים בטענותיהם נגד אילומיניטי אך אנחנו בוחרים לשייך לתודעה לבנה מטומטמת שלא מבינה הקשרים תרבותיים מהם. כך או כך, יברך אתכם השם.