מירושלים לתל אביב צריך לנחות ברכות. זו העיר של יפעת נטוביץ

אפשר להוציא את הבחורה מירושלים. יפעת נטוביץ (צילום: יובל אורבך)
אפשר להוציא את הבחורה מירושלים. יפעת נטוביץ (צילום: יובל אורבך)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: המוזיקאית יפעת נטוביץ גרה בירושלים זמן רב, אז היא קודם התחילה לברמן בלבונטין 7 ורק אז עברה לתל אביב. גם עכשיו היא מחפשת בתל אביב את הפינות הירושלמיות שלה (ומשיקה אלבום, נחשו איפה)

לבונטין 7

הכניסה הרכה שלי לתל אביב. גרתי 7 שנים בירושלים והחלטתי שאני רוצה להכנס לתל אביב בפייד אין, אז גרתי בירושלים ובירמנתי בלבונטין 7, המקום עם ההופעות שהן אינטימיות וגדולות בו זמנית. מה יותר טוב מלעבוד בבר עם הופעות מעולות (ברובן), להכיר מוזיקאים ולשתות בירה? ההופעה הקרובה שלי לכבוד היציאה של האלבום תהיה שם, כמובן. זמן טוב לגלות את המקום אם עדיין לא ביקרתם שם.
לבונטין 7

מבט מתוך חדר האמנים של לבונטין 7 (צילום: אלון לוטרינגר)
מבט מתוך חדר האמנים של לבונטין 7 (צילום: אלון לוטרינגר)

שניט

אז כבר הבנתם שאני חובבת בירות אבל מה שלא ידעתם הוא שאני מכינה בירות ביתיות. לאחרונה גילו לי את שניט – בר נייס עם מלא סוגים של בירות הום-מייד (גם ללא גלוטן) הם מביאים אותם בפחיות בעיצוב אליפות. הכי כיף זה לטעום מכל הבירות. אני אהבתי שם את בטא צ'כי, ולא רק כי סבתא שלי צ'כית.
הארבעה 12

שניט (צילום: גיא חמוי)
שניט (צילום: גיא חמוי)

המציאון

הנה משהו שלקח לי זמן למצוא והיה חסר לי מאוד בתל אביב. המציאון היא רשת של בגדי יד שנייה שקיימת בירושלים ועכשיו גם בדיזנגוף תל אביב. יאיי. אפשר לומר שרוב הבגדים שלי הם משם ואני בטוחה שלא תוכלו להבדיל בין בגדים שלי משם או בגדים מזארה. המקום גם מעוצב סופר נייס (הבגדים אפילו מסודרים לפי צבעים) ככה שחווית המשתמשת מתעלה על כל חנות יד שנייה אחרת (ואני מתכוונת לחנויות יד שניה שעולות כמו יד שניה, ולא כל חנויות הוינטאג' שהבגדים בהן עולים כמו דירה בכפר שמריהו).
דיזנגוף סנטר, בניין B קומה 3

הכי תל אביב שיש. דיזנגוף סנטר (צילום: דין אהרוני רונלד)
הכי תל אביב שיש. דיזנגוף סנטר (צילום: דין אהרוני רונלד)

פארק הירקון

אוקיי, תעקבו אחרי: מגיעים לפארק הירקון מצומת ההלכה (או פשוט מגיעים מהפארק עד לגשר ההלכה), חוצים את הגשר לכיוון ההפוך מהנמל וממשיכים עם הירקון, עוברים את התצפית וישר אחריה פונים שמאלה לשטח די גדול עם מלא עצים. זה איזור שמרגישים בפרדס ותכלס זו התקופה הכי יפה שלו, במרץ. אז תרוצו לשם או תגיעו לשם עם אופניים ותעשו שם את המתיחות של אחרי, מבטיחה לכם שתוכלו לשכוח לכמה רגעים את המהירות של העיר שאנחנו אוהבים אבל חייבים ממנה מדי פעם איזה הפסקונת.

פארק הירקון (צילום: שאטרסטוק)
פארק הירקון (צילום: שאטרסטוק)

השניצליה של אוה

שמעו, אני לא בחורה שמתרגשת יותר מידי מאוכל (אני לא נוגעת בגבינות יפה שלי) זה פשוט כי כל ההתרגשות שלי מרוכזת בשניצל (ובכרוב בתנור, אבל זה נושא אחר). בקיצור מה אני אגיד לכם, ליום הולדת שלי אל תביאו לי פרחים ואל תכינו עוגה. שניצל (או כרוב, כן?) עליו נרות, דיס איז מיי וויש. כל זה היה רק להבהיר לכם שאתם יכולים לסמוך עלי בענייני שניצלים, אז אם אתם מרגישים כמוני, תכירו את השניצליה של אוה: מלא שניצלים הכי וואו שיש, כאילו קפצתם לאכול בבית של ההורים.
אלנבי 91

מלכת השניצלים של תל אביב. אוה מחוץ למסעדה (צילום: איליה מלניקוב)
מלכת השניצלים של תל אביב. אוה מחוץ למסעדה (צילום: איליה מלניקוב)

ובונוס

מקום הבונוס הוא בכלל בקשת עזרה שלי מכם: מחפשת מסיבות טובות (אבל באמת טובות) בתל אביב שהן לא טכנו או אלקטרוני. כבר שנה בתל אביב ועוד לא מצאתי אחת (מודה שאני נוסעת לירושלים למסיבות). דברו אליי.

יפעת נטוביץ תשיק את האלבום "תחנת חלל" ב-22.3 בלבונטין 7