"הכי גאים שיש" התאחדו אחרי 13 שנה: "היום חושבים שזה דוקו-דרמה"

בריאיון למגזין Entertainment Weekly הסבירו השחקנים מדוע הסדרה עדיין רלוונטית וסיפרו על התחושות שליוו את הקרנת הבכורה בשנת 2000: "הנסיבות השתנו, אבל הסיפורים נצחיים"

"הכי גאים שיש"
"הכי גאים שיש"
12 ביוני 2018

"הכי גאים שיש" מעוררת אצל רובנו זכרונות נוסטלגיים של צפייה בהיחבא ואמא שעוברת בדיוק כשנחשף ישבן. לחלקנו זו הייתה גם מנה של הזדהות נדירה על המסך. בשבוע שעבר, 13 שנה אחרי שהסדרה פורצת הדרך הסתיימה, נפגשו חברי הקאסט והכותבים לריאיון מרגש על אמת בסטודיו של מגזין Entertainment Weekly.

"הכי גאים שיש" עלתה במקור בבריטניה ב-1999, ולאמריקאים לקח בדיוק שנה וחצי (טוב, בערך) להעלות אצלם גרסה מקומית. גייל הרולד, שגילם את בריאן קיני, התייחס לתגובות החיוביות שהפתיעו עם הקרנת הבכורה בדצמבר 2000. "היה נחמד לשמוע שהתכנית התקבלה היטב ושאנשים התחברו למה שעשינו, אבל פתאום הפסקתי להיות עצמי בגלל שהפכתי להיות בריאן. זה היה ממש מרגש ומשביע רצון, אבל זה היה פאקינג מפחיד".

"הכי גאים שיש". התגעגענו, באמא
"הכי גאים שיש". התגעגענו, באמא

https://www.instagram.com/p/Bjz9-mlFW5M/

עוד כתבות מעניינות:
"סקס והעיר הגדולה" עדיין עובדת, אלה הביקורות שאינן רלוונטיות
הוליווד מחבקת להט"בים, עד שזה מגיע לאוסקר
איך הוצגו הומואים בתחילת דרכו של הקולנוע?

רנדי הריסון, שגילם את ג'סטין טיילור, סיפר כי לא האמין שיעשו גרסה אמריקאית לסדרה. "פשוט רציתי להיות חלק מייצוג גאה בטלוויזיה. הייתי רעב, כנער שהתמודד עם המיניות שלו, למדיה שישקף את החוויה שלי".

האל ספארקס (מייקל נובוטני בשבילכם), סיפר איך כמעט פספס את התפקיד בגלל השמרנות של מי שניהלו אותו: "הסוכן והמנהל שלי דאז הציגו לי את התסריט כאילו הם לובשים חליפה נגד חומרים מסוכנים. 'זה להיט באנגליה. אני לא יודע. אנחנו לא ממליצים על זה, אבל אתה מתרגז כשאנחנו לא נותנים לך לקרוא דברים'. אני כבר לא איתם".

עמדו במבחן הזמן

הריאיון עם הצוות גילה כי הסדרה עדיין רלוונטית, על אף השינויים החברתיים והפוליטיים שהתרחשו מאז (ואולי גם בזכות) הסדרה. רון כהן, אחד משני הכותבים והמפיקים הראשיים, עמד על המשותף בין מי שהתבגרו אז, בתחילת שנות האלפיים, לבין מי שגדלים בעולם היחסית ליברלי של היום: "זה כל כך מרגש לדעת שהומואים צעירים צופים בסדרה, כי הם לא גדלו עם כל מה שאנחנו התמודדנו איתו בפתח המאה ה-21. כולנו עברנו הרבה. אז הם מגיעים לסדרה עם זווית ראייה שונה מאד, אבל נקודת הדימיון שאני מוצא ביניהם לבין מי שהיו צעירים אז, היא שכולם אומרים: 'הראית לי את עצמי, אני רואה אותי'. הייתה לזה משמעות גדולה עבור אנשים. ודמיון נוסף – הם אומרים: 'כשצפיתי בסדרה, ידעתי שאני לא לבד'. אני חושב שזאת ברכה".

סקוט לוול, שגילם את טד שמידט, המשיך: "אנשים עדיין מגלים את התכנית בפעם הראשונה וחושבים שזה אמיתי. זו מחווה נהדרת לכותבים ולצוות, שהדבר הזה מרגיש כמו דוקו-דרמה על עולם שאנשים לא ידעו עליו הרבה. עכשיו הם יודעים והם מלאי תשוקה כלפי הנושאים האלה". הוא הוסיף: "תמיד אמרתי שהסדרה הפכה אותי להטרוסקסואל טוב יותר בהרבה דרכים, כי היא שמה אותי במצב פגיע".

פיטר פייג', שגילם את אמט הניקט, ניסה להסביר מה משאיר את הסדרה רלוונטית. "הנסיבות השתנו, אלוהים יודע שהבגדים וסגנון השיער השתנו. אבל הסיפורים הרגשיים הם נצחיים. אלו אותם סיפורים ששקייספיר היה כותב עליהם. אני אומר את זה הרבה: אנשים באו בשביל הקוויר, ונשארו בשביל הפולק".

פייג' הוסיף כי הסדרה עזרה לו לצאת מהארון. "יצאתי מול המשפחה שלי שנים לפני כן, אבל כולם די העמידו פנים שזה לא קרה. ופתאום היינו ב'הכי גאים שיש', ויצאתי מהארון בטיים, פיפל, ניוזוויק, אינטרטיימנט וויקלי. זה נגמר. הדלתות עפו החוצה מהאסם. היו כאבי גדילה, אבל זה השתפר והוציא אותי אל העולם כאדם יותר אותנטי".

https://www.instagram.com/p/BjxYes_lku7/

מישל קלוני, שגילמה את מלאני מרקוס, הדגישה כמה מיוחדת הייתה החוויה. היא סיפרה כי היא ות'יאה גיל, שגילמה את בת זוגה לינדזי פיטרסון, הקדישו זמן להכיר אחת את השנייה לפני סצנת הסקס הראשונה שלהן יחד. "אני זוכרת שת'יאה ואני נפגשנו בלילה שלפני הצילומים, ואשכרה התאמנו בלהתנשק כי הרגשנו שמאד חשוב שיהיה חיבור אמיתי ואינטימי בין שתי הדמויות, שהיו יחד הרבה זמן". היא הצביעה על גיל ואמרה בהתרגשות: "אנחנו שתי הנשים היחידות שחולקות את הזכרונות האלה. זאת משפחה. לתמיד".

[interaction id="5b1fbd14b4076b57581ea021"]

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד