הטריילרים הישראליים של "סיפורה של שפחה" הפכו ללהיט בעולם

מעריצי ומעריצות הסדרה מחכים בחוסר סבלנות לטריילר הישראלי של "שפחה" כל שבוע, ואפילו גוגל הגיב לטירוף. למה זה קרה?

(צילום: יח"צ HOT)
(צילום: יח"צ HOT)
25 ביולי 2019

אומת הסטארטאפ? נסו אומת הטריילר: מסתבר שמעריצות ומעריצי "סיפורה של שפחה" עפים על הטריילרים הישראליים של הוט ומחכים להם באדיקות של מרת'ה צייתנית. הם מקבלים מקום של כבוד בקבוצות המעריצות של הסדרה, בליווי הברכה המסורתית "Happy Israeli trailer Day!". אז מה סוד הקסם שלהם?

הטריילר עולה ליוטיוב מדי שבוע ביום חמישי, ותופס את המעריצות על קצה הכסא. "עוד מישהי סופרת לאחור ועוקבת ברשת עד שהטריילר הישראלי יוצא?", "האם מישהו ראה את הטריילר הישראלי לפרק 11??", "איפה לעזאזל הטריילר הישראלי?" – השאלות האלה מציפות מדי יום רביעי את קבוצת הפייסבוק "The Handmaid’s Tale – Official Fan Group". השאלות האלה מזמנות תגובות כמו "!NEED the Israeli trailer", "לא יכולה לחכות לפרומו שלהם שייצא!" ושיתופי הלם כללי אחרי הצפייה. אחת התגובות היום אפילו הראתה שהביקוש לטריילרים של הוט השפיע על האלגוריתם של גוגל. שיחות דומות מתקיימות גם ברדיט ובאינסטגרם.

פורסם על ידי ‏‎Andrea Hernandez‎‏ ב- יום רביעי, 24 ביולי 2019

 

אז מה יש בטריילרים הישראליים שאין באמריקאיים? מסתבר שאנחנו פשוט נדיבים וחושפים קצת יותר מכל פרק. צריך לזכור שבחו"ל הסדרה משודרת בהולו, בעוד שבישראל היא משודרת בהוט; טריילר של שירות סטרימינג מול טריילר טלוויזיוני. "הטריילרים האמריקאיים תמיד מעצבנים אותי", כתבה מעריצה באחת הקבוצות. "הישראלי מרגש ומגיע לקצה לקראת הפרק הבא. כמישהי שלא סובלת חידתיות והמתקה של סיטואציות, אני אוהבת את הגרסה הישראלית!". אוהבים אותך, כפרה.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"