קומבינציה חמישי (21.4)

לשתות בזול, לרקוד לצלילי קוקטייל מוזיקלי, להרגיש קצת חו"ל ולמנצ'ז בזול. קומבינציה חמישי לפניכם - מההתחלה הפיכחת עד הסוף הבזוי

טוטו קארה (צילום: נועם שפירא)
טוטו קארה (צילום: נועם שפירא)
21 באפריל 2016

פתיחת דלתות,  20:00

אלכוהול זול בנחמה וחצי
את הערב נפתח במוסד התל אביבי נחמה וחצי. בערב, כשהלפטופיסטים נעלמים, האורות מתעמעמים, המוזיקה מקבלת טוויסט ברלינאי ונחמה הופכת לבר אפלולי. התפריט מציע אלכוהול במחירים שיגרמו לכל כיס לחייך, כמו למשל שליש ליטר בירה ב-13 ש"ח. אם הכיס מחייך – אנחנו מחייכים.
כתובת: אחד העם 144

חיזוק,  22:00

נמרוד רותם בטוטו קארה
אחרי שיש לכם חיוך על הפנים ואתם קצת מבוסמים, רדו את שדרות בן ציון היישר לטוטו קארה. הטוטו, המציע מסלולי שתיה ללא תחתית, יארח הערב את נמרוד רותם שיערבב על העמדה קוקטייל ז'אנרים שירד חלק בגרון.
כתובת: קינג ג'ורג' 48

אפטר,  1:00

Bela Brandes ו-Gulivert בבוקסא
בשלב הזה של הערב אתם אמנם שיכורים ובזויים, אבל אם אתם הולכים בקו ישר, לכו ברגל לבוקסא. אם לא גם מונית שירות זה בסדר. הערב יתארחו על העמדה Bela Brandes הגרמניה שתפרוט לכם על הנשמה ו-Gulivert הצרפתי שיוודא שלא תלכו לישון מוקדם.
כתובת: שדרות רוטשילד 31

מאנצ', 3:00

רוטשילד 22
אתם עולים בזיגזג את המדרגות של הבוקסא והבטן מתחילה לקרקר. מרחק זיוף קולני של "Hit Me Baby One More Time" יחכה לכם רוטשילד 22 – בר המציע מפלט למאנצ'יונרים הרוצים לאכול טוב ובזול. כל המנות עולות, בהתאם, 22 ש"ח. הומפרייז מוקרם זה דיבור חזק.
כתובת: שדרות רוטשילד 21

אם אינכם רואים את מפת הקומבינציה לחצו כאן