קומבינציה שישי (25.3)

לרקוד במסיבת רחוב כמו חיות, לשתות ללא תחתית, להגריל טיסה למקסיקו ולרדת על גלידה בתוך מאפה בקינג ג'ורג'. איך חוגגים פורים משוגע שייזכר לדורות? ההוראות עלינו

יום שישי קשוח (צילום: שאטרסטוק)
יום שישי קשוח (צילום: שאטרסטוק)
25 במרץ 2016

פתיחת דלתות, 14:00


מסיבת פורים השנתית במלכי
היום חג, אנחנו מתחילים מוקדם, ומסיבת הפורים השנתית של המלכי היא חובה בלו"ז הפורימי שלכם. הבר – הרגוע בדרך כלל – מתחרפן היום לגמרי עם מסיבת רחוב ענקית בכיכר רבין בסימן ג'ונגל. על המוזיקה: די.ג'יי יובל מדינה. אין מצב שתפספסו.
כתובת: מלכי ישראל 5

בוסט, 17:00

אי-בודד והאלפאבית באומן 17

אחרי שהתנהגנו כמו חיות בג'ונגל הרחוב, נריב על מונית כמו בהמות ונתייצב באומן. הפקת פורים המסורתית של ליין המסיבות אי-בודד איחדה כוחות עם מועדון האלפאבית הטרנדי למפגש ענקים אלקטרוני מהסוג שיגרום לכם להגיד להם ולנו תודה. בליין-אפ: סטפן בזבז, עפרי גופר, עידית פרנקל, טי.וי אאוט, הקטיק, נמרוד אזולאי, אמיר אגוזי, אורון קיי, אנה הלטה ועוד.
מחיר: 40-60 ש"ח (וגם כניסה חינם לאלפא לאחר מכן)

חיזוק, 22:00

מסיבת פורים באומן 17
אנחנו כבר פה, יש כאן עוד אירוע שווה, אנחנו נשארים. "הקבוצה" (זה השם שלה, לא נגענו), האחראית לבואו של קונספט צמידי הברים לארץ (קונים צמיד, שותים משקאות ללא תחתית), מקיימת את מסיבת הפורים השנתית שלה באומן. "הקבוצה" עשתה מה שהיא עושה הכי טוב, והוציאה צמיד סופ"ש שמקנה שתייה ללא הגבלה בכל הברים שלה – שבעה במספרם (וביניהם המזג, דיזי פרישדון, ביגי זי ועוד). נציין גם שבמשך כל פורים יעבור אוטובוס לימוזינה בין הברים כדי שלא תצטרכו לקחת מונית. בפורים הזה אתם מתחפשים לאושר עם רגליים.
כתובת: אברבנל 88
מחיר כניסה: 70 ש"ח
מחיר צמיד:
99-250 ש"ח, כירבולים עם האסלה בסוף הערב

אפטר, 1:00

מסיבה מקסיקנית בבוטלג
עברנו אינספור שעות באומן, והגיע הזמן להתגבר ולהמשיך הלאה. הבוטלג ארגנו מסיבת קונספט מקסיקנית בשיתוף טקילה אספולון. בתקלוטים תוכלו למצוא את אסף שמואל, עומר ושקד, רבולדו, תום אלבז וליעד דיוק, אבל חשוב מהם (סליחה, חבר'ה) – לעמדה יגיע רבויידו, מחצית הצמד פאצ'נגה בויז – שגם ייתן בראש, וגם ישפוט בתחרות התחפושות השנתית של הבוטלג. המקום הראשון יזכה בכרטיס טיסה למקסיקו סיטי.
מחיר: 70-100 ש"ח ואפשרות לטוס לפאקינג מקסיקו סיטי
כתובת: קינג ג'ורג' 48

מאנצ', 3:00

Cremerie de l'éclair
נעלה בזהירות במדרגות של הבוטלג (וניפול כמה פעמים, הכל קול), ונעבור את הכביש אל עבר מאנצ' החדש של קינג ג'ורג'. הקרמרי דה ל'אקלר מבית גלידות פרוטי מציע מגוון גלידות בתוך מאפים צרפתים, שיספקו לכם מאנצ' מתוק וחווייתי. יותר שווה מכל משלוח מנות שאי פעם קיבלתם.
כתובת: קינג ג'ורג' 53

למפת הקומבינציה לחצו כאן