אין דבר כזה הופעה גרועה בבארבי. העיר של אורי שפט

אורי שפט (צילום דניאל לילה)
אורי שפט (צילום דניאל לילה)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: אורי שפט, מייסד מאפיית לחמים, לא בדיוק גדל על קוסקוס אבל מת על האוכל באבן עזרא ולבסטה הוא קורא "נמל הבית שלי". עכשיו זאת הפלגה שהיינו יוצאים אליה

12 בינואר 2023

1. הבסטה

אני לא אובייקטיבי, הבסטה היא נמל הבית. העיקר שם הוא האנשים, לא רק מנהלי המקום אלא מי שאני פוגש שם, ולכן עבורי זהו מקום בילוי. תפריט היין מגוון וחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר. יש משהו בקומבינציה הזו של מסעדת שוק עם הבר הדומיננטי בפנים שעושה לי את זה.
השומר 4

2. המרכז הקולינרי אסיף

אני אוהב את האג'נדה של אסיף ואת הרעיון שמאחוריו. הוא שונה בנוף ויש בו תחושה אירופאית. אני אוהב לשבת על הבר, לטעום מהאוכל שכל הזמן משתפר ומתפתח ולהתעמק בעולמות התוכן ובתערוכה הקטנה שמוצגת במקום.
לילינבלום 28

3. אבן עזרא

לא גדלתי על האוכל שמגישים באבן עזרא ואני לא מחובבי קוסקוס, אבל אני כן נמשך למנות המנחמות. לאלרן יש יד מופלאה. הוא מטפל בכל פרט והכל קורה בקצב שלו. וגם בגלל האווירה כמובן. המשביר 2

4. פלאפל אבי

לפחות פעם בשבוע אני עוצר אצל אבי השכן שלי, שכולם קוראים לו "שחור". פלאפל של איש אחד ומנה אחת, שיודע בדיוק מה אני רוצה להזמין. והכי חשוב: אין כדור עומד. את הפלאפל הוא מטגן תמיד עם ההזמנה.
אבן גבירול 123

5. הבארבי

איכשהו כל הופעה שאני רואה בבארבי מוצלחת, גם אם מופיע אמן שאני לא מכיר. אני מעריך את המקום בגלל ההתמדה וההיסטוריה, המוזיקה והחספוס.
קיבוץ גלויות 52