האנשים מאחורי AKA44 שותפים לסוד הכי אהוב של המערכת שלנו

אביב כהן (מימין) ואלון פלד (צילום נדב יהלומי)
אביב כהן (מימין) ואלון פלד (צילום נדב יהלומי)

אלון פלד ואביב כהן, המוחות והידיים מאחורי ההמבורגריה ההיפסטרית לאקל ומאחורי AKA44 הטרייה של דוד טור מאוהבים כמונו באסייתית הסודית של נווה שאנן, מושפעים מהפשטות של הברבוניה בר ויכולים לאכול שנה רצוף בשיפודיה תימנית בכרם. זו העיר שלהם

1. WEISS

השף גיל דהאן הוא חבר ואנחנו מאוד אוהבים לאכול אצלו. בווייס יש יצירתיות שונה מאשר בנוף התל אביבי, חומרי גלם מיוחדים והתעסקות שקרובה לעולמות שאנו מתעסקים בהם – התססות, אפס פסולת ותהליכים שקורים מאחורי הקלעים. אלה דברים שאנחנו מאוד מעריכים.
הרצל 2

2. דיברסו

אלכס הוא איש מקסים שמכין פיצות נהדרות, אך הכוכב בעינינו הוא סנדוויץ' יום שישי שאין לו מתחרים – פניני במילוי עוף, מוצרלה וארוגולה נאמן מאוד למקור אך בכל זאת מקורי. אלכס תמיד מחדש במחוזות הפיצה והוא עושה זאת בצורה יפה ומעניינת.
ישכון 45

3. התימני בכרם

מסעדה מפעם עם שיפודים וסלטים שגילינו אחרי הקורונה. שני שיפודים, אורז ושעועית שהיו ארוחת הצוהריים שלנו במשך שנה בערך, והמחיר מצחיק.
מל"ן 27

אווירת ערב. מי מגיע?! התימני מל״ן 27.

Posted by ‎חומוס פול התימני‎ on Sunday, October 27, 2019

4. אל מאנו

כשנכנסים לאל מאנו מרגישים כאילו מגיעים לעולם אחר. זו מסעדה פיליפינית-וייטנאמית, אותנטית ונאמנה למקור, עם תמחור אוכל ששונה מאוד מהמקובל בעיר ואפילו גודל המנות שונה – הזמנו לשני אנשים וקיבלנו כמות שמספיקה למשפחה. גדולה.
יסוד המעלה 46

5. ברבוניה בר

במקום החדש שלנו אנחנו מנסים ליצור קז'ואליות כמו שיש בברבוניה, שבה מה שרואים זה מה שמקבלים. האוכל טעים מאוד, משוחרר ולא מתאמץ. בכל פעם שהיינו שם, איחלנו לעצמנו מקום כזה. עם AKA44 אנחנו מנסים לממש את השאיפה הזאת.
בן יהודה 192

>> נאן מהשכנים. ראמן שאין לתאר. בצק נדיר. העיר של גיל רפאל
>> זה האיש שעושה חומוס יותר טוב מאבו חסן. וזו העיר שלו