נוכל הפסטה פתח בר יין. יש רק דרך אחת לדעת אם הוא פתוח

בתמונה זה נראה פתוח אבל אולי זה סגור. המוס (צילום: יעל שטוקמן)
בתמונה זה נראה פתוח אבל אולי זה סגור. המוס (צילום: יעל שטוקמן)

טל רשבסקי, נוכל הפסטה הכי אהוב בעיר, איים זה מכבר לפתוח בר יין צמוד לטומטו טומאטו האיטלקית שלו. חשבנו שהוא צוחק אבל הנה בא ה"מוס", בר יין נינוח וקז'ואלי עם בקבוקים אקסקלוסיביים, ועכשיו הוא יכול לריב עם עצמו ("היין אצלנו במוס יותר טעים מהיין בפסטה אצל השכנים")

1 בינואר 2023

כבר כמעט שבוע שלא נפתח במחוזותינו בר יין חדש וכבר התחלנו לדאוג, ואז הגיעה הפצצה: טל רשבסקי, הלוא הוא נוכל הפסטה הכי אהוב ושנוא במזה"ת, פתח את המוס, בר יין צמוד למסעדת הפסטה המדוברת שלו, טומטו טומאטו, ואת הדאגה החליף מצבנו הטבעי – מבושמים ונינוחים.

>> האנשים שעושים את תל אביב: נוכל הפסטה פותח מתי שבא לו
>> נכנסנו לארון של טל רשבסקי. היה טעים
>> לכולם יש דעה על נוכל הפסטה. אבל רק שלך נכונה

בר המוס, שנפתח בשבועיים האחרונים להרצה, הפתיע את כולנו. התרגלנו לקחת בערבון מוגבל את מה שמפרסם מר רשבסקי בעמוד הפייסבוק האייקוני שברשותו, סגור/פתוח. בעמוד הנ"ל הוא פרסם זה מכבר על כוונותיו לצרף אח צעיר ושיכור לבית הפסטה שברשותו, אך מהיכרות עם האישיות המדוברת לא היה ברור אם זו הלצה סאטירית או כוונה אמיתית עד שהנה וכאמור, בימים אלה ממש נפתח הבר ובו תאורה אפלולית, עיצוב קז'ואלי אך אלגנטי, מקומות ישיבה בפנים ובחוץ ואווירה נכונה בהחלט. המקום צמוד ממש למעוז נוכלות הפסטה, כך שמישהו אמר אלפרדו סלמי ואיזה איטלקי אדום? כן, אנחנו. 

בסדר הבנתי לא תודה . המוס .

Posted by ‎פתוח / סגור – tometomato‎ on Friday, December 16, 2022

מה בתפריט? יינות מיקבים מקומיים וגם יינות מהעולם, במחירים שנעים בין 36 ש"ח ל-68 ש"ח פר כוס או 150 ש״ח עד 310 ש"ח לבקבוק. ניכר כי היינות אינם זולים אך מה שנקרא אקסקלוסיבים וכאלה לא תפגשו בכל מקום או בכל בר יין (וכפי שהבנתם יש כאלה כבר די הרבה). למשל גלגמש של יקב פלדשטיין (175 ש"ח לבקבוק), ברוחה של קומנדו ג'י (280 ש"ח) וגם יינות מבעבעים לחגוג איתם את השנה החדשה החל מנאט קול לבן של ניפורט (150 ש"ח), כלה בברוט אנד דה ביסט גם ב-150 ש"ח ועד שמפניה ממחוז שמפיין בלא פחות מ-560 ש"ח. יאללה, כמה פעמים חיים כבר? ואם כבר שנה חדשה, אז במקום כעת מוגש גם יין חם וסנגרייה ברוח חגי החורף והאור.

פפראצי לפנים: טל רשבסקי פותח/סוגר את בר היין החדש שלו (צילום: יעל שטוקמן)
פפראצי לפנים: טל רשבסקי פותח/סוגר את בר היין החדש שלו (צילום: יעל שטוקמן)

מרשבסקי אנחנו מצפות גם לכיבוד נאות או לכל הפחות לפחמימה פשוטה לצד כוס היין שלנו, ואכן, במקום צפויות להיות מוגשות לזניות שיוכנו על ידי מומחה ממילאנו, ובהמשך גם שלל נשנושי בר יין דוגמת גבינות, אגוזים ועוד. האם השם מוס מנבא גם מוס שוקולד שיוגש במקום? כולנו תקווה ותפילה לכך. כך או כך, רשבסקי כבר מנהל לוחמה פסיכולוגית ותחרות רעילה בין צמד המקומות, ואף הכריז בעמוד הפייסבוק שלו ש"היין אצלנו במוס יותר טעים מהיין בפסטה אצל המתחרים שלנו". כמובן שלא נוכל גם לעדכן על שעות הפתיחה והסגירה, או על ימי הפעילות באופן כללי. מומלץ להיכנס לעמוד הפייסבוק ולהתעדכן שם תדיר.

מוס, שדרות וושינגטון 26, לכו תדעו מתי פתוח